Folcce 14.07.2005 14:49:05 | |
---|
Hmm. letkut tai niiden puute tuntuvat nousevan festareiden pääesiintyjäksi tai kovimmaksi peruutukseksi näin jälkikäteen. Itse musiikissa ruotsalaiset olivat aivan suvereeneja niistä bändeistä, joita näin. TSOOL oli lauantain ehdoton kohokohta (ja tähän mielipiteeseen ei vaikuta se että pääsin paiskaamaan Ebbotin kanssa kättä kun hän kömpi merestä takaisin lauluhommiin). Bändi selvästi tykkäsi esiintyä, vaikka Ebbotilla saattoi kaavussaan olla vähän kuuma. Sunnuntaina Hives oli mielestäni, jopa piirun verran Hellacoptersia parempi, vaikka loistokeikan Hellatkin vetivät. Pelkästään loistavalla "pysäytyskikalla" Hives keräsi paljon ekstrapisteitä. Voi olla, että kuuluu repertuaariin joka keikalla, mutta itse en ole nähnyt bändiä sitten Tavastian vuoden 2000 keikan. Koptereista vielä sen verran, että vanhaa oli tietty kiva kuulla, mutta itse odotin eniten uuden levyn matskua, enkä pettynyt. Kun "No Angel To Lay Me Away" tuli, niin melkein tuli. Hello!
Would you like to come back to our hut? |
Rattata 14.07.2005 16:42:45 | |
---|
Sitten on sitten vuorossa Ankkarock. Sanokaas tietävät, minkälainen leirintä tuolla on? Sivut eivät sano asiasta yhtään mitään. THV-klubi #8 |
SiwamieS 14.07.2005 16:46:22 | |
---|
Ainiin. Jos joku sattui näkemään/tuntemaan tyypin/tyypit jotka pomppivat harmaan Opel Vectran päällä Ruisrockin leirintäalueella su-ma -yönä niin ottakaas yhteyttä... http://crash.to/lias |
hannaya 14.07.2005 18:51:04 | |
---|
Vilkkumaan keikan alla todettiin, että nyt sitä ei tule ilmeisesti yleisön kameroiden yms. muiden laitteiden suojelemiseksi (?!). Edestä sitä silloinki sai halutessaan; en tiedä pitikö paikkaansa. Juu, näin sanottiin. Mietin sitten että miksi juuri tällä keikalla keksittiin kameroita ym. suojata, jos ei muilla sitten. Ich bin die Osternhase ;) |
elbowski 15.07.2005 01:38:20 | |
---|
Juu, näin sanottiin. Mietin sitten että miksi juuri tällä keikalla keksittiin kameroita ym. suojata, jos ei muilla sitten. Siellä niitä oli kai enemmän, luulisin, että ne kuvasi jotain DVD:tä varten. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 |
kivi 15.07.2005 01:51:31 | |
---|
Sitten on sitten vuorossa Ankkarock. Sanokaas tietävät, minkälainen leirintä tuolla on? Sivut eivät sano asiasta yhtään mitään. Ei kai Korsossa kukaan leiriydy? Mun käsittääkseni se on kaupunkifestariksi luettava samalla tavalla kuin Ämy tai Kaivopuiston Kansanjuhla, eli tarkoitus ei ole majoittua sinne vaan johonkin kaupunkiin. Junat kulkevat läpi yön. |
lapio 15.07.2005 10:15:48 | |
---|
Ei kai Korsossa kukaan leiriydy?
Hoh, jokunen vuosi sitten, kun kävin ankkarokissa niin joillain sankareilla oli telttoja siinä läheisellä parkkipaikalla. Live fast, die 72 year old. |
Jubi 15.07.2005 14:02:34 | |
---|
Kyllähän se yks nurmikenttä oli aikanaan leirintäalue festareiden aikana ihan virallisesti. En kyllä tiedä, miten nyt sitten kun yks lava on ollut sinne sijoitettuna kahtena edellisenä kesänä. Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |
nikomati 15.07.2005 18:35:44 | |
---|
Mun käsittääkseni se on kaupunkifestariksi luettava samalla tavalla kuin Ämy tai Kaivopuiston Kansanjuhla, eli tarkoitus ei ole majoittua sinne vaan johonkin kaupunkiin. Kaks kertaa käyny, ja nyt ois tarkotus leiriytyy autoon!:) "Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu" |
hanhjelm 16.07.2005 13:09:35 | |
---|
Kaks kertaa käyny, ja nyt ois tarkotus leiriytyy autoon!:) Tulee kyllä helvetin hauskaa! Neljä jätkää pienessä autossa! No ei sinne festareille nukkumaan mennä. Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin. |
slashing 18.07.2005 18:35:28 | |
---|
Ruisrockista vielä, mielestäni erittäin onnistunut päivä oli ainakin itselleni. Lauantaina Niittylavan eturivissä ainakin kastuin läpimäräksi enkä kuollut lämpöhalvaukseen, kiitos järkkäreille siitä. Idioottina otin vain yhden vesipullon mukaan mutta tulikin se sitten järkkäreiden kautta täytettyä varmaan viisi kertaa, kiitos tästäkin. Jonotus alueelle ja pois oli kyllä tuskallista, metri tunnissa, mutta omapa oli vikani kun tungin sisälle vasta kahden aikoihin ja pois lähdin HIM:n jälkeen sieltä eturivistä kävelemään joten viimeisten joukossa portille tulin.. Ensi vuonna kyllä menen ajoissa paikalle ja odottelen sitten aikani ennenkuin pois lähden, välttyy