Entropia666 Perjantaina 09:46:35 | |
|---|
Otustelija: Siis mulle ihan sama, miten ihminen käyttäytyy. Pitää vaan toivoa, ettet oikeassakin elämässä ole aina samantien laukomassa miten itse teet asiat paremmin. Se ei vie aina kovin pitkälle, vaikka olisikin parempi. Eli ei se mitä sanoo, vaan miten sanoo. Siinä on eroja. Niin, kai sitä voi myös ajatella että toivottavasti et itse ole noin herkkä ja marttyyriviittaan helposti pukeutuva jos jotain tarvii saada aikaan. Voi olla aika raskasta muille. Näkyy sitten lopputuloksen laadussa kun asioista ei pysty keskustelemaan eikä kohtaamaan omia heikkoja paikkoja. |
Otustelija Perjantaina 10:06:47 | |
|---|
Entropia666: Niin, kai sitä voi myös ajatella että toivottavasti et itse ole noin herkkä ja marttyyriviittaan helposti pukeutuva jos jotain tarvii saada aikaan. Voi olla aika raskasta muille. Näkyy sitten lopputuloksen laadussa kun asioista ei pysty keskustelemaan eikä kohtaamaan omia heikkoja paikkoja. Jotenkin käy sääliksi. Varsinkin kun luettelit sen listan kaikesta kilpailusta musajutuissa, mitkä ilmeisemmin omalla kohdalla menneet mönkään. Bändit hajoilee huonoon sisäiseen meininkiin ja vitutukseen, eikä oikein ota tuulta alleen. Ehkä joskus on hyvä miettiä omia toimintatapoja ja katsella peiliin, niin kyllä ne asiat siitä lähtee vielä liikkeelle. Tai aina voi soittaa Slayeria vaikka Slayer tekee sen paljon paremmin ja nopeammin. |
Entropia666 Perjantaina 10:23:55 (muokattu perjantaina 10:24:15) | |
|---|
Otustelija: Jotenkin käy sääliksi. Varsinkin kun luettelit sen listan kaikesta kilpailusta musajutuissa, mitkä ilmeisemmin omalla kohdalla menneet mönkään. Bändit hajoilee huonoon sisäiseen meininkiin ja vitutukseen, eikä oikein ota tuulta alleen. Ehkä joskus on hyvä miettiä omia toimintatapoja ja katsella peiliin, niin kyllä ne asiat siitä lähtee vielä liikkeelle. Tai aina voi soittaa Slayeria vaikka Slayer tekee sen paljon paremmin ja nopeammin. Tästä huomaa että alkaa projisointi olemaan aika kovilla. Tsemppiä harmitukseen! |
Otustelija Perjantaina 10:50:30 | |
|---|
Entropia666: Tästä huomaa että alkaa projisointi olemaan aika kovilla. Tsemppiä harmitukseen! Kiitos! Ei ollut projisointia vaan sen vanhan Infernon jutun perusteella tehtyä tulkintaa sun omista jutuista (ovi käynyt tiuhaan ja vika kaikessa muussa). Siihen se sun katkeroinen musiikimaailman kilpailulistaus, niin jännän äärellä ollaan. Toivon onnea ja menestystä sekä valoisampaa tulevaisuutta. |
Entropia666 Perjantaina 11:00:55 (muokattu perjantaina 11:01:49) | |
|---|
Otustelija: Kiitos! Ei ollut projisointia vaan sen vanhan Infernon jutun perusteella tehtyä tulkintaa sun omista jutuista (ovi käynyt tiuhaan ja vika kaikessa muussa). Siihen se sun katkeroinen musiikimaailman kilpailulistaus, niin jännän äärellä ollaan. Toivon onnea ja menestystä sekä valoisampaa tulevaisuutta. No nyt kun tässä ollaan ja sulla on selkeesti sisäpiirin tietoo aiheesta, niin kerros toki että miten asiat on siis käytännössä menny ja mihin kaatunu? Voit laittaa analyysit sekä Inkvisitorista, että Anzillusta. P.S. Eikä tuossa mun kilpailutoteamuksessa oo mitään katkeraa. Sehän on ihan täysin totta. Ja nyt AI:n myötä se kisa vielä vaan kovenee. |
