Jep! Mutta ennen noita toimiani tanssin hiki otsalla Manjuskan kanssa pari kuumaa humppahottia. ;) Sovittu ;) mutta ei sitä Bylkin polkkaa..... -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
sabian 27.01.2008 18:09:54 | |
---|
Jos minä saavun paikalle KoskPaavon kyydillä Lahden asemalta, niin en tuo mitään muuta tullessani kuin itseni, selkärepun, jossa viinaa. En soita, en laula, vaan vittuilen koko ajan vääristä äänistä jossain pöydänkulmalla juoden viinaa, saan joltain turpiini tai sammun ennen sitä ja aamulla herään silmät mustina miettien, että mitenkähän pääsisi Savonlinnaan. ;) Perkele sitähän vois harkita osallistumista, ei tarttis yksin olla tuossa vittuilu linjoilla. Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä |
kuunsirppi 27.01.2008 21:39:13 | |
---|
Wau! Noistahan on kehkeytymässä kivat bileet :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
pekkajau 27.01.2008 23:04:48 | |
---|
Jos minä saavun paikalle KoskPaavon kyydillä Lahden asemalta, niin en tuo mitään muuta tullessani kuin itseni, selkärepun, jossa viinaa. En soita, en laula, vaan vittuilen koko ajan vääristä äänistä jossain pöydänkulmalla juoden viinaa, saan joltain turpiini tai sammun ennen sitä ja aamulla herään silmät mustina miettien, että mitenkähän pääsisi Savonlinnaan. ;) Minä tulen istumaan siihen ihan lavan vieressä olevaan pöytään yksin...ja valitan koko ajan...että soitat liian kovaa kun en voi keskustella! Rokki tai Swingi...yhdentekevää! |
Qsine 27.01.2008 23:05:50 | |
---|
Alustavia tiedusteluja: Yritän päästä täältä Lounais-Suomesta liikkeelle... josko saisin vaikka ylipuhuttua Irti Humpasta:n mukaan, kun samassa pitäjässä asutaan. Jos en, niin olisiko joku lähdössä esim. Turusta liikenteeseen? Toivottavasti en kuulosta kovin vaativalta asettaessani pari reunaehtoa: 1) Lammin Sahtia pitää saada ainakin paluumatkalle mukaan, mieluimmin jo paikan päälle. 2) Jon Lordin sattuessa paikalle pyydän saada soittaa hänen kanssaan samoilla lauteilla jossain piisissä, jossa on ns. 70-lukukomppi! "Aurinkovoide ja kengurupallo eivät sovi yhteen. Jos aiot voidella itsesi, älä tartu kengurupalloon!" |
isojussi 28.01.2008 01:33:11 | |
---|
2) Jon Lordin sattuessa paikalle pyydän saada soittaa hänen kanssaan samoilla lauteilla jossain piisissä, jossa on ns. 70-lukukomppi! Olisi suuri kunnia saada tulkita I will survive teidän säestyksellänne. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sertzo S 28.01.2008 07:53:41 | |
---|
Olisi suuri kunnia saada tulkita I will survive teidän säestyksellänne. Upea biisi, jonka haluaisin toki kuulla Big John:in vetäisemänä. :) |
kuunsirppi 28.01.2008 08:51:21 | |
---|
Minä tulen istumaan siihen ihan lavan vieressä olevaan pöytään yksin...ja valitan koko ajan...että soitat liian kovaa kun en voi keskustella! Sulle pitää hommata siihen latoon sitten oma pöytä, kun viime kesänä siinä oli vaan semmonen yks pitkä pöytä (tais olla joku levy jonku pukkien päällä) ja penkit :o) Puitteet ei oo mikkää "loistokkaat", mutta tuohon tapahtumaan ja tälle porukalle just sopivat :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Sertzo S 28.01.2008 09:32:41 | |
---|
Sulle pitää hommata siihen latoon sitten oma pöytä, kun viime kesänä siinä oli vaan semmonen yks pitkä pöytä (tais olla joku levy jonku pukkien päällä) ja penkit :o) Puitteet ei oo mikkää "loistokkaat", mutta tuohon tapahtumaan ja tälle porukalle just sopivat :o) Kelpaa kelpaa mainiosti! Pekkajau ja minä jos tulemme paikalle, niin istumme veljellisesti vastapäätä tai vierekkäin hyvällä tuulella humpan hurmoksissa ja uskoakseni kohtuulisessa humalassa ;) |
