Aihe: Agentti pulasta
1 2
paice60
15.03.2008 01:44:53
paskat...
mutta meidän rumpali pesee vaikka Anssi Nykäsen...
...selän!

Mä pesen vaikka itseni munat jos sikseee tulee.
Vittu näitä hommia.
baron
15.03.2008 01:45:44

Mä pesen vaikka itseni munat jos sikseee tulee.

Salliiko sun naisesi sen?
Ei, en ole tanssimuusikko!
lalovone
15.03.2008 01:49:08
...omasta puolestaan toivon niin!
karviaismarja on karvanen marja
paice60
15.03.2008 01:55:31
Salliiko sun naisesi sen?

Ilman muuta ja toivoo myös niin.
Vittu näitä hommia.
baron
15.03.2008 01:56:44

Ilman muuta ja toivoo myös niin.

Jokainenko?
paice60
15.03.2008 02:00:29
Jokainenko?

Siis kun mulla on vain yksi nainen niin tuo jokainen tuntuu hieman ehkä liioittelulta.
Vittu näitä hommia.
baron
15.03.2008 02:18:43

Siis kun mulla on vain yksi nainen niin tuo jokainen tuntuu hieman ehkä liioittelulta.

Kun vanhenet, tuokin ongelma ratkeaa kuin itsestään!
paice60
15.03.2008 02:21:26
Kun vanhenet, tuokin ongelma ratkeaa kuin itsestään!

Siis millähän lailla?
Vittu näitä hommia.
WanhaWetäjä
15.03.2008 02:34:08 (muokattu 15.03.2008 02:36:31)

Toi WW, joka aina leveilee että se on niin hirveän hyvä soittaja ja käyttää mua vertauskohteena, että hakkaa mut mennen tullen niin eihän mulla siihen mitään sanomista oo.

En ole varmasti noin koskaan sanonut, sitäpaitsi sähän olet arvostettu jazz-pianisti, en minä!Mä olen vain varsin keskinkertanen huttusoittaja.

Aika pilipali olisi, jos 30 vuotta alaa tahkonneena ja kouluja käyneenä ei mulle aloittelijalle pärjäisi.

Nämä asiat eivät ole mitenkään suoraan verrannollisia keskenään...aiwan hyvin voi tehdä keikkaa sen kolkyt vuotta osaamatta oikeestaan mitään, kuten minä!

Jos pojalla olisi oikeesti itsevarmuutta, sanoisi että jonkun juniorin, esim Marzi Nymanin hakkaisi mennen tullen.

HOHO!Jos mä hakkaisin jonkun Marzin tapasen tosi lahjakkuuden, niin en mä tosiaankaan täällä pyörisi!

Mutta kuiteskin: Kun huomenna meen soittelemaan frakkipukuiselle jengille Presidenttisaliin, niin mahtaisko WW kaikesta taidostaan huolimatta pärjätä mua paremmin?

Tuskin....toisaalta ei nuo pingviiniosastojen miehet ole turakaisia kummempia, ei ne välttämättä käsitä kuulemaansa yhtään sen enempää?Niille pitää tarjota se paska vaan elegantimmassa muodossa..

Jos luulet, voin joskus järkätä sut mua tuuraamaan. Ja liksa varmasti minimiä parempi.

Kuten sanoin, sä olet jazz/viihde-pianisti, en minä, mä olen huttukitaristi/basisti/wannabe-pianisti, en mä osaa soittaa jazzia/viihdettä, matkia osaan kylläkin, siis soittamista.
yy kaa...mikä laatikko?
mack the knife
15.03.2008 03:35:47
Joka säie menee samaan suuntaan. Ei jumalauta.
COVS n:o 1. Voihan sen noinkin soitaa.
isojussi
15.03.2008 03:47:26
Joka säie menee samaan suuntaan. Ei jumalauta.

Sasse - tän porukan kun tälläis kirkkoveneeseen, niin voi sitä airojen kolinaa....HOHO!
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Sertzo S
15.03.2008 07:49:51
Sasse - tän porukan kun tälläis kirkkoveneeseen, niin voi sitä airojen kolinaa....HOHO!

HOHOOZZZ!!! Tuo pitäisi kokea. Tulen mielelläni perämieheksi tuohon paattiin. :D
Timi
15.03.2008 09:12:12

Hihii!
Ja mä olisin keikalla
Kylmän viileesti!
Neljä Ruuvia
15.03.2008 10:48:12
paskat...
mutta meidän rumpali pesee vaikka Anssi Nykäsen...
...selän!

