Cliffies 13.03.2008 19:36:03 | |
---|
Heh - Pohjalaansena Jami varmaan muistat tarinan eräältä sunnuntailta Isokyrön kirkossa, kun pappi ilmoitti seurakunnan saaneen erittäin huomattavan rahalahjoituksen henkilöltä, joka haluaa pysytellä tuntemattomana. Tällöin eräs isäntämies nousee penkistä, kakistelee kurkkuaan ja sanoo: "Juu, musta soli paree niin." Pohojalaasisännät kohtas raitilla. Toinen ei kerinnyt kissaa sanoa kun toinen paiskas lompsan katuun ja sano:"Nouse ton pääle niin näät kauas!" Konsertti, mikä ihana tekosyy oluenjuonnille... |
Hyväntekeväisyyden kirkasotsaisuudesta jokainen voi tietty olla omaa mieltään. Täältä maalta katsoen näyttää lehtitietojen mukaan siltä että muistokonsertteja on kärkeimmin järkkäämässä tahot joiden ei tarvitse palkkaansa hyväntekeväisyyteen laittaa. Siis pelkkä bisnes joillekkin. Jopa kohdekalun suku näyttää saavan jumalattoman riidan siitä kuka pääsee telkkariin ja kuinka monta sekuntia. Mutta kuten sanon aiemminkin. En yhtään moiti kun joku viitsii jotain jonkun kunniaksi järkätä ja siitä osa menee jopa hyvään tarkoitukseenkin. Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää. |
pitk 14.03.2008 16:03:49 | |
---|
Tulikos kenellekään mieleen, että kyseisessä konsertissa esiintyneet artistit olisivat olleet siellä, koska halusivat kunnioittaa edesmenneen hienon laulajan muistoa? Pitk |
Fuzzy Boner 14.03.2008 17:27:32 | |
---|
Tulikos kenellekään mieleen, että kyseisessä konsertissa esiintyneet artistit olisivat olleet siellä, koska halusivat kunnioittaa edesmenneen hienon laulajan muistoa? Pitk Tuli. Niinhän se just on. |
Ukko 14.03.2008 18:34:26 | |
---|
Tulikos kenellekään mieleen, että kyseisessä konsertissa esiintyneet artistit olisivat olleet siellä, koska halusivat kunnioittaa edesmenneen hienon laulajan muistoa? Pitk Olis voineet kunnioittaa paremmalla suoritteella. |
Tankero 15.03.2008 13:06:08 | |
---|
Tulikos kenellekään mieleen, että kyseisessä konsertissa esiintyneet artistit olisivat olleet siellä, koska halusivat kunnioittaa edesmenneen hienon laulajan muistoa? Pitk Tuli. Aika moni tais olla Kirkan ystäviä. Varmasti, vissiin. |
isojussi 16.03.2008 02:44:33 | |
---|
Tuli. Aika moni tais olla Kirkan ystäviä. Miten hyvin treenaisitte yhden biisin, jonka vetäisitte ystävänne muistokonsertissa? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 16.03.2008 02:47:21 | |
---|
Miten hyvin treenaisitte yhden biisin, jonka vetäisitte ystävänne muistokonsertissa? ???? Mä treenaan aina kaiken hyvin, minkä julkisesti esitän. (Jos ei siltä kuulosta, niin ei se johdu ainakaan treenin puutteesta:-) Ei, en ole tanssimuusikko! |
isojussi 16.03.2008 03:00:15 | |
---|
???? Mä treenaan aina kaiken hyvin, minkä julkisesti esitän. (Jos ei siltä kuulosta, niin ei se johdu ainakaan treenin puutteesta:-) Kyllä mä sen tiän - niin mäkin.. Kysymys oli lähinnä retorinen. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Tankero 16.03.2008 03:56:09 | |
---|
Miten hyvin treenaisitte yhden biisin, jonka vetäisitte ystävänne muistokonsertissa? Tietänet vastauksen. Oiva kyssä kylläkin ja liittyy hyvin aiheeseen. Varmasti, vissiin. |
piivei 29.03.2008 11:52:04 | |
---|
Olis voineet kunnioittaa paremmalla suoritteella. Jos ei koivus arin rallia lasketa, niin ainakin soittajat oli suurelta osin samoja, mitä Kirkan levyilläkin. Kuka niitä biisejä paremmin vois esittää? Mun mielestä soittivat hienosti, niinkuin tietysti noiden jätkien sopii olettaakin. Olihan siellä tietysti sitä Kirkan lähisukua mikin varressa mun makuun vähän liiankin kanssa, mutta tossa yhteydessä sekin oli ihan ymmärrettävää. |
isojussi 29.03.2008 12:29:01 | |
---|
Solisteista nyt olikin piivei kyse - bändiä ei kai moitittu? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Ukko 29.03.2008 14:24:58 | |
---|
Solisteista nyt olikin piivei kyse - bändiä ei kai moitittu? Bändi toimi ja pitääkin toimia niillä soittajilla. |
isojussi 29.03.2008 15:31:05 | |
---|
Bändi toimi ja pitääkin toimia niillä soittajilla. Erittäin hyvin sanottu siellä perällä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sertzo S 29.03.2008 15:58:53 | |
---|
Kirkan, mutta missä viipyy Kikan muistokonsertti? |
isojussi 29.03.2008 18:06:37 | |
---|
Kirkan, mutta missä viipyy Kikan muistokonsertti? Setä on muuten tarkemmin ajatellen oikeella asialla. Ei olisi tyhmempi idea. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
pekkajau 29.03.2008 22:09:27 | |
---|
Minä olen "hauska"! |
pekkajau 29.03.2008 23:31:24 | |
---|
Kirkan, mutta missä viipyy Kikan muistokonsertti? Tartut vaan tiukasti hanuriin ja näppäilet Sitä! Minä olen "hauska"! |