Aihe: Floikka - Kielten vaihto. Onko videolle kiinnostusta?
1 2 3 4
Blörgoth
Perjantaina 16:45:23
Täällä puolet pelkää teräsvillan käyttämistä otelautoihin ja toinen puoli tykkää siivota siitä aiheutunutta sotkua, mutta kummaltakaan puolelta ei ole älytty päivittyä 2020-luvulle ja rosteroida keppinsä. Ykänauhoilla vetämiseen ei ole mitään muuta syytä kuin persaukisuus, ihan samalta ne soundaa sitä eikkadeikkaa veivatessa.
Melodödis harvoin on kovinkaan melodista. Dödiksen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Jeszse
Perjantaina 16:53:04
Blörgoth: Täällä puolet pelkää teräsvillan käyttämistä otelautoihin ja toinen puoli tykkää siivota siitä aiheutunutta sotkua, mutta kummaltakaan puolelta ei ole älytty päivittyä 2020-luvulle ja rosteroida keppinsä. Ykänauhoilla vetämiseen ei ole mitään muuta syytä kuin persaukisuus, ihan samalta ne soundaa sitä eikkadeikkaa veivatessa.

Vittuku ei jaksa vaihtaa kaikkiin omiin, kauhee vaiva eikä kukaan ees maksa siitä.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
Otustelija
Perjantaina 17:00:08 (muokattu perjantaina 17:00:23)

Blörgoth: Täällä puolet pelkää teräsvillan käyttämistä otelautoihin ja toinen puoli tykkää siivota siitä aiheutunutta sotkua, mutta kummaltakaan puolelta ei ole älytty päivittyä 2020-luvulle ja rosteroida keppinsä. Ykänauhoilla vetämiseen ei ole mitään muuta syytä kuin persaukisuus, ihan samalta ne soundaa sitä eikkadeikkaa veivatessa.

Selvennä vielä, miten nauhamateriaali vaikuttaa siihen, miten ja millä sitä puuta niiden välissä hinkkaa?

Jos jättää vaihtamatta, niin tulee vähemmän rahaa. Se ei ole tehokasta. Mieti nyt, Teet tehokkaasti sillä pari biisiä ja saat käteen vaikka 1000€. Jos vaihdatat jotkut nauhat, mistä maksat vaikka 300€, niin sulla on vain 700€.

Eiku less is more.
antti_arpi
Perjantaina 17:26:04
jakil: Itse taasen tällä:
https://www.dlxmusic.fi/tuotteet/ki … ja-puhdistusaineet/musicnomad-mn124

Ei tarvitse edes teippailla mitään.

En osallistu keskusteluun, kuka on m.netin paras kieltenvaihtaja, mutta eroaakohan esim. tämä aine mitenkään perus Bilteman metallinkiillotusaineesta?
Pitäisi purkki hommata, niin sillä mietin.
Blörgoth
Perjantaina 17:34:36
Otustelija: Selvennä vielä, miten nauhamateriaali vaikuttaa siihen, miten ja millä sitä puuta niiden välissä hinkkaa?

Siten, ettei niitä tarvitse hinkata.
Melodödis harvoin on kovinkaan melodista. Dödiksen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Jeszse
Perjantaina 17:55:10
Blörgoth: Siten, ettei niitä tarvitse hinkata.

Sä puhut nauhoista ja toinen otelaudasta, ota tässä nyt selvää mikä on kenenkin mielestä oikein.
Blörgoth
Perjantaina 17:56:39
Jeszse: Sä puhut nauhoista ja toinen otelaudasta, ota tässä nyt selvää mikä on kenenkin mielestä oikein.

Olen jo päättänyt, että minä olen oikeassa. Te muut olette väärässä, vaikka olisitte samaa mieltä.
Jeszse
Perjantaina 17:58:55
Blörgoth: Olen jo päättänyt, että minä olen oikeassa. Te muut olette väärässä, vaikka olisitte samaa mieltä.

Kerrankin on kunnollista.
p130
Perjantaina 18:10:33

Blörgoth: Olen jo päättänyt, että minä olen oikeassa. Te muut olette väärässä, vaikka olisitte samaa mieltä.

