Aihe: Idols 2006-2007
1 2 3 4 555 56 57 58 59122 123 124 125 126
Hot RedX
18.02.2007 22:56:25
Mua jäi mietityttämään vaan, että miten se maansiirtotraktori laulaa?

.... okei, en voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi.

ookko kattonut puuha peteä koskaan?

Mäkin oon samaa mieltä
Jormaz
18.02.2007 22:56:36
Siis Anna oli vaan tässä erässä. Viime erässä krister keräs äänet. Edellisessä Ari.

Ne taas oli omissa erissään aivan ylivoimaisesti parhaita. Kristian ei varsinkaan ollut mikään suosikki ennen tota semifinaalia.
-Aleksi-
18.02.2007 22:56:36 (muokattu 18.02.2007 22:56:47)
Mistä lähtien on ollut huono asia näyttää hyvältä? Kyllä mielummin kattelen Annaa kun maansiirtotraktoria.
Anonymous-jazz
18.02.2007 22:57:22

Voiko Suomen kansa todella olla noin yksimielinen?
Onpa outoa että jokaisessa erässä on yksi joka kerää kaikki äänet

ja tuomaristo tietää voittajat etukäteen...

Alkaa haiskahtaa järjestetyltä voittajalta tuotantoryhmän johdosta. Kerätään vaan tekstiviestiäänestäjiltä rahat pois ja kansa päättää :) HOHO kansa päättää antaa vaan rahansa Idols tuotantoportaalle.
Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?"
Hot RedX
18.02.2007 22:58:14 (muokattu 18.02.2007 23:01:17)
Mistä lähtien on ollut huono asia näyttää hyvältä? Kyllä mielummin kattelen Annaa kun maansiirtotraktoria.

Ja mä oisin kuunnellut mielummin Miljaa...
Mut annetaan kansan päättää!

(onkohan Tapani kulisseissa? Anyone?)
jazzmies
18.02.2007 23:00:45
ookko kattonut puuha peteä koskaan?

Joo, Pusku on ihan paras. Sentään terveen värinen, siis punainen. Anna oli hieman kalpea. Väitän että aika moni rasvainen pedo äänesti Annaa, sillä hän haluaa siellä Vesalan slummissa tumputtaa vielä kerran. Tarkennan: en asu Vesalassa, enkä äänestänyt, rasvakin johtuu ihan muusta...
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
Joees
18.02.2007 23:01:15
Ja mä oisin kuunnellut mielummin Miljaa...

Mä en, sekin oli ihan hirveetä tuubaa... Sain ahdistuskohtauksen sen kommenteista. Jos mulla olis astma niin olisin saanut myös astmakohtauksen. Luultavasti myös impotenssi on tästä lähin ongelma, ja tällä ei ole mitään tekemistä kenenkään ulkonäön kannalta. Tuubasti vedetyt biisit vaan tuppaa olemaan aika, no joo...
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Hot RedX
18.02.2007 23:03:43
Mä en, sekin oli ihan hirveetä tuubaa... Sain ahdistuskohtauksen sen kommenteista. Jos mulla olis astma niin olisin saanut myös astmakohtauksen. Luultavasti myös impotenssi on tästä lähin ongelma, ja tällä ei ole mitään tekemistä kenenkään ulkonäön kannalta. Tuubasti vedetyt biisit vaan tuppaa olemaan aika, no joo...

Toistan itseäni, mutta mielestäni Miljan biisin kohdalla bändi kuulosti paremmalta kuin minkään muun tähän astisen esityksen kohdalla.
Bluesmies
18.02.2007 23:04:00
Olen ilmeisesti ainoa, mutta mun mielestä toi Anna Arabi on aivan vitun rasittavan näkönen.
zekeode
18.02.2007 23:05:40

ja tuomaristo tietää voittajat etukäteen...

Alkaa haiskahtaa järjestetyltä voittajalta tuotantoryhmän johdosta. Kerätään vaan tekstiviestiäänestäjiltä rahat pois ja kansa päättää :) HOHO kansa päättää antaa vaan rahansa Idols tuotantoportaalle.

Tähän mennessä kyllä ihan oikeat henkilöt menneet jatkoon.

