Disposable 01.12.2008 12:03:17 | |
---|
Näimmepä nyt kuinka hlö, joka uskaltaa rohkeasti olla oma itsensä, voitti. Olen vieläkin sitä mieltä että tuo oih-kun-olin-taas-tyhmä-blondi-Tampereelta-hih -käyttäytyminen voi ihan hyvin olla näytelty rooli. Niin ihmeellisiä lausuntoja tuli kyllä välillä. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
jp8000 01.12.2008 12:21:45 | |
---|
Olen vieläkin sitä mieltä että tuo oih-kun-olin-taas-tyhmä-blondi-Tampereelta-hih -käyttäytyminen voi ihan hyvin olla näytelty rooli. Niin ihmeellisiä lausuntoja tuli kyllä välillä. Laittasivatpa ens vuonna Anniinan tyylisen tyypin taloon n. kuukausi ennen loppua, niin nähtäs voittaako se Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
Rattata 01.12.2008 12:23:29 | |
---|
Olen vieläkin sitä mieltä että tuo oih-kun-olin-taas-tyhmä-blondi-Tampereelta-hih -käyttäytyminen voi ihan hyvin olla näytelty rooli. Niin ihmeellisiä lausuntoja tuli kyllä välillä. Jos on, niin hattua nostan. Ollaan just löydetty suomen lahjakkain näyttelijä. |
Disposable 01.12.2008 12:28:12 | |
---|
Jos on, niin hattua nostan. Ollaan just löydetty suomen lahjakkain näyttelijä. Tyhmää näytteleminen on ehkä tämän maailman helpoin asia. Taih emmä tiiä hih. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Meadow 01.12.2008 14:43:03 | |
---|
Tyhmää näytteleminen on ehkä tämän maailman helpoin asia. Taih emmä tiiä hih. Liittyykö näytteleminen jotenki nätteyteen? hih |
KooAa 01.12.2008 14:46:32 | |
---|
Tyhmää näytteleminen on ehkä tämän maailman helpoin asia. Taih emmä tiiä hih. Se ei ole näyttelemistä jos ei tarvi näytellä eli on tyhmä jo luonnostaan. |
Henko 01.12.2008 17:24:55 | |
---|
Tosiaan tuo äänestystilanteen esittely tappoi kyllä viimeisenkin jännityksen. Todella perseestä. Ois varmaan äänestyksen lopputuloskin voinut muuttua, jos ei ois väliaikatilastoilla mehuteltu mahdollisimman paljon ääniä. "Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista". |
Chips 02.12.2008 00:24:58 | |
---|
Ois varmaan äänestyksen lopputuloskin voinut muuttua, jos ei ois väliaikatilastoilla mehuteltu mahdollisimman paljon ääniä. Katosi jännitys täysin kun piti joka kahden minuutin välein näyttää tilannetta. Mutta onhan tuokin yksi keino saada hölmöiltä rahaa. |
Pluto 02.12.2008 02:00:52 | |
---|
Mä en väheksy ketään, joka katsoo BB:tä. Kysyn siis ihan uteliaisuuttani, että mikä siinä ohjelmassa kiinnostaa? Millä perusteella ohjelma "voitetaan"? En ole ikinä jaksanut katsoa BB:tä kymmentä minuuttia kauempaa. Itse olen pohtinut niin, että toiset vaan on lähtökohtaisesti ihmis-suuntautuneempia, ja heille tämä tavara varmaan uppoaa. Itse olen tällainen putkiaivoinen perusdorka, joka ei ymmärrä sosiaalisen pinnan alla kyteviä kuvioita ollenkaan. Dillon, you son of a bitch! |
Kukkis 77 02.12.2008 13:17:58 | |
---|
Mä en kuitenkaan lähtisi ihan tolle linjalle. Tässä maailmassa pärjää vallan mainiosti ilman suunnatonta sivistyssanavarastoakin... Todennäköisesti puolet tämänkin topicin kirjoittajista pitää wikipediaa toisessa ikkunassa auki, kun lähdetään selittämään sanaa sosialisti...:) Näinpä. Ilta-Sanomissa oli tänään Anniinan haastattelu, laatujournalismia taas parhaimmillaan. "Miltä tuntuu olla Suomen vatipäisin julkkis?" Siis mitä vittua. Ja tottakai toimittaja älysi kysyä mielipidettä feminismistä ja sosialismista. "Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
Teksu 02.12.2008 17:06:27 | |
---|
Näinpä. Ilta-Sanomissa oli tänään Anniinan haastattelu, laatujournalismia taas parhaimmillaan. "Miltä tuntuu olla Suomen vatipäisin julkkis?" Siis mitä vittua. Ja tottakai toimittaja älysi kysyä mielipidettä feminismistä ja sosialismista. Tuohan on ihan loistavaa, jos ihminen on tyhmä niin saakoon tuntea sen myös nahoissaan. Itselle tuli kyllä tuota finaalia katsellessa sellainen olo että Anniina feikkasi ja liioitteli tyhmyyttään kerätäkseen myötätuntoääniä. kiip on thräshin! |
Meadow 02.12.2008 18:04:43 | |
---|
Itselle tuli kyllä tuota finaalia katsellessa sellainen olo että Anniina feikkasi ja liioitteli tyhmyyttään kerätäkseen myötätuntoääniä. "Kattokaa kuinka tuo on tyhmä... Reppana, äänestetäänpä sille 50 tonnia." |
Kukkis 77 02.12.2008 18:15:28 | |
---|
Tuohan on ihan loistavaa, jos ihminen on tyhmä niin saakoon tuntea sen myös nahoissaan. Oiskohan seuraavassa Martti Ahtisaaren haastattelussa: "Miltäs tuntuu olla tollanen läski?" "Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
Meadow 02.12.2008 18:25:11 | |
---|
Oiskohan seuraavassa Martti Ahtisaaren haastattelussa: "Miltäs tuntuu olla tollanen läski?" No kyynel. Anniina varmasti osasi ottaa kysymyksen huumorilla, toisin kuin sinä. |
No kyynel. Anniina varmasti osasi ottaa kysymyksen huumorilla, toisin kuin sinä. Hoho. Meikä on aina ihan vitun tosissaan. "Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |