Mimi 10.10.2003 17:45:59 | |
---|
Mulla ei itseasiassa ole mitään järkevää selitystä pukeutumiselleni: yleensä siis mustaa, harvoin jotain tummaa kuviollista/koko (myrkyn)vihreää paitaa käytän, ja satunpa omistamaan harmaan hupparinkin... Housut on yleensä mustat tai sit tummansiniset, yhdet beiget housut mun kaapin nurkasta löytyy ja niitä oon käyttäny ehkä kerran ja sillonkaan en näyttäytyny julkisella paikalla... Mustien vaatteitten kanssa käytän myös joskus ikäänkuin tehostevärinä jotain kirkkaampaa, kuten punaista, esim kengännauhat taitaapi olla punamustat (vai sittenkin mustavalkeet?)... Rotsi mulla on siksi että se sattuu olemaan ainoa takki mikä on sopiva tämmöselle syyskelille, siinä ei tule kuuma eikä liiemmin kylmäkään, ja se on vieläpä aika hyväkuntoinen vaikka onkin pengottu aitan kätköistä ja se on ties kenen vanha (tai itseasiassa olis mulla sinapinkeltainen adidas tuulipuvun takki, mutta varmaan jokainen ymmärtää miks en liiemmin käytä sitä...)... jos mä meen kauppaan ostamaan vaatteita tai asusteita niin yleensä mä kiinnitän ekaks katseeni mustaan, ei harmaintakaan hajua miksi näin... Ehkä allekirjotuksesta löytyy jokin vinkki... "Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..."
per aspera ad astra |
Raipe 12.10.2003 21:48:00 | |
---|
Musta pukee minua. |
manan 19.10.2003 15:42:06 | |
---|
musta on varmasti tyylikkäin väri.. ja mikäs ssinä, jos olo tuntuu kotoisalta :) meskaliinia x) |
Mulle musta on väri siinä missä muutkin. En käytä pelkästään mustii vaatteit mut onhan niitäkin jonkun verran. Musta on tyylikäs olkoon muoti sitten mitä vain. Musta ei ole väri. Se tummuusaste. ||||||||Hei Hei Fränklin tule +leikkimään kanssamme!!!||||||||
Meitsillä on Delta Blues!! |
Bacchus 19.10.2003 20:35:47 (muokattu 19.10.2003 20:36:14) | |
---|
Musta ei ole väri. Se tummuusaste. Kuten valkoinenkin. EDIT: Prkl, pilkunkuksija. ! |
Aksu89 01.11.2003 22:09:30 | |
---|
Se on yksinkertaisesti paras ja sopii juhlaan ja arkeen Ai jaa |
Super-Jari 02.11.2003 03:20:34 | |
---|
Vaatteet ja kitarat saa olla minkä värisiä tahansa, kunhan ovat mustia. Jumalan Kirjanpitäjä / Paskan Jumala |
Leper Messiah 02.11.2003 09:30:14 | |
---|
Se pukee mua.Tunnen oloni kodikkaaksi. |
rockprinsessa 04.11.2003 12:17:39 | |
---|
Sopii kaikkien kanssa...käytän myös punaista. " I see through the darkness
My way back home
The journey seems endless
But I'll carry on
" |
Sintti 16.12.2003 15:53:03 | |
---|
se sopii mulle... ainakin omasta mielestä.. ;) Humppaa taikka kuole...^_^ |
Noita 16.12.2003 16:08:17 | |
---|
Musta pukee minua helvetin hyvin! Ei sille voi mitään.. Miksi hevari laittaa kahviin sinappia? -Koska se on PAHAAA!! |
Unfinished Business 16.12.2003 19:05:36 | |
---|
Värikeskustelua sivuten, kun suuri osa näyttää pukeutuvan, miksi pukeudut mustaan? Jos vielä kiusataan sen verran että vastaukseksi ei kelpaa 'se on surupuku' ;) Miksi en pukeutuisi ? |
Wolferin 16.12.2003 19:46:23 | |
---|