pahimmalta ryysikseltä. Bussikuljetuksiin olin erittäin tyytyväinen, vaikka keskustassa saikin ~vartin odottaa bussiin pääsyä, mutta taas kerran oma vikani kun niin myöhään itseni sängystä ylös kiskoin. Mitään valittamista ei myöskään ole tuosta kävelymatkasta festarialueelta busseille, mun mielestä se on yksi parhaimmista kokemuksista koko festareilla. Bussiin pääsin heti kun vain paikan päälle saavuin, enkä joutunut kolmea tuntia odottamaan, missä ihmeessä tyypit oikein kuppasivat jos näin joutuivat tekemään!? Eli on kyllä aivan täysin oma mokanne jos Ruisrock mielestänne on maailman surkein festari, mulle ainakin todella onnistunut kokemus kuten viime vuonnakin. :-) "I wanna be wanna be wanna be Jim Morrison" |
Pitkavirta 20.07.2005 14:35:23 | |
---|
Ja kiellettyä esim. Roskildessä. Jos yhtään mietit asiaa, keksit ehkä muutaman syyn. No jaa.. Riippuu missä kunnossa ja paikassa tota harrastaa. En mä ainakaan keksi mitä ihmeellistä tossa on, jos ottaa muun festarikansan huomioon. |
elbowski 20.07.2005 18:31:05 | |
---|
Eli on kyllä aivan täysin oma mokanne jos Ruisrock mielestänne on maailman surkein festari, mulle ainakin todella onnistunut kokemus kuten viime vuonnakin. :-) No komppia. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Anti-J-Boy #2 |
Sitten on sitten vuorossa Ankkarock. Sanokaas tietävät, minkälainen leirintä tuolla on? Sivut eivät sano asiasta yhtään mitään. ANKKAROCKIN LEIRINTÄALUE Ankkarock-leirintä on tänä vuonna sijoitettu festivaalin läheisyyteen. Leirintäalue aukeaa perjantaina 5.8 kello 18.00 ja sulkeutuu maanantaina 8.8 kello 10.00. Leirinnän hinta 1-3 yötä on 15 euroa / henkilö. Leirintäalueella on wc:t, suihkut, myyntitoimintaa sekä narikka. Pysäköinnin hinta on 10 euroa/auto. Leirinnän ennakkovaraukset alkavat kaksi viikkoa ennen festivaalia, 22.7. Lisätietoja pian. |
aiiT 21.07.2005 08:55:03 | |
---|
Mutta Poets of the Fall. Ei herranjestas, en ole niin vastenmielistä vetoo nähnyt koskaan. Laulaja oli vastenmielinen, hyi. Suomen Fred Durst, kaikki samat kammoelkeet kopioitu. Hyvinhän se laulo mutta ne spiikit ja maneerit. Yököttää. Bändin kitaristi, Jaska, oli cool ja sillä oli isot kädet. Elä sie ruppee. Ohan se mein Marko ny hiukkasen verran miljuuna kertaa ihanempi ko Fredi. We are accidents waiting to happen. |
nikomati 24.07.2005 16:57:52 | |
---|
Eli on kyllä aivan täysin oma mokanne jos Ruisrock mielestänne on maailman surkein festari, mulle ainakin todella onnistunut kokemus kuten viime vuonnakin. :-) Niinpä, omapa on häpeänsä! Vidun hauskaa oli taas, niinkun neljänä aikasempana vuotenakin. Tuli lurautettua kunnon hevikaraoketkin perjantaiyönä...: "Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu" |
Max-X 24.07.2005 18:55:03 | |
---|
Floggin Molly oli melkoista parhautta. Kreisi meno ja tuli tanhuttua melkoisesti. Taisi siellä joku toinenkin laittaa jalalla koreasti. COB ei napannut yhtään, Rammstein oli tuttuun tapaan tiukassa kunnossa. Mutta Poets of the Fall. Ei herranjestas, en ole niin vastenmielistä vetoo nähnyt koskaan. Laulaja oli vastenmielinen, hyi. Suomen Fred Durst, kaikki samat kammoelkeet kopioitu. Hyvinhän se laulo mutta ne spiikit ja maneerit. Yököttää. Bändin kitaristi, Jaska, oli cool ja sillä oli isot kädet. --MINÄ JOIN SEN PULLON!!-- jätkä on vohkinut mun mielipiteet! mikä mies! poets of the fallia katsellessa ensin nauratti, sitten itketti ja lopulta en enään kestänyt katsoa... se oli kauheaa. kitaristilla muuten on aikas isot kädet. mutta se toinen on kauhea kukkakeppi. paradise lost yllätti meikäläisen. olivat aika tyylikkäitä. --HÄN JOI SEN PULLON!!!!-- "This is the best party I've ever been to... Don't let me die with that silly look in my eyes" |
PnUkkeli 27.07.2005 18:29:31 | |
---|
Harmitti kyllä se Paradise Lostin soittoajankohta ruissis,väkeä ku ei oikee meinannu riittää.Olis voinu vaikka kävellä eturivii ja kysyä:"Anteeksi pääsenkö kans eturivii?" No saipahan ainaki kattoa läheltä herrain keikkaa. www.theknobband.net |
hanhjelm 02.08.2005 20:02:07 | |
---|
No mitäs..? Onko porukkaa tulossa ankkaan pileisiin? Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin. |
nikomati 02.08.2005 22:46:10 | |
---|
No mitäs..? Onko porukkaa tulossa ankkaan pileisiin? Mä aattelin tulla, mut en tie jaksaisko ottaa yhtään siellä?!? "JeeJee, känni päälle!" |