harrygeorge 13.04.2007 07:41:49 | |
---|
Kyllähän tuo oli aikalailla arvattavissa. Mutta ei kyllä minulla ole tuota vastaan yhtikäs mitään, pääseepä kuulemaan Noelia entistäkin enemmän! Toivottavasti tuota levyä lähdetään promotoimaan sitten taas uudella akustisella kiertueella, joka ulottuu myös Suomeen. EDIT: Eissääh: http://www.oasisinet.com/site.php?site=news&idx=737 Eikös tuo sama huhumylly ole jatkunut jo kymmenen vuotta jokaisen kiertueen jälkeen. Niin kauan kun Oasis on niinkin suosittu, kuin se on, pitäisin melkoisena ihmeenä, että Noel vaivautuisi julkaisemaan sooloa. Eipä silti, esmes Revolution Song olisi vihdoinkin mukava kuulla valmiina versiona. Milloinkohan viimeksi joku NME:n "Oasis-shokkiuutinen" olisi osoittautunut edes etäisesti todenperäiseksi? Kivi ja sämpylä |
Tarva 13.04.2007 12:08:17 | |
---|
Noelin soololevyä odotteli innolla 10 vuotta sitten. Nyt se jaksaa kiinnostaa suunnilleen yhtä paljon, kuin jos Bonehead ilmoittaisi julkaisevansa soololevyn. Kyllä Oasiksen surkeasta tilasta voisi päätellä ettei siltä soololevyltäkään mitään Talk Tonight, Masterplan tai Sad Songiin verrattavaa matskua löydy. Jos sellaista levyä yleensäkään tulee... Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
elais 18.04.2007 21:01:11 (muokattu 20.04.2007 15:21:40) | |
---|
"Huoh onpa huono bändi tapan itteni." blackmountainside68 |
MV 28.04.2007 02:38:45 | |
---|
The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
KillingMachine 29.05.2007 15:45:01 | |
---|
Katsoikos kukaan viime sunnuntaina YLE Live: Oasis? Mulle jäi aika huono maku suuhun tuosta... 5 biisiä Hurricane-festarin keikalta ja Liamin haastattelu. Eikä mukaan ollut mahdutettu edes "Wonderwallia" saatikka "Supersonicia" ! "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
Folcce 29.05.2007 16:23:11 | |
---|
Katsoikos kukaan viime sunnuntaina YLE Live: Oasis? Mulle jäi aika huono maku suuhun tuosta... Niin mullekin. Yritin katsoa mutta Liam kuulosti vanhalta varikselta! Käänsin Subtvlle ja katsoin mielummin punapukuisen kääpiön tanssimista. SO LET HIM HAVE BANANAS ON THE SIDE! |
Groovelover 29.05.2007 19:32:08 | |
---|
Katsoikos kukaan viime sunnuntaina YLE Live: Oasis? Mulle jäi aika huono maku suuhun tuosta... Samat fiilikset, väsynyttä junnausta, mutta enpä Oasiksesta silloin 90-luvullakaan pitänyt. Puoli biisiä jaksoin katsella, sitten vaihtui kanava. "It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976 |
elais 29.05.2007 21:12:37 | |
---|
Katsoikos kukaan viime sunnuntaina YLE Live: Oasis? Mulle jäi aika huono maku suuhun tuosta... 5 biisiä Hurricane-festarin keikalta ja Liamin haastattelu. Eikä mukaan ollut mahdutettu edes "Wonderwallia" saatikka "Supersonicia" ! Olihan tuo nähty aiemmin (kai). Liam on kuulostanut kauhealta jo useamman vuoden, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Mutta Noel se vaan mennä nakuttaa vuodesta toiseen, ihme kyllä. Allaolevassa linkissä kyseinen vanhempi veli heittää vallan mainiosti akustisen kitaran, pianistin ja Gemin kanssa mainion version "Where Did It All Go Wrong?":ista. http://www.youtube.com/watch?v=BBKPjXjCUJ0 |