Otustelija Perjantaina 11:07:06 | |
|---|
Entropia666: No nyt kun tässä ollaan ja sulla on selkeesti sisäpiirin tietoo aiheesta, niin kerros toki että miten asiat on siis käytännössä menny ja mihin kaatunu? Voit laittaa analyysit sekä Inkvisitorista, että Anzillusta. P.S. Eikä tuossa mun kilpailutoteamuksessa oo mitään katkeraa. Sehän on ihan täysin totta. Ja nyt AI:n myötä se kisa vielä vaan kovenee. Tulihan se sieltä, kun vähän tökki :) Kuin vegaani, joka ei osaa olla mainitsematta suuntautumisestaan. Hiffaatko nyt itse mitä ajan takaa? |
Entropia666 Perjantaina 11:12:00 | |
|---|
Otustelija: Tulihan se sieltä, kun vähän tökki :) Kuin vegaani, joka ei osaa olla mainitsematta suuntautumisestaan. Hiffaatko nyt itse mitä ajan takaa? En, jäin ihan mielenkiinosta odottamaan sitä analyysiä kun sulla tuntuu olevan asiantuntemusta aiheesta. Nyt ois paikka lunastaa puheet. |
Otustelija Perjantaina 11:22:00 (muokattu perjantaina 11:22:26) | |
|---|
Entropia666: En, jäin ihan mielenkiinosta odottamaan sitä analyysiä kun sulla tuntuu olevan asiantuntemusta aiheesta. Nyt ois paikka lunastaa puheet. Ei mua nyt ne kauheasti kiinnosta. Unohdin niiden nimet, kerrothan vielä kerran? :) ChatGPT auttaa ChatGPT said:Tuota käyttäytymistä kuvataan usein psykologisesti itsekeskeisyytenä, narsistisina piirteinä tai tarpeena hakea jatkuvaa hyväksyntää ja ihailua. Jos haluaa ilmaista sen täsmällisemmin, tilanteesta riippuen voi käyttää näitä kuvauksia: Narsistinen käyttäytyminen jatkuva tarve korostaa omaa erinomaisuutta ja saada huomiota. Itsekorostus tai itsensä esiin tuominen taipumus kääntää keskustelu omaan suuntaan ja tehdä itsestä keskustelun keskipiste. Huomionhakuisuus halu saada huomiota ja tunnustusta, vaikka keinotekoisesti. Kilpailullinen vertailu jatkuva tarve osoittaa olevansa parempi kuin muut |
McNulty Perjantaina 11:22:58 | |
|---|
Tuota tuota... ehkä tällainen kahdenkeskinen juupas-eipäs kannattaisi siirtää pikaviestein käytäväksi. Ylläpito voisi turhan rölötyksen poistaa, pysyisi ketju siistinä ja ns. aiheessa eli siinä "kieltenvaihto floikalliseen kitaraan". moving in stereo |
Entropia666 Perjantaina 11:29:04 | |
|---|
Otustelija: Ei mua nyt ne kauheasti kiinnosta. Unohdin niiden nimet, kerrothan vielä kerran? :) Vähä arvelinkin ettei sit kuitenkaa löytyny pontta sanojen taakse. |
Otustelija Perjantaina 11:49:27 | |
|---|
McNulty: Tuota tuota... ehkä tällainen kahdenkeskinen juupas-eipäs kannattaisi siirtää pikaviestein käytäväksi. Ylläpito voisi turhan rölötyksen poistaa, pysyisi ketju siistinä ja ns. aiheessa eli siinä "kieltenvaihto floikalliseen kitaraan". Samaa mieltä. Jään odottelemaan pikaviestiä. Toki, kuten epävakaiden persoonallisuuksien kanssa, käyttäytymistä hillitään viemällä siltä yleisö pois, niin en hengitystä kovasti pidättele. Jatketaan siis aiheesta. |
Entropia666 Perjantaina 11:52:26 | |
|---|
Otustelija: Samaa mieltä. Jään odottelemaan pikaviestiä. Toki, kuten epävakaiden persoonallisuuksien kanssa, käyttäytymistä hillitään viemällä siltä yleisö pois, niin en hengitystä kovasti pidättele. Jatketaan siis aiheesta. Pistin pikistä. On kyllä hienoa että meillä on täällä ihmismielen asiantuntija joka pystyy kertomaan että kyse on persoonallisuushäriöstä kun moititaan tehottomia tapoja vaihtaa kielet kitaraan. Bravo, tätä varten on mnet! |