Kerran yks rumpali sanoi että hän muuttaa Helsinkiin ja että pesee Anssi Nykäsen miten päin tahansa.Ei siitä oo hirveesti kuulunut.Nykäne rummuttaa edelleen.
poppamies
15.03.2008 21:00:58

...En mä ymmärrrä tollasta rinta kaarella"aina valmis kun kutsutaan"-osastoa lainkaan...

Joskus itse kukin meistä saattaa olla avun tarpeessa. Siitä lähdetään. Ei se ole mitään "nuoleskelua" jos ei kaveria jätetäkään. Elämässä tarvitaan empatiaa jotta siitä selviäisi hengissä. Toisilla sitä on. Toisilla ei. Jokainen makaa niin kuin petaa.
G strings are for strippers!
Sertzo S
15.03.2008 21:13:37 (muokattu 15.03.2008 21:23:25)
Joskus itse kukin meistä saattaa olla avun tarpeessa. Siitä lähdetään. Ei se ole mitään "nuoleskelua" jos ei kaveria jätetäkään. Elämässä tarvitaan empatiaa jotta siitä selviäisi hengissä. Toisilla sitä on. Toisilla ei. Jokainen makaa niin kuin petaa.

Kuittaan tuon. Niin tarvitaan ja elämä on opettanut sen.

Toisaalta, kun lukemisena on kirja nimeltään Gomorra - Mafian valtakunta, niin maailman raadollisuus avautuu yhtenä paskatunkiona eteeni.
lotjauuno
16.03.2008 02:50:05 (muokattu 16.03.2008 02:50:46)
.....heh......niistäkin runkuista(siis agenteista) vois kirjoittaa kilon kirjan.Auto-trokarit ja muut nahkatakki-paavot on pienempiä nilkkejä....
lotjauuno
16.03.2008 03:09:23
No niin muksut,nyt pää tyynyyn...marsikin laittais...
WanhaWetäjä
16.03.2008 20:05:41 (muokattu 16.03.2008 20:07:18)

Onko agentti sun kaveris?Ei tässä ollut kyse mistään kaverin jeesaamisesta vaan agentin auttamisesta kun bändi/solisti ei ole päässytkään keikalle?On noita kaverinkin jeesaaamisiakin mahtunut 30 vuoteen ihan riittävästi kyllä.Ja ihan lähiaikoina.

Mun empatiat on aika vähissä kun ruvetaan puhuun juopoista soittajista/solisteista ja heidän toilailujensa paikkailemisista( useinhan juurikin nää agentin pikakeikat on näitä) mä olen nähnyt alko-ongelmaisia ihan tarpeeksi, mm eilisellä keikalla taas yhen, onneks pysty klaaraan keikan ihan ok.Tuskanhiki oli kylläkin hetken aikaa pinnassa kun kamat oli vielä kärryssä ja vajaa tunti keikkaan ja herraa ei näyt missään..

Ko orkesterin vakirumpali sen sijaan ei edes päässyt keikalle, kun oli edellisellä keikalla heittänyt vähän viihteen puolelle.Ja solistikin myöhästy tunnin...onnex oli asiallinen tuuraajarumpali, homma toimi hienosti.

So....kaikenlaista sattuu ja tapahtuu, mulla on helevetin pitkä pinna mitä tulee
kollegoiden/solistien/agenttien toilailuihin, ts kyse ei ole suinkaan mistään empatian puutteesta jos mä en halua lähteä 15 min varotusajalla keikalle!Kyse on siitä että mulla on myös ns siviilielämä!Uskon että aika moni ammattisoittaja on samoilla linjoilla...muut voi jeesustella asiasta mielin määrin ja olla empaattisia, jos siltä tuntuu!

Asia muuttaa tosiaankin aivan toiseksi jos esim joku tuttu soittaja on sairastunut/estynyt ja tarvii tuuraajaa ja homma on ns katastrofiasteella...sitten mietitään ensin muut vaihtoehdot ja soitetaan kaikki tutut soittajat läpi, ja jos homma kaatuu aiwan käsiin, niin toki olen valmis lähteen.

Kokonaisen bändin saaminen kasaan edes päivän varotusajalla voi olla aika vaikeeta, kaikilla on omat kuvionsa, perheet ja sovitut menot.
yy kaa...mikä laatikko?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)