Vai tämäkö oli mielessäsi?:

Tietenkin nuo on ripoteltu noihin eriin, niin että ennakkoon "parhaat" menevät jatkoon. Jos Kristian, Ari, Johanna, Anna, Kristiina olisivat olleet samassa erässä, niin olisiko tämä ollut hyvä järjestely?
And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
Kitarasankari
18.02.2007 23:05:52
noh noh! anna lauloi parhaiten ja näytti hyvältä joten oikeutettu jatkoon menijä! en ymmärrä mitä hyvää tuomarit tai jotkut teistä löytävät siitä ekasta esityksestä..huh huh..
Vain munalla poskille läpyttely pyyhkii pois jazz-hölynpölyn...
Anonymous-jazz
18.02.2007 23:07:30 (muokattu 18.02.2007 23:07:45)

Tähän mennessä kyllä ihan oikeat henkilöt menneet jatkoon.

Vai tämäkö oli mielessäsi?:

Tietenkin nuo on ripoteltu noihin eriin, niin että ennakkoon "parhaat" menevät jatkoon. Jos Kristian, Ari, Johanna, Anna, Kristiina olisivat olleet samassa erässä, niin olisiko tämä ollut hyvä järjestely?

Joo ei minunkaan mielestäni väärät ole menneet jatkoon. Toi äänestys syteemi vaan on niin selvää fuulaa. Äänestäjiä viilataan linssiin minkä keretään. 80 % on aika paljon tekstiviestejä.
Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?"
timanttiananas
18.02.2007 23:08:10
Laitoin turhaan Miljalle äänen. Hassua kyllä että niin moni finaaliin pääsijä on saanut noin selvästi eniten ääniä, yli 80% (Anna, Ari). Eikös Kristian ja Johannaki saanu yli 70%? Kai sitten kansa on vaan niin yksimielistä... ja ennakkosuosikit on ollu eri ryhmissä... ja ne oli vaan niin hyviä... tai jotain?

Finaaleita tulee varmaan katottua siihen asti kun Ari ja Kristian pysyy mukana. Muita ei oikein jaksa kuunnella. Sama sinänsä kuka voittaa.
Always look on the dark side of life
Kitarasankari
18.02.2007 23:08:10 (muokattu 18.02.2007 23:09:36)

no ei tuo nyt ihan noin varmaan mene, koska onhan tuolta tippunut kuitenkin aika monta todella hyvää laulajaa jotka olivat ennakkosuosikkeja. itse katsoisin että on aika hyvin jaettu tyylin ja tason mukaan noihin ryhmiin..
Vain munalla poskille läpyttely pyyhkii pois jazz-hölynpölyn...
Hot RedX
18.02.2007 23:08:11
noh noh! anna lauloi parhaiten ja näytti hyvältä joten oikeutettu jatkoon menijä! en ymmärrä mitä hyvää tuomarit tai jotkut teistä löytävät siitä ekasta esityksestä..huh huh..

Mä oon nyt kirjoittanut sen tähän jo kaks kertaa, Homma toimi! Huomasi että Milja oli laulanut bändin kanssa aikaisemminkin
hjukke
18.02.2007 23:10:53

Olen ilmeisesti ainoa, mutta mun mielestä toi Anna Arabi on aivan vitun rasittavan näkönen.

Ehkä hieman jyrkästi ilmaistu, mutta olen hieman samaa mieltä.
Tai siis en näe häntä kauhean viehättävänä, vaikka en mikään ikämies ole itsekkään.
Mutta tuo tytski näyttää about 10 vuotiaalta.. juttujenkin puolesta saisi kasvaa muutaman vuoden rauhassa.
Kaikki rannekellotornin mukana
Joees
18.02.2007 23:11:21
Toistan itseäni, mutta mielestäni Miljan biisin kohdalla bändi kuulosti paremmalta kuin minkään muun tähän astisen esityksen kohdalla.

Joo, bändi toimi hyvin. Mutta ei sen pitäis vaikuttaa yhtäänkään mitenkään. Se korkeintaan vaan parantaa Miljan arvoa mikä on väärin.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
raita
18.02.2007 23:12:17

Allekirjoitan!
let us die young or let us live forever
Sinap
18.02.2007 23:12:21
Mä oon nyt kirjoittanut sen tähän jo kaks kertaa, Homma toimi! Huomasi että Milja oli laulanut bändin kanssa aikaisemminkin

Tuo on totta kuin Anna Arabin ärsyttävä ulkonäkö.
"Siinähän se tuubi on."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)