Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 8.6.2008 ilmoittautuminen ym..
1 2 3 4 5 6 7 814 15 16 17 18
kuunsirppi
02.06.2008 10:31:05
Mulla olis kyllä järkkärikortti

mullon kans. Eihän meillä oo sitten mitään hätää :o)
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
ÄM
02.06.2008 12:23:13

Meneekö ihan vituiks, jos meikä ja rumpusetti lähtee matkaan vasta klo 16, helsingistä? Tuo Ylläri pääsis silloin irtautumaan ja tulis kyytiin.

Vai onko sinne jotenkin edes helppo tulla julkisilla, jolloin mä voisin startata jo aiemmin?
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
korgie
02.06.2008 12:32:53 (muokattu 02.06.2008 12:33:48)
Meneekö ihan vituiks, jos meikä ja rumpusetti lähtee matkaan vasta klo 16, helsingistä? Tuo Ylläri pääsis silloin irtautumaan ja tulis kyytiin.

Vai onko sinne jotenkin edes helppo tulla julkisilla, jolloin mä voisin startata jo aiemmin?

Kyllä toivottavaa olisi, että soittokamojen tuojat olisivat paikalla jo aiemmin.

Bussilla pääsee Lammin keskustaan ~25km päähän pelipaikasta, ja jos Yllärin paikallepääsy ja sinun aikataulusi siitä ovat kiinni, voin vaikka luvata että käyn itse sitten autolla poimimassa hänet sieltä Lammilta. Tai, toinen vaihtoehto sitten on, että tuon omat rummut tullessani.
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
baron
02.06.2008 12:36:05

Kyllä toivottavaa olisi, että soittokamojen tuojat olisivat paikalla jo aiemmin.

Onko joku noin aika, jolloin toivoisit soittokamat paikalle?
jykke65
02.06.2008 13:18:26

PA:t starttaa Turusta about klo 10.00 joten puolenpäivän paikkeilla alkaa roudaus. Jos muiden kamojen tuojat suurinpiirtein samoille lyömille ehtis niin eikös se olis aikas hyvä.
Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =)
fox
02.06.2008 13:23:21

Julkisten kulkujen varaan ei kannata kauheesti laskea, Pöystilän ohi kulkee Lammilta nykyään kaiketi 2 vuoroo, toinen puolenpäivän kieppeissä, toinen illalla puol kuuden maissa. Toki taksilla pääsee... ;)
Jos aivan hirvee paniikki tulee esim. rumpukamojen suhteen, niin toki kaverijeesinä saa lainaksi vaikka tuon August Rock-festareilla stagerumpuina olleen setin.
Samoin, jos tulee joku hätä eli häsmäkkä, niin mahdollisesti muutakin soittotarvetta saattaa lainaan saada, riippuu toki siitä, onko meillä studiolla mitään aktiviteettia, ja onko treeniksellä jotain meneillään. Mutta jakokeskuksia ym. voi tiedustella. En muista millaset sähköt Pöystilän Timolla on tuolla tiloissa kyllä.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
jykke65
02.06.2008 13:29:08

Mutta jakokeskuksia ym. voi tiedustella. En muista millaset sähköt Pöystilän Timolla on tuolla tiloissa kyllä.

Mulla on kyllä keskus autossa (16A) ja reilu 10 metrinen kaapeli jos vaan pistoke tilasta löytyy!?
Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =)
fox
02.06.2008 13:44:38

Mulla on kyllä keskus autossa (16A) ja reilu 10 metrinen kaapeli jos vaan pistoke tilasta löytyy!?

Kai sielt löytyy, vaan en todellakaan muista onko siel "sisätiloissa"?? *on pahoillaan*
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
kuunsirppi
02.06.2008 15:53:14
Kyllähän siinä ladossa sähköö oli, kun IsoJ:lläkin oli viime kesänä jos vaikka minkälaista vehjettä mukana ja kaikki ne kait tarvi sitä sähköö...

Olikoos sielä oikein valokki? Ei oikein muistu mieleen jostain syystä :o/

Manjis! Ollaanko me noin niinkun periaatteessa kämppiksiä *virn*
korgie
02.06.2008 16:56:55
Kai sielt löytyy, vaan en todellakaan muista onko siel "sisätiloissa"?? *on pahoillaan*

Ladossa on sisätiloissa ainakin normaali 230V pistorasia, eli hyvin kaukaa ei joudu sähköjä vetämään. Kolmivaiherasiaa ei tainnut olla, eli mitään työmaajakokeskusta sinne ei varmaan hyödytä raahata.

Ja tosiaankin toivottavaa olisi, että kamojen tuojat olisivat paikalla puolenpäivän maissa.

ÄM: Mites nyt sitten tehdään niiden rumpukamojen kanssa, otanko oman setin mukaan? Nuo mun rummut ei edusta mitenkään pro-laatua, mutta kyllä niillä viime kesänäkin soiteltiin...
ÄM
02.06.2008 17:25:25

Ladossa on sisätiloissa ainakin normaali 230V pistorasia, eli hyvin kaukaa ei joudu sähköjä vetämään. Kolmivaiherasiaa ei tainnut olla, eli mitään työmaajakokeskusta sinne ei varmaan hyödytä raahata.

Ja tosiaankin toivottavaa olisi, että kamojen tuojat olisivat paikalla puolenpäivän maissa.

ÄM: Mites nyt sitten tehdään niiden rumpukamojen kanssa, otanko oman setin mukaan? Nuo mun rummut ei edusta mitenkään pro-laatua, mutta kyllä niillä viime kesänäkin soiteltiin...

Joo kyllähän mä itsekin haluaisin sinne heti päivällä tulla, olis vaan mukava saada tuo Ylläri mukaan. Mutta jos sen joku ajokuntoinen pystyy hakemaan pysäkiltä, tai jopa niin, että joku olis just sillä paikkeilla tulossa, bussipysäkin suunnalta muutenkin, niin eiköhän se onnistu niinkin.

Sanotaan näin, että meikä tuloo ajoissa, rumpujen kera. Sitähän tässä on kuitenkin tullu jo lupailtuakin.

Kyselen sitten Ylläriltä tarkempia aikoja, milloin se olis pysäkillä, niin katsotaan sitten, millä se saadaan sinne perille.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Ukko
02.06.2008 17:25:47

Ollaankos me sun kanssa jo lauantaina samoissa bileissä?

Ootte te ja me. Vaviskaa sillä hunppapoliisit ovat elämänsä vedossa :)
Otetaas taas.
kuunsirppi
02.06.2008 17:27:34 (muokattu 02.06.2008 17:32:24)
Ootte te ja me. Vaviskaa sillä hunppapoliisit ovat elämänsä vedossa :)

voi kauheeta *auts*....ottakaa ny sitte vaan se ohut sinikantinen vihko niitä oikeita ääniä varten. Ei tarvi kantaa sitä paksua mustaa kirjaa niitä vääriä ääniä varten ;o)

Ootkos sä nyt sitten lähdössä Lammille? Entäs nää muut suharit?
Ukko
02.06.2008 17:34:15

voi kauheeta *auts*....ottakaa ny sitte vaan se ohut sinikantinen vihko niitä oikeiata ääniä varten. Ei tarvi kantaa sitä paksua mustaa kirjaa niitä vääriä ääniä varten ;o)

Ootkos sä nyt sitten lähdössä Lammille? Entäs nää muut suharit?

En lähde. Tyttäret jäävät luokseni muutamaksi päiväksi juhlien jälkeen eikä niitä vähiä näkemisiä viitsisi missata. Ostin juuri akateemisesta oikein paksun mustan muistikirjan ja nipun kyniä. Vaimolla on tuo pikakirjoitustaito hyppysissä saneluitani varten että eiköhän se siitä pikkuhiljaa lutviudu.
Otetaas taas.
korgie
02.06.2008 17:57:56
Mutta jos sen joku ajokuntoinen pystyy hakemaan pysäkiltä, tai jopa niin, että joku olis just sillä paikkeilla tulossa, bussipysäkin suunnalta muutenkin, niin eiköhän se onnistu niinkin.

Nojuu... sehän toki järjestyy. Itse voin kyllä varautua siihen että olen ajokunnossa jos kaveri tarvii pysäkiltä hakea; ei se viinanjuonti kuitenkaan ole "mun juttu". :)

Sanotaan näin, että meikä tuloo ajoissa, rumpujen kera. Sitähän tässä on kuitenkin tullu jo lupailtuakin.

Mainiota.
isojussi
02.06.2008 19:10:36 (muokattu 02.06.2008 19:11:45)
Siellä oli mun valot.

PA oli 2x680W ynnä pari 100W:n kulmaa plus sit kunkin baclinet ynnä Barskan kulma.

Sähkö riitti hyvin. En muista, oliko voimaesaa.

Pari kyynyä oli muistaakseni katossa.

Noniin - enhän mää vittu pääse. Niin moneen rojektiin olen itteni täks kevääks luvannu, että sunnuntai menee iloisesti töiden merkeissä.

Ens kesänä en kusekaan kesäteattereihin päin. Edit: Perkele!
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
mack the knife
02.06.2008 19:32:54
Siellä oli mun valot.

PA oli 2x680W ynnä pari 100W:n kulmaa plus sit kunkin baclinet ynnä Barskan kulma.

Sähkö riitti hyvin. En muista, oliko voimaesaa.

Pari kyynyä oli muistaakseni katossa.

Noniin - enhän mää vittu pääse. Niin moneen rojektiin olen itteni täks kevääks luvannu, että sunnuntai menee iloisesti töiden merkeissä.

Ens kesänä en kusekaan kesäteattereihin päin. Edit: Perkele!

Vittu. Yks vähemmän, mutta ens kerralla sitten.
COVS n:o 1.
manjaana
02.06.2008 19:36:01
Vittu. Yks vähemmän, mutta ens kerralla sitten.

Joo 8(

Kukas nyt puhaltaa sitten....
-En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin-
isojussi
02.06.2008 19:41:58 (muokattu 02.06.2008 19:43:07)
Joo 8(

Kukas nyt puhaltaa sitten....

Pelkääkkö, että tulee pipi? :)

Ei vais - ottaa kyllä päähän. Tässä kävi just niinkun vaimo varotti.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)