lotjauuno 06.02.2008 11:04:41 | |
---|
Kai mä nyt sen ihan hyvin tiedän onko se mars vai mikä. Jänkässä muuten ei ole h:ta. Se kuuluu joka väliin.......... |
Tankero 06.02.2008 14:42:02 | |
---|
MOI Minusta taas nuo ovat melkoisen vulgääriä tekstiä. Järkytyn aina kun luen niitä. Ehkä käyttämäni Koinee kreikka lisää autenttisuuden tunnetta. Pidän huomattavasti enemmän Platonin varhais ja keskivaiheen dialogeista. Esimerkkinä laajempi ja lyhempi Hippias. Sitä luen joskus myös latinaksi. En tietenkään vulgaarilatinaksi, vaan joko varhais- tai humanistilatinaksi. Taidat käyttää enempi koinauskreikkaa. Mitä muuten luulet, olikohan se Socrates oikiasti edes olemassa? Ainakin Platon on pannut sen päähän omia aatoksiaan. Kumma myös, että se Platonin keksimä juttu Atlantiksesta on jäänyt elämään. Sehän oli siin' Valtio-teoksessa. Varmasti, vissiin. |
paice60 06.02.2008 14:44:10 | |
---|
Taidat käyttää enempi koinauskreikkaa. Mitä muuten luulet, olikohan se Socrates oikiasti edes olemassa? Ainakin Platon on pannut sen päähän omia aatoksiaan. Kumma myös, että se Platonin keksimä juttu Atlantiksesta on jäänyt elämään. Sehän oli siin' Valtio-teoksessa. Ja onhan Klabilla sellainen kappalekin, pakkohan se silloin on olla olemassa. Siis Atlantis. Vittu näitä hommia. |
EP 06.02.2008 14:49:29 (muokattu 06.02.2008 14:50:11) | |
---|
Ja onhan Klabilla sellainen kappalekin, pakkohan se silloin on olla olemassa. Siis Atlantis. Hmm joo.. ajatus Atlantiksesta muuten on kyllä melko platoninen! |
half 07.02.2008 10:43:07 | |
---|
Ja onhan Klabilla sellainen kappalekin, pakkohan se silloin on olla olemassa. Siis Atlantis. On toinenkin Atlantis-niminen biisi ja keleen paljon parempi. |
Tankoprinssi 07.02.2008 19:32:29 | |
---|
Alkuperäiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus: Tarvitsee, koska hymyllä paikkaa monta soittovirhettäkin. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Martso 07.02.2008 19:33:47 | |
---|
Alkuperäiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus: Tarvitsee, koska hymyllä paikkaa monta soittovirhettäkin. Ei sillä, että niitä pitäis alunperin tehäkkään. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Sertzo S 07.02.2008 19:34:22 | |
---|
Alkuperäiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus: Tarvitsee, koska hymyllä paikkaa monta soittovirhettäkin. Mitä pahempi moka, sen leveämpi hymy. |
jon lord 07.02.2008 19:46:12 | |
---|
Alkuperäiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus: Tarvitsee, koska hymyllä paikkaa monta soittovirhettäkin. Ei kun se oli niin että kun joku teki virheen niin muut heti käänsi katseensa siihen kuka virheen teki. Rintamasuunta kääntyi heti ,heh oli varmaan hauskan näköistä. COVS jäsen N.o 3 |
half 07.02.2008 19:49:27 (muokattu 07.02.2008 19:49:53) | |
---|
Ei kun se oli niin että kun joku teki virheen niin muut heti käänsi katseensa siihen kuka virheen teki. Rintamasuunta kääntyi heti ,heh oli varmaan hauskan näköistä. Eräässä aiemmassa bändissä meillä oli tapana katsoa väärinsoittajaa ja sanoa tai huutaa yhteen ääneen: Lissää kaljaa vaa, hyvin menee. |
Lennu 08.02.2008 00:06:24 | |
---|