harrygeorge 30.05.2007 19:25:40 | |
---|
Ei tullut oltua eilen koneen ääressä, eli päivän myöhässä: hyvää syntymäpäivää, Noel! 40 ja meno senkun jatkuu. The Ice of the Lake Eldanka |
riffi-rotta 30.05.2007 21:08:33 | |
---|
Ei tullut oltua eilen koneen ääressä, eli päivän myöhässä: hyvää syntymäpäivää, Noel! 40 ja meno senkun jatkuu. Juu ja lahjaks Liamilta tuli kuulema 150 000€ arvonen avaruusmatka :D |
harrygeorge 31.05.2007 09:18:14 | |
---|
Juu ja lahjaks Liamilta tuli kuulema 150 000€ arvonen avaruusmatka :D Arvatenkin pelkkä menolippu. The Ice of the Lake Eldanka |
riffi-rotta 31.05.2007 11:48:09 | |
---|
Arvatenkin pelkkä menolippu. Naureskelin ihan samaa kaverin kanssa :) Poika yrittää kaikkensa... |
Stain 15.06.2007 18:40:11 | |
---|
Olen lähiaikoina kuunnellut melko paljon Oasiksen livevetoja ja huomasin että aika usein Alan White soittaa Morning Gloryn kokonaan rideen. Outoa. It's a bittersweet symphony, this life |
riffi-rotta 15.06.2007 20:19:27 | |
---|
Olen lähiaikoina kuunnellut melko paljon Oasiksen livevetoja ja huomasin että aika usein Alan White soittaa Morning Gloryn kokonaan rideen. Outoa. Samoin Supersonicin. |
Stain 16.06.2007 18:29:26 (muokattu 16.06.2007 18:54:35) | |
---|
Samoin Supersonicin. Joo, unohdin. Varsinkin noissa 2000-vuoden vedoissa näin. Sikäli harmi, koska kyseiset biisit eivät toimi niin hyvin kuin että mies olisi välillä vaihtanut haikkaan. Supersonic kuulostaa jopa vähän puuduttavalta kun äijä vaan tikuttaa rideen koko ajan. Niin ja lisättäköön että luin masterplan-foorumilta Oasiksen tekevän johonkin Sgt. Pepper -juhlalevylle tai vastaavaan oman versionsa Harrisonin Within You Without You:sta. Eniten yllätti, että Liam oli valinnut tuon biisin, eikä mitään Lennonin biisiä. Uutta levyäkin he alkavat vissiin kesällä väsäämään, mutta Noel taisi kommentoida että se ole aivan heti valmiina.. It's a bittersweet symphony, this life |
Stain 16.06.2007 18:59:02 | |
---|
Itse asiassa, ovat jo tehneet sen coverin ja kuuntelen sitä parasta aikaa :) It's a bittersweet symphony, this life |
solariZed 13.07.2007 14:57:59 | |
---|
Sanottakoon vielä tähän grunge pointtiin, että Noel Gallagher on suuri Nirvana fani ja on myös sanonut ettei D. Maybe albumista olisi tullit niin raskasta ilman Nirvanaa. Itse diggaan ihan kybällä veljeksien asennetta. Jätkät heitti huipulla ollessaan pokkana kaikkea paskaa medialle, että ovat maailman suurin bändi ja kovempi kuin Beatles jne. ja se meni läpi! Asiaa. Olen suuri fani ja kun bändi oli Turussa keikalla niin kävi aika helvetin vittumainen asia. Mut pyydettiin Ruisrokin keikan jälkeen jatkoille paikalliseen Dynamo baariin yhden toisen bändin laulajan pyynnöstä. En mennyt. Sinne sitten ilmestyi Liam kumppaneineen vetämään bisseä ja kuuntelemaan Beatlesia. Tämän lisäksi Liam meni ostamaan BigMac aterian kaveriltani, joka oli tuolloin töissä MacDonadsissa. Kun kuulin asiasta seuraavana aamuna niin