Aihe: Halpoja hihamerkkejä?
1 2
...And Justice For All
12.06.2005 21:07:03
Onko tiedossa mitään nettikauppaa, mistä saisi suht. halvalla hyviä hihamerkkejä?
Tuntuu nämä 5€/kpl hinnat vähän tyyriiltä meikäläiselle.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Henkka Hevimies
12.06.2005 21:24:04 (muokattu 12.06.2005 21:24:14)
Onko tiedossa mitään nettikauppaa, mistä saisi suht. halvalla hyviä hihamerkkejä?

http://www.hoopee.net
DÖDIÄ PERKELE!
wrshredder
13.06.2005 14:16:00
Tuu porin jazzeille, siäl on koju jossa on hihamerkkejä tietääkseni 4euroo , siält mää ostin mun megakoleen Lucifer hihamerkin.. jau!
"I can play ANYTHING!" - Vladimir Horowitz
Rumpali Rölli
13.06.2005 14:24:01
Yo ho, yo ho, a pirate's life for me. We pillage, we plunder, we rifle and loot. Drink up me hearties, yo ho. We kidnap and ravage and don't give a hoot. Drink up me hearties, yo ho
aku.miettinen
13.06.2005 19:32:28
Mistähän sais Megadeth hihamerkkejä?
saha
13.06.2005 20:09:56

kiven alla ovat. oman rip-logolla varustetun 13cmx13cm lätyskän sain kaverilta.
Jep.
...And Justice For All
13.06.2005 22:20:03
kiven alla ovat. oman rip-logolla varustetun 13cmx13cm lätyskän sain kaverilta.

Megadeth on muutenkin tiukassa.
Ei tahdo löytyä seinälippuja eikä julisteita, paitojakin niukemmin kuin muilta bändeiltä.
Get Stoned!
Prog
14.06.2005 14:22:32
Tuol on tuol hoopeessä pari megadeth-hihamerkkii. Sieltä merkit->kaikki loput bändihihamerkit->sivu 4.
saha
14.06.2005 17:38:07
Megadeth on muutenkin tiukassa.
Ei tahdo löytyä seinälippuja eikä julisteita, paitojakin niukemmin kuin muilta bändeiltä.

paitoja en ole nähnyt ku niitten kotisivuilla?!

jos vain jostain tulis semmonen nenän eteen, niin myisin kelloni että saisin sen.
Jep.
Prog
14.06.2005 18:22:59

jos vain jostain tulis semmonen nenän eteen, niin myisin kelloni että saisin sen.

http://www.swampmusic.com/tshirt.html

Siel on jotain
Artist
14.06.2005 19:53:26

Kun olin ala-asteella, joku toi mulle mustamäen torilta Megadeth paidan. Jos löydän, voin myydä satasella.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker! *Bella Italia #10*
ruiskumestari
14.06.2005 20:09:57 (muokattu 14.06.2005 20:10:17)

Kuis paljon aattelit ostaa niitä? Kyllä mäkin köyhä olen, mutta ei toi 5 egeä paha oo.
aku.miettinen
14.06.2005 22:07:06

Jos jollain olis luottokortti niin voitais tehdä joku tilaus tuolta Megadethin sivuilta. Himottais tollanen blackmail the universe paita :).
...And Justice For All
15.06.2005 10:20:02
Kuis paljon aattelit ostaa niitä? Kyllä mäkin köyhä olen, mutta ei toi 5 egeä paha oo.

Mulle 5€ on iso raha pikkusesta hihamerkistä.
Mä ajattelin aina budjetin salliessa kasvattaa kokoelmaa ja kerätä niitä tohon mun farkkutakkiin.
Megadeth-paidan ostan 100% varmasti.
Get Stoned!
vomithrash
15.06.2005 16:04:22
Jos hihamerkkien osto tekee taloudellisesti tiukkaa niin eikö kannattaisi säästää nekin vähät rahat levyihin?

Täältäkin löytyy muuten Megadethin Youthanasia-aiheinen markkinoilta hommattu paita jos joku haluaa sen ostaa. Hyvin vähän käytetty.
Valokaari
15.06.2005 16:33:06

Multa sais yhden hihamerkin ja yhden vähän leveämmän selkään tarkoitetun merkin. Sain ne kauan sitten joskus jostakin enkä niillä mitään tee. Laittakoon tarjouksen pikaviestinä jos joku ne haluaa ostaa.

Paitojakin joku kyseli. Ainakin Tampereen Anttilaan on ilmestynyt bändipaitoja ja kyllä siellä näytti ainakin yksi Megadeth -paitakin olevan.
Ai niin, Sauna Open Airin paitakojusta löytyi kyllä vissiin kaikkien muiden siellä esiintyneiden artistien paitoja, mutta lauantaina sinne ilmestyi vain iso lappu että "Megadeth paitoja EI TULE". Unohtikohan bändi ottaa paidat mukaan kiertueelle vai oliko kyseessä protesti kaupallistumista vastaan?
Rok rok.
hanuristi
15.06.2005 16:39:08
Tee ite.Mäkin teen.
"kuolet vielä joku päivä nauruun ja viimeiset sanas on 'saksalainen nahkahomokoira'."-Juugeli.
Ai göö?
lucbass
15.06.2005 19:55:03

täällä jyväskylässä iron musiikissa kaikki iha merkit maksaa sen 2.5 euroo
god hates us all
Jannipaali
16.06.2005 21:35:44
Multa sais yhden hihamerkin ja yhden vähän leveämmän selkään tarkoitetun merkin. Sain ne kauan sitten joskus jostakin enkä niillä mitään tee. Laittakoon tarjouksen pikaviestinä jos joku ne haluaa ostaa.

Paitojakin joku kyseli. Ainakin Tampereen Anttilaan on ilmestynyt bändipaitoja ja kyllä siellä näytti ainakin yksi Megadeth -paitakin olevan.
Ai niin, Sauna Open Airin paitakojusta löytyi kyllä vissiin kaikkien muiden siellä esiintyneiden artistien paitoja, mutta lauantaina sinne ilmestyi vain iso lappu että "Megadeth paitoja EI TULE". Unohtikohan bändi ottaa paidat mukaan kiertueelle vai oliko kyseessä protesti kaupallistumista vastaan?

Ne kiertuepaidat loppu Englannissa.
*Kaikki vahvistimet toimivat savulla, kun savu tulee ulos ne ei enää toimi*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)