Otustelija Perjantaina 12:03:51 | |
|---|
Entropia666: Pistin pikistä. On kyllä hienoa että meillä on täällä ihmismielen asiantuntija joka pystyy kertomaan että kyse on persoonallisuushäriöstä kun moititaan tehottomia tapoja vaihtaa kielet kitaraan. Sana "kuten" ei viittaa sinuun, vaan yleisellä tasolla verraten johonkin muuhun. Olisi edes sitä äidinkielen lukutaitoa. Mutta minkäs teet, kun pitää kaikki vetää itseä päin. |
Anaalirankaisija Perjantaina 12:06:50 | |
|---|
Otustelija: Sana "kuten" ei viittaa sinuun, vaan yleisellä tasolla verraten johonkin muuhun. Olisi edes sitä äidinkielen lukutaitoa. Mutta minkäs teet, kun pitää kaikki vetää itseä päin. Tässä tapauksessa täytynee todeta että ihan turha kyllä mun mielestä teeskennellä etteikö me kaikki tiedettäs että kehen sä tolla kommentillasi viittasit. |
Sain vastauksen pikikseen. Kuten oletettavissa oli, ei asiaan oltu perehdytty yhtään ja lauottiin vaan lonkalta. Ei pettänyt arvio siitä että kaverilla tainnu mennä pikkase ihon alle kun tarvii lähtee muiden persoonallisuuksia arvioimaan netissä. Hyvää viihdettähän tässä kuitenkin lukijoille saadaan. |
p130 Perjantaina 12:20:06 | |
|---|
Entropia666: Voit laittaa analyysit sekä Inkvisitorista, että Anzillusta. Normaalin suuret puheet taas. Paljonko näillä on ollut rahavirtaa ja mihin suuntaan? Se on selkein menestyksen mittari. Tähän mennessä suurin saavutus taitaa olla, että Aapo on kasvanut tähdeksi. Sillä kelpaisi keulua. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Otustelija Perjantaina 12:30:33 (muokattu perjantaina 12:35:30) | |
|---|
Entropia666: Sain vastauksen pikikseen. Kuten oletettavissa oli, ei asiaan oltu perehdytty yhtään ja lauottiin vaan lonkalta. Ei pettänyt arvio siitä että kaverilla tainnu mennä pikkase ihon alle kun tarvii lähtee muiden persoonallisuuksia arvioimaan netissä. Hyvää viihdettähän tässä kuitenkin lukijoille saadaan. Ei helvetti. Onko noin pakottava tarve, että pitää jotain pikaviestiä ruotia ilmeisen yksipuolisesti vielä täällä? Ja ei, ei ole mennyt ihon alle. Huvittaa vain. Vahvistaen vaikutelmaa! |
Entropia666 Perjantaina 12:37:35 | |
|---|
p130: Normaalin suuret puheet taas. Paljonko näillä on ollut rahavirtaa ja mihin suuntaan? Se on selkein menestyksen mittari. Tähän mennessä suurin saavutus taitaa olla, että Aapo on kasvanut tähdeksi. Sillä kelpaisi keulua. Saatinhan sieltä vakiokiukuttelijakin mestoille! Ei tällä tosiaan vielä elä, mutta kyllä nuo rahavirrat tuhansissa pystyy laskemaan kun keikkaa pystyy tekemään. |
Entropia666 Perjantaina 12:44:54 | |
|---|
Otustelija: Ei helvetti. Onko noin pakottava tarve, että pitää jotain pikaviestiä ruotia ilmeisen yksipuolisesti vielä täällä? Ja ei, ei ole mennyt ihon alle. Huvittaa vain. Vahvistaen vaikutelmaa! On, koska aloitit persoona-analyysit. Helppo nähdä että nyppii kun tarvii turvautua ad hominimeihin. Ehkä sitä tässä intoutuu itse tekemään toisen floikkavideon tiivistäen tosta edellisestä ja silmistä kuvattuna. |
jakil Perjantaina 13:04:03 (muokattu perjantaina 16:09:44) | |
|---|
|