Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 528 29 30 31 32 33
Quru
08.03.2009 19:10:31
Ja tuosta "sano ei lakupekoille "-paidasta, mitä se niille ulkomaalaisille ynnä muille tekee, jos joku haluaa olla asiasta tätä mieltä. Itse en ole rasisti,päinvastoin, mutta ei toi ole yhtään sen kummallisempi kuin että painaa kadulla "äijjä" tai jokin muu tekstipaita päällä.

Jos paidassa lukee "sano ei maahanmuuttajille" tai "hallitus harrastaa huonoa maahanmuuttajapolitiikkaa" tms. on se minun mielestäni mielipide. Jos taas sloganiin yhdistää halventavan ilmauksen, se on yksinkertaisesti vain idioottimaista.
Muusikko on kaupallistunut kun Em C G D
Nemesis56
16.03.2009 14:31:29
En ole. Pukeudun omasta mielestäni melko normaalisti, eikä ole muusta tullut sanomista kuin maihareista, ja niistäkin vain sen takia, koska joidenkin mielestä jalkani on turhankin iso. Pitkä lettikin on, eikä tuostakaan ole muuta kuulunut, kuin tutuilta pientä kiusoittelua.

Uskomattomalta kuulostaa, nämä jutut mitä tänne on kirjoiteltu. En tosiaan ymmärrä tuollaista, että kadulla huudellaan sen takia, että hiuksilla nyt sattuu olemaan pituutta normaalia enemmän, saati sitten käydään käsiksi sen takia.
kassper
16.03.2009 23:47:02

Nemesis56:

Uskomattomalta kuulostaa, nämä jutut mitä tänne on kirjoiteltu. En tosiaan ymmärrä tuollaista, että kadulla huudellaan sen takia, että hiuksilla nyt sattuu olemaan pituutta normaalia enemmän, saati sitten käydään käsiksi sen takia.

Mun mielestä kuulostaa uskomattomalta, että joku ei oo törmänny tälläseen ulkomusiikilliseen väkivaltaan... Tokihan on ajat muuttuneet ja jos kesiä on takana 15 tai pukeutuu Seppälän kuteisiin, niin eipä välttämättä olekaan pahemmin tullut törmättyä nyrkkiin vaatetuksen takia.

Vaan vedäpä kukkapaita päälle, liikennevalopipo päähän ja punaset sammarit jalkaan, niin on taattu, että joku urpo käy känisemään aiheesta. Ennemmin tai myöhemmin, riippuen maasta, kaupungista ja kaupungin osasta.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Feral
19.03.2009 21:19:40

Mielestäni mie ite näytän melkolailla hyvinkin geneeriseltä nyrkkityynyltä, pukeutumisen/yleisen ulkonäön/asenteen/käyttäytymisenkin vuoksi, mutten ole koskaan ollut tappelussa, eikä minua ole koskaan uhkailtu. : D niin että tämä puoli hyvästä karmasta taitaa olla minulla, pitäkää te hyvää huolta siitä toisesta...
-- Argh, another typo? -God
wilzhu
20.03.2009 01:28:43
Kerran on taidettu pitkän tukan takia ottaa lumipesun. Ja vielä ihan lasipalatsin vieressä Helsingissä! Joukko suomenruotsalaisia rupesi minulle ja parille kaverille huutelemaan ja heittelemään lumipalloilla. Sitten joku meistä kysyi, että "Mitä vittua?" ja siitä lähti rähinä. Itse en edes yrittänyt tehdä mitään, oli jotenkin niin absurdi tilanne, että suomenruotsalaiset ottivat kuumaa, koska he heitteleivät meitä lumipalloilla. Jotenkin siihen taisi pitkät fledatkin liittyä.
Hornajainen
20.03.2009 16:02:00
Olen tavallaan hevari/metallisti ja saan paljon paheksuvia katseita ja minusta on lähtenyt juoruja liikkeelle... Pikkukylien huonoja puolia
julkka
15.04.2009 20:42:20
Kyllä tyylistä on aika paljon ongelmia tullut, kun olen vähän hanoi tyylinen.

Päätä tullaan koulussa jatkuvasti aukomaan.

Kerran yks tyyppi pisti tolppaa päin ja alko kuristamaan. Huonostihan siinä meinas käydä.

Yhen tyypin pistin kerran seinäävastan ja vähän kolhin sitä ku on aukonu koko

yläasteen ajan päätä mulle nii siinä mesosin sitten, että et enää auo päätä mulle tai

tulee nenään.

Ei kyllä vielä ole muutosta tullut.

Mutta pakko sanoa että ei ole helppoa ainakaan mulla näyttää tältä, ku näytän.

Kyllä se Andy on ihan oikeassa, että suomi on ihan v*tun ahdasmielinen paikka.
GuitarHeroman
17.04.2009 16:04:07
En mä oikeastaan turpaan saanu, pariin kertaan kun kuljin koulun käytävillä KISS:in Vintage paita päällä jotkut wnb-kovikset tuli huutelemaan että KISS my ass.

