Aihe: SM-Liiga 2004-2005
1 2 3 4 528 29 30 31 3265 66 67 68 69
Peoplez
09.01.2005 23:11:22
Emme selvästikään ole samalla aaltopituudella. No, joka tapauksessa onnittelut voitosta! Itse olen silti iloinen siitä että pelasin Ässiä. Kuulostaa varmaan hullulta :)
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Ben_D
09.01.2005 23:14:07

Emme selvästikään ole samalla aaltopituudella. No, joka tapauksessa onnittelut voitosta! Itse olen silti iloinen siitä että pelasin Ässiä. Kuulostaa varmaan hullulta :)

Sikäli kuulostaa varsinkin nyt kun tietää lopputuloksen. Ei muuta kun onnea tulevaan pelikevääseen. Täytyy alkoo hahmottamaan ensi viikon listaa.
Peoplez
10.01.2005 20:45:27
Kiitos Pelicans! Jälleen osoitus siitä että vedonlyönnissä ja urheilussa mikään ei ole "varmaa". Hahahahhahaha...
leka
10.01.2005 20:49:26
ähähähä, Skruu juu houmous! Lahen pojat näytti miten pelataan :P
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
Peoplez
10.01.2005 21:53:45
Rämöllä Pelicansien maalinsuulla vaatimattomat 58 torjuntaa. Ja kaveri on vasta 18-vuotias!!!

Jokerit on näköjään aika riippuvainen Tim Thomasista. Tänään Häkkinen pelasi ensimmäisen pelinsä Narrien maalinsuulla ja heti meni 1/4 kudeista sisään.
Heavy Metal Machine
11.01.2005 00:10:09 (muokattu 11.01.2005 00:10:34)
Tänään Häkkinen pelasi ensimmäisen ja viimeisen pelinsä Narrien maalinsuulla
Dead as dead can be
Peoplez
11.01.2005 01:48:35
Jatkoajasta napattua:

"Agentit tulilinjalla

Joukkueen maalivahtipeli ei myöskään Jortikkaa tyydyttänyt.

- Kun Häkkinen on itkenyt tuossa ja hänen agenttinsa soittelee, itkee koko ajan, niin nyt oli näyttöpaikka. Nyt ei tarvitse paljon miettiä vähään aikaan - tai agentti saa miettiä, ehkä, katsotaan, Jortikka vihjaili."
Rakkikoira
11.01.2005 06:42:17
Kannattaisko antaa enemmän sitä peli aikaa. Taitaa tuo Jortikka olla pahin itkijä.
Larry
11.01.2005 10:16:07 (muokattu 11.01.2005 10:16:39)
Jees, Kiitos Pelikaanit ja Kouvot.
Pitkävetovoitto kilahti nasevasti.

On toi Jortsu kyllä persoona ei voi muuta sanoa.
Parasta näissä Jokrujen tappioissa on asian jälkipyykki.
Jortsulla on kommentti jo valmiiksi kirjoitettuna ja siitä saa osansa kaikki. Häkkinen tosiaankin pelas ensimmäisen ja viimeisen pelin tällä kaudella. Mitähän sitten tapahtuu jos joku ajaa Thomasin kylmäks.. Hallikainen luukulle?

Aplodit Lahteen !
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Larry
11.01.2005 10:19:01
Tänään muuten IFK-Blues DDR-hallissa. Meen ite paikalle ja tekis mieli nykästä bluesille kakkonen pitkävetoon.... Damn... liian ristiriitaista... Espoon pojat ei kyllä varmaan voita yhtään peliä ennen kuin Christian-poika on savustettu ulos isolta pallilta.
ozz3
11.01.2005 18:16:35
Tänään muuten IFK-Blues DDR-hallissa. Meen ite paikalle ja tekis mieli nykästä bluesille kakkonen pitkävetoon.... Damn... liian ristiriitaista... Espoon pojat ei kyllä varmaan voita yhtään peliä ennen kuin Christian-poika on savustettu ulos isolta pallilta.

