Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tuuheat hiukset
1 2
Josh.
24.03.2006 15:54:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli oon aatellu monesti kasvattaa pitempiä hiuksia, mutta mun hiukset on ihan suorat ja aika "kuivat" vai miten se nyt sanotaankaan niin onko mitään helppoo keinoo saada tuuheemmat ja vaikka kiharemmat hiukset?
 
noir
24.03.2006 16:31:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lämpörullat.
 
Ite en kanssa viitsi kasvattaa pitkää tukkaa, kun siitä tulee "sellainen".
 
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Milkop
24.03.2006 16:49:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minivogue :)
 
pardy
24.03.2006 19:49:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiiä mutta voisin lahjoittaa sulle vähän tätä mun tuuheutta jos pystyisin.
 
"Oommä kyllä joskus miettiny basoja ku eukko on ottanu suihin." -Wasara
sus
25.03.2006 17:25:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minivogue :)
 
Tämäpä juuri. Eli semmoset pienet permantentit.
 
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Legatus
25.03.2006 20:20:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suakeli minäkii voisin vaihtaa mun kikkaratuuhelopensas hiukset jos saisin vaihdossa pitkät suorat. Jokin siinä vaan on jos on luonnonkiharat niin ei halua niitä, mutta jos on suorat niin haluaa taas kiharaa. Osta semmosta shampoota mikä tuuheuttaa ja sitte vaan jotain kiharrinta kehiin...
 
Eiku...
noir
25.03.2006 20:30:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- - Jokin siinä vaan on jos on luonnonkiharat niin ei halua niitä, mutta jos on suorat niin haluaa taas kiharaa. - -
 
Täysin totta. Ite haluaisin kiharan pehkon, ja jos siitä mainitsee kiharapäälle, saa tuijottelua ja vihjailua vittuilusta. Ite taas en tajua toisinpäin.
 
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
papitsu
25.03.2006 22:02:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on semmoset suorat hiukset, ja haluaisin todellakin tuuheammat, ehkä jopa hieman kiharat hiukset. Mutta ei liian kiharoita, tyyliin eräs meidän luokkalainen henkilö. Kunnon harakanpesä. Alkaa pikkuhiljaa kyrsimään nämä tämmöset suorat ja melko ohuet hiukset.
 
THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9
faith
25.03.2006 22:16:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hiusten pituudesta riippuen vois harkita esim permanenttia, pehmennystä, tyvikohotusta tai headlines'ia (tulee semmosta pientä lainetta mutta ei niin selkeää kiharaa ku permiksessä, muistaakseni)... ite menisin ton ongelman kans kampaajalle -tai soittaisin-, selittäisin tilanteen ja kysyisin mitä suosittelee. Maksaahan se tietenki, mutta ompahan ammattilaisen tekemä.
 
"Lopeta tuo honottaminen!" -Isukki kehuu laulutaitoja..
Nipsu
04.04.2006 22:35:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiharat on kamalia! Mulla on luonnostaan tällaset hirveet "enkelin kiharat" . Kyllähän ne saa helposti tupeerattua, mutta kamalat silti. Ja kaikki aina sanoo, että just tällaset kiharat on hianot. Oon aina joutunu jossain koulunäytelmissä oleen joku fuckin enkeli. Sopii hyvin imagoon...
 
Flow
05.04.2006 07:56:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitä onneasi, että hiuksesi ovat ohuet. Olen partureiden painajainen, sillä hiuksissani on hieman sitä paksuutta. Lisäksi omistan kiharan otsatukan. Jes. Isältä kaljuuntui kiharat ensimmäiseksi, joten tiedänpä mistä hiusta lähtee...
Hiuksia ei paljon kammata, ne ovat päässä juuri niinkuin itse haluavat.
 
“When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.” -Thomas Jefferson
Sarko
05.04.2006 12:34:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs siinä, meikällä on melko tuuheat kiharat. Ei kukaan ainakaan EMOksi luule.
 