Musta on loistava suojaväri. Siihen kun pukeutuu, niin kaikki sujuu ja voi olla täysin oma itsensä. Myöskin sellaiset ihmiset, joihin ei halua tutustua, yleensä pysyvät kaukana mustasta - hyvät tyypit taas jaksaa yleensä katsoa mustan ohi ihmiseen. Lisäksi kun tekee töitä värien kanssa, niin musta ei sekoita fiiliksiä, se on sellainen neutraali väri, joka ei ole neutraalin harmaan tavoin tylsä. On myöskin tosi helppoa olla aina fiksusti pukeutuneen näköinen kun on päällä mustaa, kunhan on vaan ehjät ja puhtaat vaatteet :) Se on pojat niin että kunnian kukko ei laula! |
Mustasurma 16.12.2003 20:36:44 | |
---|
Pidän mustasta ja tunnen oloni kotoiseksi siinä. |
L.Ruoska 22.12.2003 20:44:21 | |
---|
Yleensä yläastelaiset sellaset pitkätukkaset pojat jotka kuuntelee jotain Iron Maidenii ja Metallicaa pukeutuu kokomustaan. Aika daijun näköstä..imho. Ne kokomustat nulikat on niitä "äiti on aina ennen ostanu mun vaatteet mut nyt mä päätän ite"-tyyppejä. Ei hajuakaan pukeutumisesta ni päällä on vähä kireet ja lyhyeks jäävät mustat farkut ja sit vaan kaikkea mustaa mitä halvalla saa Seppälästä tai jostain alternative-kaupoista jos uskalletaan stadiin asti. Musta, yli-iso t-paita missä joku Kristusta herjaava kuva on viel aika kova. Bändilogokin käy pahemman puutteessa. Värillä on väliä. WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
tamande 22.12.2003 20:47:41 (muokattu 22.12.2003 20:48:18) | |
---|
musta pukee ainaki mua mut jotku luulee et ne on kovii ku ne pukeutuu mustaan mut kyl muuki väri menee tosi hyvin |
Mimi 23.12.2003 16:34:27 | |
---|
Yleensä yläastelaiset sellaset pitkätukkaset pojat jotka kuuntelee jotain Iron Maidenii ja Metallicaa pukeutuu kokomustaan.-- Ei hajuakaan pukeutumisesta ni päällä on vähä kireet ja lyhyeks jäävät mustat farkut ja sit vaan kaikkea mustaa mitä halvalla saa Seppälästä tai jostain alternative-kaupoista jos uskalletaan stadiin asti. Musta, yli-iso t-paita missä joku Kristusta herjaava kuva on viel aika kova. Bändilogokin käy pahemman puutteessa. Mein entiselä yläasteella toi meni niin että jätkällä piti olla mahdollisimman kulunu rotsi jossa mahdollisimman paljon niittejä (mitä pidempiä rottaniittejä, sitä parempi), sit ne kulkee käytäville ku piikkisiat.... Sit asuvalikoimaan tottakai kuuluu myös kloriitilla valkaistut mustat farmarihousut jotka näyttää niin dorkalle kuin housut jonkun jalassa voi edes näyttää... Tollaset housut voi näyttää ehkä jonkun jalassa ihan ok:lle, mutta nää tosirajutkovisjätkät näytti lähinnä naurettaville.. eipä tarvi onneks enää heihin törmäillä... "Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..."
NOMEN EST OMEN |
Da Make 23.12.2003 18:49:30 | |
---|
Jotkut sanovat: "musta ei ole väri". Mutta jo aikoinaan päiväkodissa tädit opettivat, että "laita kaikkia väriä, niin tulee mustaa...". Eli toisin sanoen: Musta on kaikkivärit yhdessä, taidan olla "värikäs persoona". Cräx, Change, Ötöm!? |
Dream 23.12.2003 23:22:31 (muokattu 23.12.2003 23:24:15) | |
---|
Mä en pukeudu yleensä mustaan vaikka oonki kova hevi musiikin ystävä, yleensä mulla on fleece kolitsi ja alla joku manowarin t-paita. |
Da Make 24.12.2003 21:45:20 | |
---|
Öergh jeah Manowar! Cräx, Change, Ötöm!? |