Aika noloa :/
Kitaristin ja rumaplin sekasikiö
AlkoBond
18.04.2009 12:29:03
Ei ole turpaan kuteiden takia tullut. Vaan muista syistä :D
THRASHARD
Henko
18.04.2009 23:33:38

Jos ei halua saada turpaan vaatteiden takia, ni kannattaa ostaa sellanen "kiitos 1939-1942" paita. Vai menikö nyt ees vuodetkaan oikeen...
"Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista".
Megalomania
20.04.2009 17:20:57
Eipä ole turpaan kledjujen takia tullut.
stupidlikeafox
26.05.2009 13:23:14
He he tuli mieleen yks aivan paras juttu mikä kävi meikän lempi baarissa Onnelassa (sarkasmia, jollei kukaan vielä ymmärrä onnelasta että on niin susi kun olla ja voi)

No, olin päättänyt mennä sitten sinne onnelaan selloisen työkaverini kanssa joka oli armoton lökäpöksy räppäri ja kaikki sen kaverit myös moisia (jotain riimiä ne vieläkin heittelee, ei mitään vakavasti otettavaa settiä kuten esim Cheek). No, olin unohtanut täysin että mulla on hupparin alla sellainen paita jossa lukee isolla RAP MUSIC TURNS YOU GAY. No, sanomattakin selvää että kaverini ja posse eivät olleet ilahtuneita ilmestyksestä. Kiva siinä sitten yrittää selitellä että joo toi gay tarkottaa ilosta hahahah
kassper
29.05.2009 09:47:49

stupidlikeafox: He he tuli mieleen yks aivan paras juttu mikä kävi meikän lempi baarissa Onnelassa (sarkasmia, jollei kukaan vielä ymmärrä onnelasta että on niin susi kun olla ja voi)

Ihan hyvä, että selvensit. Hetken jo ajattelin, että oot tosissas hei... Sitten, Cheek...

Itehän ostasin sellasen Kiitos 19:39-19:45 -paidan, jos sellasia olis. Selässä vois lukee vaikka "Suomen nopein".
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs Huttua Kuvia
Tande
04.06.2009 17:51:14
GuitarHeroman: En mä oikeastaan turpaan saanu, pariin kertaan kun kuljin koulun käytävillä KISS:in Vintage paita päällä jotkut wnb-kovikset tuli huutelemaan että KISS my ass.

Aika noloa :/

Melkeinpä sama juttu! Olen käyttänyt koulussa useiden bändien paitoja, mutta mistään muusta, kuin KISS-paidasta ei ole tullut negatiivista kommenttia.
Crashy
07.06.2009 20:06:32
Tätä perus "vitun ämmä! Leikkaa toi lettis!" yms. paskaa tulee kuultua mutta ei ole kuin pari kertaa tultu nyrkkien kanssa uhoamaan. Itseäni ei kylläkään häiritse tollanen. Kyllähän niitä ahdasmielisiä körmyjä tulee vastaan, mutta ei voi mitään. sit saadaan lättyyn jos saadaan. :D
"What is it about Guns N' Roses that makes it different to other bands?" "Shit..I guess we just fuckin'..you know..like..fuckin'.." -Slash
ZK
08.06.2009 01:51:09
Onhan noita pellejä kun känässä/doupeissa on kovaa jätkää ja tulee haastaa nyrkit/veitset aseinaan mut tilanteen voi välttää ihan puhumalla tai lähtemällä pois (fiksu tapa). Itse tosin otan tilaukset vastaan ehkä turhankin helposti.. "kova jätkä ei paikalta pakene tyyliin" ja jos joku/jotkut pistävät nyrkit heilumaan niin antaa palaa sitten. Onko siitä mitään hyvää koskaan seurannut..? No ei tosiaan ole.. tai jos putka/törkeä pahoinpitely+muut syytteet mitä en edes viitsi mainita ovat jotain niin sitten iso plussa! Yhtään tappelua en ole itse aloittanut.. jäänyt vain turhaan paikalle katsomaan miten tilanne kehittyy ja muutaman kertaa on oikein porukalla sitten tultu kun se matsin aloittaja onkin saanut osumaa.. no nekin neidit sitten ovat poliisien tullessa aina alkaneet itkeä että toi sen alotti tyyliin. Mitä tälläkin avautumisella haen? Tuskin mitään mutta ehkä joku sentään kelaa ensin kerralla kun tilanne meinaa tulla että hoidanpa sen järkevämmiin. Onneksi nykyään tajuan hieman paremmin että ei ne "sä olet vitun homo neiti" jutut mitään haittaa.. ehkä juuri siksi en ole enää aikoihin joutunutkaan tappeluihin. Mut kyllä mä silti olen kaikista kovin koko maan päällä!! ;)
-Mr.Self-Destruct-
Bollocks
18.06.2009 19:39:54
Musta sinne tänne sojottava pehko ja pillit on rohkassu pari junttia lyömään pari kertaa mut ei sen kummempaa.
KiipparistiKotkasta
18.06.2009 22:38:06
Turpiini en ole ottanu - vielä.
Kylhä meijän talon kakarat huutelee aina perään ku näkee jossain, mm.
"Hevari!!"
"Onks Iron Maiden hyvä?!"
"Tykkäätkö Metallicasta?!"
"You rock!!"
"Hard Rock Hallelujaaaahhh!!!"
Tälläst perussettii, ei siin oikee muuta ku käy naurattaa. Ja joskus on kysytty kaikkea, et oonko joku satanisti :D

Ja sit jos joku tulee uhoamaa ni tulkoo mun puolesta, jos se lyö ni mä lyön takasin, se on niin yksinkertasta. Se on ihan ok ku tulee vaa tälläst perussettiheittoo, mut jos hakkaamaa ruvetaa ni täält tulee takasin. -.-
Se joka elää - roudaa. Se joka HALUAA elää - roudaa.
HashCrack
25.06.2009 19:14:24
no siis sipoossa kun ollaan studiossa nii ei ne suomenruotsalaiset hirveesti digannu meikkaavista pojista ja sieltä tuli 15 mopopoikaa vittu raivoomaa et homot pois sipoosta. ei ne päälle kyllä käyny. tai kunnol. kyl ne jotai töni ja nii.. perkele.
Hash Crack
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)