Ootko soittanut Mustevierailijassa sekä Anspillussa?
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Mikko1978
Perjantaina 18:22:34
antti_arpi: En osallistu keskusteluun, kuka on m.netin paras kieltenvaihtaja, mutta eroaakohan esim. tämä aine mitenkään perus Bilteman metallinkiillotusaineesta?
Pitäisi purkki hommata, niin sillä mietin.

Tuskinpa eroaa ainakaan missään oleellisessa suhteessa. Nauhat ovat niin pehmeää tavaraa, että kaikki yleiset hiomapartikkelit toimivat.
Mikko1978
Perjantaina 18:36:38
Rosterinauhat pärjäävät tosiaan yhdellä kiilloituksella tosi pitkään. Otelautaakaan ei juurikaan tarvitse putsailla, kunhan mpesee sormet ennen soittoa. Sama temppu pitää kieletkin puhtaina. Yksi ympäriinsä mattalakattu kaula mulla on kyllä mennyt vähän hölmön näköiseksi, kun mattaus on kiillottunut.
Entropia666
Perjantaina 19:09:08

p130: Ootko soittanut Mustevierailijassa sekä Anspillussa?

Seki on parempi ku ei missään niinku teikäläinen. :-----D
Liity: Kitara Discordissa
"Sähkökitara ei ole akustinen soitin vaan psykoakustinen." Lunnu, 2023.
Otustelija
Perjantaina 19:09:56

Mikko1978: Rosterinauhat pärjäävät tosiaan yhdellä kiilloituksella tosi pitkään. Otelautaakaan ei juurikaan tarvitse putsailla, kunhan mpesee sormet ennen soittoa. Sama temppu pitää kieletkin puhtaina. Yksi ympäriinsä mattalakattu kaula mulla on kyllä mennyt vähän hölmön näköiseksi, kun mattaus on kiillottunut.

En pese käsiä mutta kerran kuukaudessa pesen otelaudan. Nimenomaan tehopesu. Nopein tehopesu.
Blörgoth
Perjantaina 19:41:52
p130: Ootko soittanut Mustevierailijassa sekä Anspillussa?

Pelkään julkisia paikkoja. Ennemmin kiukuttelen internetissä kuin opettelisin soittamaan tai varsinkaan tekisin sitä ihmisten edessä.
p130
Perjantaina 20:00:21

Entropia666: Seki on parempi ku ei missään niinku teikäläinen. :-----D

Mistä tämä tieto?

Et kuitenkaan elä sillä vaikka luulot ja uho on kova. Loppu leivästä tulee ilmeisesti kunnianhimoisesta taidevalokuvaamisesta häissä?

Tällä välin elän ihan kivasti tekemällä sitä, mitä haluan. Se on tietysti väärin, koska ei kilpailla samalla kentällä. Kun on se oma rinkirunkkupiiri saatu pystyyn, niin tyhjä öyhötys varmasti toimii siellä paremmin. Suosittelen pysymistä siellä.
DirtyFingers
Perjantaina 21:20:08
Aika paljon epävarmuuksia ja hauraita egoja joka puolella tässä langassa. Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa.
Come with me for fun in my buggy
Entropia666
Perjantaina 21:23:43

DirtyFingers: Aika paljon epävarmuuksia ja hauraita egoja joka puolella tässä langassa. Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa.

Näissä pitää muistaa että p130 on paljon hampaankolossa dada-ajoilta. Mukava nähdä että kiuas vieläkin mallia hetivalmis löylynheittoon.

Eli ihan siis wanhojen hyvien aikojen kunniaksi tässä.
Liity: Kitara Discordissa
"Sähkökitara ei ole akustinen soitin vaan psykoakustinen." Lunnu, 2023.
Otustelija
Perjantaina 21:35:22 (muokattu perjantaina 21:45:07)

Dada :D Hyvää aikaa oli vuosituhanteen alkupuolella. Francesco Fareri sooloskabassa yms.

Tissiposket jääneet paitsi hyvistä hetkistä :)
p130
Eilen 04:59:26 (muokattu eilen 07:27:45)

Entropia666: Näissä pitää muistaa että p130 on paljon hampaankolossa dada-ajoilta. Mukava nähdä että kiuas vieläkin mallia hetivalmis löylynheittoon.

Eli ihan siis wanhojen hyvien aikojen kunniaksi tässä.

Ole hyvä ja hyvää loppuelämää.

On solvaaminen jo niin väsynyttä, että parempi keskittyä vaan kämärässäämiseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)