Jo on kyllä aikakin saada se mies ulos sieltä. Herra ei ole seuran historian aikana saanut mitään aikaan.
Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa!
Ben_D
11.01.2005 19:17:37

Jo on kyllä aikakin saada se mies ulos sieltä. Herra ei ole seuran historian aikana saanut mitään aikaan.

Mä vähän luulen, että siellä Espoossa ei sais aikaan kukaan mitään. On se niin onnetonta meininkiä noilla budjeteilla ja puitteilla.
ozz3
11.01.2005 20:29:35
Mä vähän luulen, että siellä Espoossa ei sais aikaan kukaan mitään. On se niin onnetonta meininkiä noilla budjeteilla ja puitteilla.

No Salonoja saisi kyllä kieltämättä panostaa enemmän, jos on varaa antaa miljoona Aasialle, niin on varaa ostaa myös tasokkaita pelaajia joukkueeseen. Ruutun en ole rehellisesti sanoen koskaan kuullut tehneen mitään joukkueen eteen, siellä se vaan istuu toimistossa.
Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa!
Ben_D
11.01.2005 20:48:15

No Salonoja saisi kyllä kieltämättä panostaa enemmän, jos on varaa antaa miljoona Aasialle, niin on varaa ostaa myös tasokkaita pelaajia joukkueeseen. Ruutun en ole rehellisesti sanoen koskaan kuullut tehneen mitään joukkueen eteen, siellä se vaan istuu toimistossa.

Kun kyse ei näytä olevan siitä, että ketä pelaa. Oli ketä tahansa niin menestystä ei tule. Vertaa esim. HPK:n. Kuinka paljon pienemmällä budjetilla Bluesiin nähden painavat vuodesta toiseen liigan kärkikahinoissa. Se on se kulttuuri. Sitä ei Espoossa ole.
ozz3
11.01.2005 21:04:56
Kun kyse ei näytä olevan siitä, että ketä pelaa. Oli ketä tahansa niin menestystä ei tule. Vertaa esim. HPK:n. Kuinka paljon pienemmällä budjetilla Bluesiin nähden painavat vuodesta toiseen liigan kärkikahinoissa. Se on se kulttuuri. Sitä ei Espoossa ole.

*Muistelee kaiholla Matinkylän Jäähallin aikoja, jolloin Kiekko Espoo upotti Tepsin playoffeissa, siellä oli tunnelmaa*

Onhan tuo yllä oleva täysin totta, kulttuuri puuttuu, vaikka junnu-toiminta on täällä erittäin aktiivista.
hlecter
12.01.2005 10:22:52

Espoon Blues on kotipaikkansa näköinen. Hajuton, väritön, mauton ja muutenkin vastenmielinen.

Mitä muuta voi odottaa kun peltojen keskelle rakennetaan vähän tiheämmin sinne sun tänne...

Joo, olen asunut Espoossa. Onneksi en enää.
Ben_D
12.01.2005 12:58:00

Joo, olen asunut Espoossa. Onneksi en enää.

Samoin. Kyllä Helsinki ja Hämeenlinna ovat mun mestat. Hämeenlinnakin on enemmän kaupunki kun Espoo. Tosin onhan Espoosta hemmetin hyviä kiekkoilijoita lähtenyt maailmalle, että juniorityö siellä kyllä toimii. On Jäähonka, EKS, EPS jne.
Larry
12.01.2005 13:43:15
Niin ja turpiinhan se Blues eilen otti.
Paska peli joka suhteessa paitsi Vokoun oli guru luukulla.

Olipa muuten jatkoajassa jo juttua Ruutun "potkuista"
Saas nähä tapahtuuko kentän puolella mitään tämän jutun julkistamisen jälkeen.
HaloOfFlies
12.01.2005 14:06:28

Kärpät jyrää. Pelicans ja SaiPa on jääneet Oulussa täysin vastaantulijoiksi. Kuka seuraavaksi? HIFK, Jokerit, Ilves?
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)