Eräässä aiemmassa bändissä meillä oli tapana katsoa väärinsoittajaa ja sanoa tai huutaa yhteen ääneen: Lissää kaljaa vaa, hyvin menee. Joskus aikoinaan (tai no ei nyt niin kauan aikaa sitten) meillä oli tapana joutua pitämään treeneissä seuraavan biisin ajan hassua hattua, jos mokas biisin aikana. Nyt emme tee enää virheitä musiikissa, emmekä elämässä. Taino.. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Nyt emme tee enää virheitä musiikissa, emmekä elämässä. Näin se menee, aikansa kutakin! "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
Eddy 08.02.2008 00:16:41 | |
---|
Eräässä aiemmassa bändissä meillä oli tapana katsoa väärinsoittajaa ja sanoa tai huutaa yhteen ääneen: Lissää kaljaa vaa, hyvin menee. Mä oon kääntänyt ton jutun toisinpäin. Jos (kun) tulee vedettyä kunnolla päin vittua, niin mulkoilen vihaisen näköisenä soittajakolleegoiden suuntaan ja ehkä hieman ärähdänkin. Menee turakaisille yleensä täydestä ja muu bändi saa syyt niskoilleen. Koskettelen soittimia... |
rahvas 08.02.2008 09:16:22 | |
---|
Mä oon kääntänyt ton jutun toisinpäin. Jos (kun) tulee vedettyä kunnolla päin vittua, niin mulkoilen vihaisen näköisenä soittajakolleegoiden suuntaan ja ehkä hieman ärähdänkin. Menee turakaisille yleensä täydestä ja muu bändi saa syyt niskoilleen. Joo. Minäkin olen aina tukeutunut teoriaan että bändissä soittovirhe on vähän sama asia kuin päästäisi tuhnun täydessä hississä. Pitää katsella ärtyneesti muita ja välttyy itse epäilyiltä ;) "Oot sä se tyhmä basisti?" |
half 08.02.2008 09:28:17 | |
---|
Joo. Minäkin olen aina tukeutunut teoriaan että bändissä soittovirhe on vähän sama asia kuin päästäisi tuhnun täydessä hississä. Pitää katsella ärtyneesti muita ja välttyy itse epäilyiltä ;) Nykyisen bändimme kitaristi käyttää tätä menetelmää ja mulkaisee minua, basistia. Mitä pahinta, se menee täysillä läpi turakaisiin. |
artope 08.02.2008 09:53:07 | |
---|
Lissää kaljaa vaa, hyvin menee. Meillä oli aikoinaan toisinpäin. Jos soitti väärin, ei missään nimessä saanu ryyppyä... "On parempi vetää kunnolla kuusikkoon, kuin kainosti kohdalleen" |
Ukko 08.02.2008 10:31:47 | |
---|
Joskus aikoinaan (tai no ei nyt niin kauan aikaa sitten) meillä oli tapana joutua pitämään treeneissä seuraavan biisin ajan hassua hattua, jos mokas biisin aikana. Nyt emme tee enää virheitä musiikissa, emmekä elämässä. Mulla olis koko ajan lätsä päässä :( |
jon lord 08.02.2008 10:49:56 | |
---|
No virheithä myö ei tehä koskaa. Ne o muut jotka niit tekköö, myö vaa painetaa humpal ja polkal menemää jot hitto. COVS jäsen N.o 3 |
kuunsirppi 08.02.2008 11:06:02 | |
---|
No virheithä myö ei tehä koskaa. Ne o muut jotka niit tekköö, myö vaa painetaa humpal ja polkal menemää jot hitto. Näistä sun kirjotuksista tulee kyllä niin hyvälle mielelle :o) Lueskelin muuten äsken arvon herra Jon Lordista tuolta erinäisiltä sivuilta juttujakin. Netti on ihmeellinen maailma Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
jon lord 08.02.2008 11:11:33 | |
---|
Näistä sun kirjotuksista tulee kyllä niin hyvälle mielelle :o) Lueskelin muuten äsken arvon herra Jon Lordista tuolta erinäisiltä sivuilta juttujakin. Netti on ihmeellinen maailma Oliko rikospalsta?? Hah haaa, vielä en ole ottanut yhteyttä siitä kosketinasiasta. Vähän on hässäkkää tässä loppuviikko. COVS jäsen N.o 3 |