Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Varoitus Ukin musiikista!!
1 2 3 4 5
magnetman 004
10.01.2008 20:18:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...saattaa olla vaikka kuinka mones laatuaan, mutta en voi olla nostamatta asiaa esille. Luin juuri toiselta keskustelupalstalta, että viranomaiset ovat tehneet syyttämättäjättämispäätöksen, vaikka kaveri on huijannut satoja euroja. Itselläni on syyskuussa maksettu tilaus toimittamatta ja kaveri ei enää vastaile viesteihin. Selvitän paraikaa rikosilmoituksen tekoa, mutta ylimääräistä ja aikaavievää touhua kaikki... Kävisin paikan päällä, mutta matkaa on 450 km. TODELLA HÄRSKIÄ TOIMINTAA! Onko jollain konsteja tai joku peräti saanut rahat takaisin?
 
"Muusikon lyöminen pitää aina jättää rankaisematta" (Lakipykälä 1200-luvulta)
jigsore
10.01.2008 20:24:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, aika surullinen tapaus.. Ite en saanut rahoja takaisin, mutta lopulta tilalle muita levyjä, joista ei tosin kaikki tullut perille. Ei jaksanut enää vääntää.
 
SPEDELOIKKA!
Zed
10.01.2008 20:31:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä on vuosien varrella hypännyt silmille lukemattomia varoituksia. Tällaista se on meillä Suomessa: tuollainen dorka voi elättää itsensä kusettamalla, ja laki on voimaton. Mutta auta varjele, jos jotakuta vaikkapa vilkaiset vihaisesti. Kohta on kunnianloukkaussyyte valjastettu.
 
"Lempipuuhiani niin ikään runkkaamisen ja maalaamisen lisäksi oli kuseminen sillalta, mieluummin virtaavaan veteen, myötävirtaan." -K. Palsa- || Rokkipoliisi #1
aikavaikea
10.01.2008 20:34:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä on vuosien varrella hypännyt silmille lukemattomia varoituksia.
 
Niinpä. Käsittämätöntä että se saa harrastaa ihmisten huijausta vuodesta toiseen!
 
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
 
Burn the midnight oil. Or pour it on my salad.
willie
10.01.2008 20:50:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keskustelua aiheesta :
 
http://keskustelu.suomi24.fi/show.f … rence=671&posting=22000000015289727
 
Bassoa vuodesta 1972.
Seba
10.01.2008 22:21:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onneksi on osannut tuota urpoa varoa. Muuten olisi jo pitänyt käydä hakemassa sen valkoinen keppi tulipesän kohennustikuksi.
 
sellisti
10.01.2008 23:21:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keskustelua aiheesta :
 
http://keskustelu.suomi24.fi/show.f … rence=671&posting=22000000015289727

 
Anteeksi nyt jos tämä on asiatonta, mutta pääsi spontaani nauru kun tuosta linkistä löytyvässä lehtijutussa Raitio tilittää mm.:
 
Vaarana tulla huijatuksi
 
Sydämettömät nulikat saattavat ajatella, että sokeaa yrittäjää on helppo huijata. Koska Tommi Raitio tekee myös vaihtokauppaa, pitäisi vaihdossa tulevien levyjen kunto jotenkin pystyä arvioimaan.
 
Piraattilevyt ovat käytännön tasolla hyvä esimerkki. Yleensä pystyn erottamaan, onko vaikkapa uusi Eppu Normaali laillinen vai kotoisin Mustamäen torilta. Olen kuitenkin kerran epäonnistunut aika lahjakkaasti, Raitio huokaa.
 
Hän meni ostamaan läjän levyjä, joiden piti olla kunnossa. Kaupanteon jälkeen kävikin ilmi, että kotelot olivat kärsineitä ja puolet levyistä oli naarmuisia. Kaiken lisäksi joukossa oli muutama piraattikin.
 