vitutti niin paljon, että teki mieli hypätä aurajokeen. Kaiken lisäksi joku täältä Muusikoiden.net:istä oli törmännyt Liamiin muutaman kerran hotellissa ja kirjoitti siitä pitkän jutun. Ei voi muuta sanoa kuin että kaikki on mahdollista ja shit happens. Jos samantapainen asia käy seuraavaksi James Maynard Keenanin suhteen niin vedän itseni vähintään hirteen. Vittu mitä paskaa. Noel ei todellaakaan ole sanonut olevansa Nirvana fani. Tosin se on totta, että Nirvana on inspiroinut Noelia, NEGATIIVISESTI. Ennen Oasista Noelia vitutti koko grunge aalto ja yksi Oasiksen perustamisen syistä oli tarjota maaiman nuorille, jotain muutakin rock-musiikkia, joka ei ammentanut inspiraatiotaan "itsevihasta". Itseasiassa Noel sai inspiraation kirjoittamaan kappaleen Live Forever, hänen vastakohtaisuudestaan Kurt Cobainin itsetuhoiseen asenteeseen. Live Forever ia ei olisi koskaan kirjoitettu, ilman Noelin vihaa Nirvanan musiikkia & asennetta kohtaan. |
Mesikehrääjä 13.07.2007 17:19:30 | |
---|
Vittu mitä paskaa. Noel ei todellaakaan ole sanonut olevansa Nirvana fani. Tosin se on totta, että Nirvana on inspiroinut Noelia, NEGATIIVISESTI. Ennen Oasista Noelia vitutti koko grunge aalto ja yksi Oasiksen perustamisen syistä oli tarjota maaiman nuorille, jotain muutakin rock-musiikkia, joka ei ammentanut inspiraatiotaan "itsevihasta". Itseasiassa Noel sai inspiraation kirjoittamaan kappaleen Live Forever, hänen vastakohtaisuudestaan Kurt Cobainin itsetuhoiseen asenteeseen. Live Forever ia ei olisi koskaan kirjoitettu, ilman Noelin vihaa Nirvanan musiikkia & asennetta kohtaan. Vittu mitä paskaa. Noelin mielestähän Cobain on yksi kaikkien aikojen parhaista lauluntekijöistä. |
Hmm.. uutta levyä on siis alettu väsäämään. Noel sanoi että siitä tulee "fooking massive" tai jotain. Sinfoniaorkesteria sun muuta. Miksi tehdä uusi Be Here Now kun mies ei pidä edellisestäkään? Kyllä se tosin mulle kelpais, isoa kitaravallia vaan kehiin. Edellisen levyn hissuttelu jo rupesi kyllästyttämään. Who Put The Weight Of The World On My Shoulders -biisissä on käytetty pitkästä aikaa jousisoittimia ja sehän toimii ihan hiton hyvin. Itse asiassa tuo biisi on parasta mitä Oasikselta on pitkään aikaan tullut. It's a bittersweet symphony, this life |
mrk 13.07.2007 23:49:47 (muokattu 13.07.2007 23:50:05) | |
---|
Vittu mitä paskaa. Noel ei todellaakaan ole sanonut olevansa Nirvana fani. Tosin se on totta, että Nirvana on inspiroinut Noelia, NEGATIIVISESTI. Ennen Oasista Noelia vitutti koko grunge aalto ja yksi Oasiksen perustamisen syistä oli tarjota maaiman nuorille, jotain muutakin rock-musiikkia, joka ei ammentanut inspiraatiotaan "itsevihasta". Itseasiassa Noel sai inspiraation kirjoittamaan kappaleen Live Forever, hänen vastakohtaisuudestaan Kurt Cobainin itsetuhoiseen asenteeseen. Live Forever ia ei olisi koskaan kirjoitettu, ilman Noelin vihaa Nirvanan musiikkia & asennetta kohtaan. Aika tyylikäs vastaus yli kolme vuotta vanhaan viestiin... jatka valitsemallasi tiellä. "Short On Long Term Goals" |