jon lord 28.01.2008 14:41:11 | |
---|
Jon Lordin sattuessa paikalle pyydän saada soittaa hänen kanssaan samoilla lauteilla jossain piisissä, jossa on ns. 70-lukukomppi! Ehdottomasti ja tällä kertaa nauhurit päälle. Tuota ei voi jättää väliin. Tämä on minunkin reunaehtoni. COVS jäsen N.o 3 |
isojussi 28.01.2008 15:25:15 | |
---|
Ehdottomasti ja tällä kertaa nauhurit päälle.... Kyllä oli viimekskin, mut kun sitä kasiraitakaakkua on 8 tuntia, niin en tiä missä välissä kerkiäs tekeen ees raakamiksauksen. Ja - hehe - raakkaan bassot pois kaikista mikkilinjoista siihen asti, kunnes "Pa ny saatana sitä passoo piänemmälle, tai multa halkee pää!!" komento tuli. HOHO. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
half 28.01.2008 16:59:28 | |
---|
Kyllä oli viimekskin, mut kun sitä kasiraitakaakkua on 8 tuntia, niin en tiä missä välissä kerkiäs tekeen ees raakamiksauksen. Ja - hehe - raakkaan bassot pois kaikista mikkilinjoista siihen asti, kunnes "Pa ny saatana sitä passoo piänemmälle, tai multa halkee pää!!" komento tuli. HOHO. Taishan se vähän jytistä. |
paice60 28.01.2008 21:03:33 | |
---|
Alustavia tiedusteluja: Yritän päästä täältä Lounais-Suomesta liikkeelle... josko saisin vaikka ylipuhuttua Irti Humpasta:n mukaan, kun samassa pitäjässä asutaan. Jos en, niin olisiko joku lähdössä esim. Turusta liikenteeseen? Toivottavasti en kuulosta kovin vaativalta asettaessani pari reunaehtoa: 1) Lammin Sahtia pitää saada ainakin paluumatkalle mukaan, mieluimmin jo paikan päälle. 2) Jon Lordin sattuessa paikalle pyydän saada soittaa hänen kanssaan samoilla lauteilla jossain piisissä, jossa on ns. 70-lukukomppi! Saanko määkin saanko? Mä voisin rumputtaa tuossa ja haluan ehdottomasti jos Mack saapuu paikalle laulaa hänen säestyksellään Desperadon , jos sopii. Vittu näitä hommia. |
jon lord 28.01.2008 21:06:39 | |
---|
Saanko määkin saanko? Mä voisin rumputtaa tuossa ja haluan ehdottomasti jos Mack saapuu paikalle laulaa hänen säestyksellään Desperadon , jos sopii. Rummut on tuossa varattu minulle. Meillä on jo Qsinen kanssa niin paljon rutiinia tuon kanssa, menee muuten munille. Ilmoita sitten kun alat laulaa tuota Desperadoa että tiedän mennä kauemmaksi. COVS jäsen N.o 3 |
paice60 28.01.2008 21:08:38 | |
---|
Rummut on tuossa varattu minulle. Meillä on jo Qsinen kanssa niin paljon rutiinia tuon kanssa, menee muuten munille. Ilmoita sitten kun alat laulaa tuota Desperadoa että tiedän mennä kauemmaksi. Jos sää rumputat siinä niin ilmoita mulle että tiedän mennä' toiselle paikkakunnalle sen ajaksi. Vittu näitä hommia. |
Sertzo S 28.01.2008 21:20:23 | |
---|
Tämähän alkaa mennä mielenkiintoiseksi, ennen kuin koko tapahtumaa edes on. ;) |
jeppeq 28.01.2008 21:31:00 | |
---|
veljesrakkautta parhaimmillaan, tai mistä minä tiijän ;) |
jon lord 28.01.2008 21:38:52 | |
---|
Jos sää rumputat siinä niin ilmoita mulle että tiedän mennä' toiselle paikkakunnalle sen ajaksi. Ja jos tulet sinne niin minä voin mennä noin 100 kilometrin päähän. Ei vaan tapellaan ja huudetaan koko ajan niinkuin tavallisesti. Soitetaan yhdessä ja riidellään siitäkin saa ihmiset katseltavaa. COVS jäsen N.o 3 |
tiina62 28.01.2008 21:51:48 | |
---|
Tapelkaa lapset, saatte leipää! Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
jon lord 28.01.2008 22:37:28 | |
---|
Tapelkaa lapset, saatte leipää! Veljes"rakkautta". COVS jäsen N.o 3 |