Slayerfani 25.10.2005 13:37:11 | |
---|
Niijoo, miks pitäis pitää sit ylipäätänsä vaatteita laulaessa. hmph. ei sitä voi ny verrata keskenää!!! No pitäkööt jos huvittaa ihan sama.. mä en vaa tajuu miks pitäis pitää tollasta. =/ |
Jani The Rock 25.10.2005 14:17:10 | |
---|
mä en vaa tajuu miks pitäis pitää tollasta. =/ Sanoppa se. En mäkään ymmärrä. Minkähän hiton takia mullakin on stetsoni, kun voisin pitää pipoa, jossa lukisi "pillumagneetti". Meitsi on Suomen Johnny Winter. En oo yhtä kuuluisa, taitava enkä kalpea, mutta oon helvetin laiha ja mulla on ainakin NÄIN iso stetsoni. * Bella Italia #1 *
MegaMan Club #002 - Quiff Man * |
Slayerfani 25.10.2005 15:56:26 | |
---|
Sanoppa se. En mäkään ymmärrä. Minkähän hiton takia mullakin on stetsoni, kun voisin pitää pipoa, jossa lukisi "pillumagneetti". :D =) no kertokaas ny sitte!! ku ei tsennata. ;) |
Henko 28.10.2005 14:51:15 | |
---|
Minkähän hiton takia mullakin on stetsoni, kun voisin pitää pipoa, jossa lukisi "pillumagneetti". Sen takia, kun niitä pipoja saa myös tekstillä "kyrpäjooseppi". Olen true-uskottava. |
Jani The Rock 28.10.2005 15:18:45 | |
---|
Sen takia, kun niitä pipoja saa myös tekstillä "kyrpäjooseppi". Joo, ja "lääninkaira". Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * |
sikanaama 28.10.2005 18:19:14 | |
---|
Tissi pulpahtaa ulos. Plups. Lukitsen sinut komeroon käsiraudoissa koska en halua satuttaa sinua. Rakastan sinua. |
Slayerfani 28.10.2005 19:04:47 | |
---|
Tissi pulpahtaa ulos. Plups. jutut menee ny vähä ohi aiheen.. =( |
sikanaama 28.10.2005 19:26:23 (muokattu 28.10.2005 19:27:01) | |
---|
jutut menee ny vähä ohi aiheen.. =( Mähän puhuin korsetista että jos siitä pulpahtaa ulos. Enhän minä kyllä tiedä tapahtuuko sitä oikeasti, kun ei mulla oo korsettiakaan mitä ois voinu kokeilla. Eikä kyllä tisujakaan. Ajattelin vaan kun se korsetti on kuitenkin sellainen puristava pukine. Ja kun puristaa niin tulee painetta ja sitten tulee purkauskin. Lukitsen sinut komeroon käsiraudoissa koska en halua satuttaa sinua. Rakastan sinua. |
Slayerfani 28.10.2005 19:41:26 | |
---|
Mähän puhuin korsetista että jos siitä pulpahtaa ulos. Enhän minä kyllä tiedä tapahtuuko sitä oikeasti, kun ei mulla oo korsettiakaan mitä ois voinu kokeilla. Eikä kyllä tisujakaan. Ajattelin vaan kun se korsetti on kuitenkin sellainen puristava pukine. Ja kun puristaa niin tulee painetta ja sitten tulee purkauskin. vai niin.. riippuu miten on puettu, jos kunnolla nii ei pursahda mitää ulos. =) vai ois kimma kui pyöree vai siis muotonen vaa =) |
Järvihirviö 28.10.2005 21:25:33 | |
---|
vai niin.. riippuu miten on puettu, jos kunnolla nii ei pursahda mitää ulos. =) vai ois kimma kui pyöree vai siis muotonen vaa =) Taidat vaan pelätä paljasta nänniä? |
Slayerfani 29.10.2005 13:01:15 | |
---|
Taidat vaan pelätä paljasta nänniä? en mä pelkää mitään!!! kuten janet Jaksonilla vähä lipsahti :D |
dictatorsh*t 29.10.2005 22:50:57 | |
---|
en mä pelkää mitään!!! kuten janet Jaksonilla vähä lipsahti :D Oot aika hassu. |
Mirrinsane 30.10.2005 10:43:05 | |
---|
en mä pelkää mitään!!! kuten janet Jaksonilla vähä lipsahti :D sen nänni ei ollut paljas. |
Slayerfani 30.10.2005 14:51:33 | |
---|
Oot aika hassu. kiitos =) |
LNA 02.11.2005 02:04:31 | |
---|
Tissi pulpahtaa ulos. Plups. Ei se haittaa, kun jorsetin alla on asua. Esim. kau-(a:nis/b:lus-) paita. Jani älä toki osta paineen allakaan sitä pipoa. Tosin Tacere-pipoja saa nykyään tilattua netistä myös kysyttynä "TöCeRö" -versioina.. No ensi viikon perjantaina sen sitten näkee, uskallanko lavalle laittaa. Viime treeneissä olin niin jäytävässä raappulassa, etten viitsinyt ahdistaa itseäni turhilla kurepukimilla. Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now! Life's a beach and then you dive. |
Niijoo, miks pitäis pitää sit ylipäätänsä vaatteita laulaessa. Miksi pitäisi pitää epämukavia vaatteita, kun mukaviakin on keksitty? EN ymmärrä. hmph. ei sitä voi ny verrata keskenää!!! No pitäkööt jos huvittaa ihan sama.. mä en vaa tajuu miks pitäis pitää tollasta. =/ Samaa mieltä täysin. En tajua minäkään. |
tupakalle 02.11.2005 14:17:51 | |
---|
Sanoppa se. En mäkään ymmärrä. Minkähän hiton takia mullakin on stetsoni, kun voisin pitää pipoa, jossa lukisi "pillumagneetti". No se on ihan käänteinen asia. T-paita on paljon mukavempi kuin korsetti, mutta stetsoni taas päinvastoin on paljon mukavempi kuin pipo. |
tupakalle 02.11.2005 14:19:49 | |
---|
sen nänni ei ollut paljas. Mikäs sitten oli? |
Jormaz 02.11.2005 18:26:05 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
LNA 03.11.2005 08:57:22 (muokattu 03.11.2005 14:59:41) | |
---|
Miksi pitäisi pitää epämukavia vaatteita, kun mukaviakin on keksitty? EN ymmärrä. Korsetti ei ole epämukava. Usko pois. Korsetti EI ole epämukava jos sitä ei käytä liian kireällä useita tunteja putkeen. Korsetti on kerta kaikkiaan ehkä jopa ryhtiä ja olemista Helpottava vaatekappale. Mistä käsitys korsetin epämukavuudesta on peräisin? Kysyin vain sen soveltuvuutta laulamiseen, ja yhtäkkiä kaikki uskovat korsetin olevan maailman epämukavin varuste. E: Sitten tuli sellainen mieleen, että korsetti on aika paljon paremman näköinen kuin löysä nanson "seksintappaja" t-paita. Naisella ainakin. Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now! Life's a beach and then you dive. |