Asiakkaaseen luottaminen on tärkeä juttu. Välillä vähän jännittää, kun ovesta tulee junioreita eikä avustajaa ole paikalla, Raitio toteaa.
 
Joskus olen kavereitteni kautta kuullut kaupungilla puhuttavan, että siltä sokealta jätkältä on helppo varastaa, Raitio jatkaa.

 
Paras konsti välttää huijatuksi joutumista on siis huijata itse ensin..?
 
En ole itse tuolta mitään tilannut, olen luojan kiitos törmännyt näihin nettijuttuihin ajoissa. Mutta kyllä pistää vihaksi ettei tuollaista epeliä saada pois markkinoilta pilaamasta rehellistenkin mainetta.
 
"Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (en muista kuka)
käsi
11.01.2008 14:48:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itse olen useasti tuolta tilannut, ongelmitta ei ole mennyt kertaakaan mutta enpä ole mitään menettänytkään. Joidenkin kirjojen toimitus vaan peruuntunut. Olen siis aina tilauksen tehnyt postiennakolla ja niissä ei ole kusetuksia tapahtunut. Joitain kirjoja jäänyt tulematta joita olen tilannut koska ei ole ollut varastossa tms mutta ko liike/herra on jättänyt asiasta ilmoittamatta tai mainitsematta.
 
Itse en missää tapauksessa maksaisi sinne tilausta etukäteen. Tokihan joka puolella tästä liikkeestä on paljon pahaa sanaa liikkeellä mutta joskus jopa tuntuu siltä että ylilyöntejä on niissäkin paljon.
 
Paljon mokia ja virheitä Ratiolle sattuu ja olisikin ehkäs yytä hänen miettiä avustajan kokopäiväistä palkkaamista koska ei selkeästi yksin kykene hoitamaan liikettä. En tiedä miten tuo avustaja on paikalla mutta selkeästi ei ole joka päivä siellä. Surullista että liiketoimintaa voi harjoittaa näin suomessa
 
Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni
Coatl
11.01.2008 16:48:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä on vuosien varrella hypännyt silmille lukemattomia varoituksia. Tällaista se on meillä Suomessa: tuollainen dorka voi elättää itsensä kusettamalla, ja laki on voimaton. Mutta auta varjele, jos jotakuta vaikkapa vilkaiset vihaisesti. Kohta on kunnianloukkaussyyte valjastettu.
 
Auta armias jos sokealle yrittäjälle poliisi antaisi syytteen niin sitten olis koko sokeainyhdistys viranomaisten kimpussa.
 
Kvaak sanon teille kaikille.
Karlsson
11.01.2008 16:56:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Auta armias jos sokealle yrittäjälle poliisi antaisi syytteen niin sitten olis koko sokeainyhdistys viranomaisten kimpussa.
 
Voi viranomaisparat!
 
"Jos tämä on sivistystä, antakaa minulle barbaria." -Wagner
Seba
11.01.2008 16:58:10 (muokattu 11.01.2008 16:58:18)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama se onko sokea vai ei. Kusipää on aina kusipää.
 
trashjones
11.01.2008 21:42:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lainattu kotisivuilta Apunaaan Raitio
käyttää työvoimaa sellaisissa tehtävissä, joissa
tarvitaan apua. Esimerkiksi postitus ja varastointi.

 
lieköhän apulaiset vieneet levyjä välistä?
 
Oikeinkirjoitus ennen kaikkea.
Napalmolotv
12.01.2008 01:15:33 (muokattu 12.01.2008 01:15:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselleni käynyt melkein vastaavasti mutta sain rahat takaisin, töitä se vain teetti.
 
Jorte Kariko
12.01.2008 12:26:44 (muokattu 12.01.2008 12:29:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multa se mulkku, kans vei rahat...tosin 11€ katatonian viva emptiness muistaakseni...kaikki sähköpostin välityksellä käydyt keskustelut ovat tallennettu koneelle. Yritti sönköttää jotain ihan skeidaa, että miksi levy ei ole tullut, ja väitti että postilaatikkooni on voinut joku murtautua ja jne. Mikä Äijä!
 
Lupas saatana vielä lähettää jotain ylimääräisiä bonus cd:itä, kun on myöhästynyt... aika ristiriitainen tilanne. Välillä se levy oli myöhässä, niin toimittajalta kuin häneltä ja välillä se oli lähetetty...väliin se oli pöllitty kuulemma mun postilaatkosta ja väliin se väitti, että ei tiedä kuka mä olin, mitä mä olin tilannut ja väliin en ollut kuulemma tilannut... Sitten tuli selityksiä kuinka hän oli sokea ja jne... aivan sama mulle, vaikka olisi lepra, aivokuollot tai jotain. Kusetus on kusetus...!
 
Nyt ajattelin vielä ottaa jossain vaiheessa yhteyttä sinne tai poliisiin...tommoiset äijät saavat Suomessa toimia yrittäjänä, lukuisten valituksien ja rikosilmoituksien jättöjenkin jälkeen. Jossain mättää ja pahasti!
 
http://atlasguitarsunofficial.freeforums.org
Seppo_Howitzer
12.01.2008 12:42:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmetyttää vaan minkä takia ihmiset tilaa tuolta levyjä vaikka tuosta paikasta on varoitettu suunnilleen kaikkialla.
 
M-Juhana
12.01.2008 13:51:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmetyttää vaan minkä takia ihmiset tilaa tuolta levyjä vaikka tuosta paikasta on varoitettu suunnilleen kaikkialla.
 
Jos on vähän masokisti?
 
Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964.
käsi
12.01.2008 14:16:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmetyttää vaan minkä takia ihmiset tilaa tuolta levyjä vaikka tuosta paikasta on varoitettu suunnilleen kaikkialla.
 
siksi kun sieltä välillä saapi hyvääkin palvelua. Kuten itse sanoin aikaisemmin että mulla ei kovin suuria ongelmia ole ollut. samanlaisia on ollut thomannin ja cdonin sun muiden kanssa. Tosin en missään vaiheessa ole siirtänyt rahaa sinne etukäteen.
 
Mutta luulisi etää pian menee firma nurin koska aika paljon shaissee liikkuu siitä. Tai sitten se on jollakin alueella ainoa liike niin sieltä on sitten tavarat haettava.
 
Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni
shovi
12.01.2008 14:31:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta luulisi etää pian menee firma nurin koska aika paljon shaissee liikkuu siitä. Tai sitten se on jollakin alueella ainoa liike niin sieltä on sitten tavarat haettava.
 
Mä oon ymmärtänyt, että putiikki on ollut pystyssä vuodesta '98 ja siitä asti on ongelmia ollut tähän päivään asti, että eiköhän se tuossa näytä porskuttavan.
käsi
12.01.2008 14:37:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon ymmärtänyt, että putiikki on ollut pystyssä vuodesta '98 ja siitä asti on ongelmia ollut tähän päivään asti, että eiköhän se tuossa näytä porskuttavan.
 
eikös se mainostanut liikettä suomen ainoaksi jossa musaostostenlisäksi saapi hieronnan jos tarvii? eli siinä on samassaa ainakin ollut joku hieronta/fysikaalinen hoitola.
 
Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni
magnetman 004
12.01.2008 14:52:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multa se mulkku, kans vei rahat...tosin 11€
 
Eikä mitään tosin... Rahaa se on 11 euroakin, ja 11 euroa liikaa, jos se menee huijarille. Jos kaveri myis autoja, huijatut veisivät vaateet loppuun saakka. Kun menettää 10 euroa, se jää helposti perimättä. Tähän kai tämä bisneksen jatkuvuus perustuu. Jos mulle ei levyä tai rahoja kuulu, hankin ne vaikka joutuisin ottamaan 10 vuotta virkavapaata.
 
"Muusikon lyöminen pitää aina jättää rankaisematta" (Lakipykälä 1200-luvulta)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «