WanhaWetäjä 22.03.2008 20:54:23 | |
---|
Kuka täälä tappelee ja mistä? Kuka mollaa ja ketä? Kyllä mielipiteensä pitäis saada ilmaista. Varsinkin jos sitä vähän edes perustelee ja näkökantansa taustoja valaisee Joo, mutta kun ei se auta että niitä näkökantoja on vuodesta 76 ja nimenomaan tanssimusiikin soittamisen alueelta!Ja vaikka miten perustelisi asiansa! Prkl... Nää palstan "wittu kun pitää olla se naama virneessä korvasta korvaan ja joka keikka on elämää suureempi kokemus, vaikka olis kaverin kyläkaupassa" -paavot on heti kimpussa! Tää on kyllä yks witun freak show tää palsta!!! HOHO! Ja oikeassa olet Jami myös siinä että jutut on nykyään lähes pelkkää asian vierestä höpöttelyä, en nyt viitsi edes sanoa keiden toimesta, mutta ei ainakaan mun! yy kaa...mikä laatikko? |
isojussi 22.03.2008 21:19:59 | |
---|
WW - siinä ei ole mitään pahaa tai epäammattimaista, että nauttii humpansoitosta ja pyrkii tekemään työnsä aina kybällä. Meillä, jotka joutuvat itse vastaamaan omien keikkojensa myynnistä, on vaan AINA ajateltava, että just tää on se keikka, jonka perusteella loput duunit myydään. Mutta mitä SÄ siitä tiedät - eihän SUN tarvii ite keikkamyyntis eteen panna tikkua ristiin, kunhan itket joka asiasta. Erittäin epäammattimaiseksi sen sijaan koen sen, että yritetään kaikin tavoin tappaa kokemattomampien entusiasmi ja itseluottamus. Niin typerää, huonoa itsetuntoa osoittavaa, lyhytnäköistä ja typerää toimintaa en ole kohdannut missään. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Jussi. Sinä tiedät että minä tiedän, että sinä tiedät paljon näistä hommista. Sulla on pointti hallussa, mutta hillihe hyvä mies sitä pohjalaisgeeniäsi. Asiat menee paremmin perille, kun ei vouhkaa. Rauhaa ja *jalua Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
isojussi 22.03.2008 21:35:57 | |
---|
Joo - tairan ottaa kans vähän "neuvoo antavaa"... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
KoskPaavo 23.03.2008 01:00:46 | |
---|
Keskustelu on aina asiaa mutta kun tuntuu aina menevän niin samaa rataa, aletaan puhumaan tietyistä asoista jotka eivät liity aiheeseen mitenkään ja vänkäämään että mun mielipide on ainoa oikea. No kun se nimenomaan liittyy tähän mun mainitsemaani " oman egon nostattamiseen" Tällä tavoin haetaan oikeutusta siihen mitä kukin on ja mitä ei ole. Täällä voi päteä suhteellisen anonyymisti, verbaliikan hallitsijat ovat vahvoilla. Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
(erään suom. orkesterin kotisivulta) |
sabian 23.03.2008 09:38:11 | |
---|
No kun se nimenomaan liittyy tähän mun mainitsemaani " oman egon nostattamiseen" Tällä tavoin haetaan oikeutusta siihen mitä kukin on ja mitä ei ole. Täällä voi päteä suhteellisen anonyymisti, verbaliikan hallitsijat ovat vahvoilla. Täällähän nimeenomaan oman egonsa nostaminen käy kätevästi. Bändikaverit,muija,muijan paneskelija ja viis kekaraa kun on polkassu egon paskaks niin missä sen nostaminen kävis paremmin kun täällä. TM palsta,oman egonsa kadottaneille. Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä |
Ukko 23.03.2008 10:17:19 | |
---|
Taidan jatkaa edelleen juopottelua. |