Stakes are high, but so am i.
Parzival
07.04.2006 08:57:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuskin ketään oikeasti haluaa tuuheita hiuksia;)
Itse vaihtaisin heti omani suoriin ja ohuisiin hiuksiin.
Esim.Kun menen suihkuun ja kastelen hiukset niin niihin ei edes jää vesi pahemmin,ne on
niin kuivat ja paskassa kunnossa.
 
Tyyliin Robert Smith http://www.thepunisher.com/past_news/february_2004/robert_smith.jpg
 
nuo on lähempänä mun hiuksia...http://www.metal-rules.com/interviews/images/Nightwish-pic1.jpg
 
kakka rules!
zorro
09.04.2006 22:33:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

takuttamalla saa. mutta kannattaa varoa että ei päästä ihan niin rastottumaan ettei saa enää auki.
 
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
Juntunen
10.04.2006 11:09:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suakeli minäkii voisin vaihtaa mun kikkaratuuhelopensas hiukset jos saisin vaihdossa pitkät suorat. Jokin siinä vaan on jos on luonnonkiharat niin ei halua niitä, mutta jos on suorat niin haluaa taas kiharaa.
 
Näinpä se on. Täältäkin sais kiharaa vaihdossa suoriin hiuksiin. Voi kuulostaa hieman homolta, mutta kokeiltiin tuossa yks ilta suoristaa meikäläisen hiuspehkoa suoristusraudalla. Tuli muuten kivan näkönen. Ihan eri pitkältä näytti heti. Sen verran työlästä ja epämiehekästä, ettei viiti joka aamu alkaa suoristamaan. =)
Rakkikoira
10.04.2006 17:03:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli oon aatellu monesti kasvattaa pitempiä hiuksia, mutta mun hiukset on ihan suorat ja aika "kuivat" vai miten se nyt sanotaankaan niin onko mitään helppoo keinoo saada tuuheemmat ja vaikka kiharemmat hiukset?
 
Mullakin on tuollaiset aina puhtaana (shampoo+hoitoaine) nykyään pesen hiukset vain kaksi kertaa viikossa saippualla.
 
hanuristi
10.04.2006 18:16:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellähän on älyttömän tuuheat ja paksut hiukset.Riesana ne on, jos sattuvat pitkinä olemaan.Yleensä lyhyenä.
 
Lol apua putosin kaivoon xD
Kulkunen
10.04.2006 19:10:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä minäkin vaihtaisin omat helvetin paksut ja kiharat hiukseni suoriin vaikka saman tien. Itseasiassa, se kiharuus nyt ei niin haittaa, vähän vähemmäksi vaan sitä. Nykyisellään kun hiukset on todella itsepäiset, eikä pitkäksi voi kasvattaa, koska pitäisi pari vuotta jaksaa säätää lampaanvillan ominaisuudet omaavan tukkani kanssa, ennen kuin voi vaikka ponnarille nakata.
 
pardy
10.04.2006 20:47:24 (muokattu 10.04.2006 23:45:08)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä minäkin vaihtaisin omat helvetin paksut ja kiharat hiukseni suoriin vaikka saman tien. Itseasiassa, se kiharuus nyt ei niin haittaa, vähän vähemmäksi vaan sitä. Nykyisellään kun hiukset on todella itsepäiset, eikä pitkäksi voi kasvattaa, koska pitäisi pari vuotta jaksaa säätää lampaanvillan ominaisuudet omaavan tukkani kanssa, ennen kuin voi vaikka ponnarille nakata.
 
Been there. Ns. sienivaihe on pahin tuuheilla ja kiharoilla hiuksilla. Onneks selvisin siitä kunnialla. Kiharat hiukset on meinaan paljon hienommat pitkinä ku suora liimaletti.
 
"It´s easier to give up than allways tried to go up."
papitsu
10.04.2006 20:57:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiharat hiukset on meinaan paljon hienommat pitkinä ku suora liimaletti.
 
Niin, sen takia haluaisinkin tuuheammat, hieman kiharat hiukset.
 
THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «