PIM 28.01.2022 13:02:25 | |
---|
Torilta tarttui matkaan Harley Bentoni red blast tele orange blastille kaveriksi. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
msalama 28.01.2022 13:11:23 (muokattu 28.01.2022 13:12:16) | |
---|
Haha, mun redblasti menikin sitten saman tien mutkan kautta sulle :D No toivottavasti kaikki sai mitä halusi? Mä nimittäin ainakin sain, kas kun se HB makas mulla sitten loppupeleissä ihan käyttämättä ja turhana laitoin eteenpäin. PS. Tsekkaa mun jorina edelliseltä sivulta, siellä lisätietoja keikauksesta. Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |
mike tapping 28.01.2022 19:24:50 | |
---|
Otin ensituntumaa Klon-kloonien maailmaan hakemalla paikallisesta Nux Horseman-spedun. Aika kivalta kuulostaa näin ensipolkaisuilla. |
kekehe 29.01.2022 10:26:04 | |
---|
Fender International color series Stratocaster Sienna Sunburst 1982 ja Vibrolux Reverb 1976 tuli samalta ystävälliseltä myyjältä. Strato on viimeisiä kolmen pultin kaulalla, maaliskuu 1982 kaulassa. H. Gastelum leima kaulassa myös. Nätti saarnibody mutta painava niin kuin nämä tuppaa olemaan, 4,4 kg. Tämä siis suunnilleen sama kuin 1976 alkaen tehdyt. Muuten kaikin puolin mainio peli. Kaula mukava D tai U, mikit alkuperäiset, 016730 kelaiset joista tallamikki X1 (7,8 KOhm). Kitarassa on kirkas ja selkeä soundi verrattuna leppäbodyiseen Fernandesiin jossa toki vintagetyyppisemmät mikit. Fender soi voimakkaasti ja sustain erikoisen hyvä. Vibrolux Reverb on alkuperäiskuntoinen, muutama pikkuosa sisälle vaihdettu, en tiedä tarkemmin. Eminence alnico elementeille erityismaininta. Oikein hyväsoundiset. https://muusikoiden.net/dyn/users/173283.jpg Keke Its only Rockn Roll |
McNulty 29.01.2022 11:36:38 (muokattu 29.01.2022 11:36:58) | |
---|
mike tapping: Otin ensituntumaa Klon-kloonien maailmaan hakemalla paikallisesta Nux Horseman-spedun. Aika kivalta kuulostaa näin ensipolkaisuilla. Mulla on kaksi kappaletta RYRA The Klone... ja onhan tuo kovasti hyvä piiri lähes pedaalilautaan kuin pedaalilautaan. Hyvä bufferi, todella hyvä boosteri eikä pöllömpi OD-spedunakaan :) Jotkut pitävät yliarvostettuna, mutta mun mielestä todella monikäyttöinen purnukka vaikka ei ole kuin kolme potikkaa. https://muusikoiden.net/dyn/users/173360.jpg moving in stereo |
mike tapping 29.01.2022 13:06:22 | |
---|
McNulty: Mulla on kaksi kappaletta RYRA The Klone... Nice, onko tuo toinen mallia made in home eli rakennussarjasta kasattu? Tuo Nux on halvemmalla hinnallaan varmaan ihan hyvä lähtökohta varsinkin kun siinä on kytkimellä valittavana "gold" ja "silver" moodit, joiden välillä voi sitten arpoa. Tilasin muuten juuri Uraltonelta palikoita karvalakki crybabyn modaamista varten ja katselin samalla että niilläkin olisi klon-kloonia kittinä saatavilla. Onkos joku kokeillut tuommoista Uraltone Ken -spedua että miten vertautuu muihin? |
McNulty 29.01.2022 13:12:58 (muokattu 31.01.2022 13:17:52) | |
---|
moving in stereo |
peterbang 29.01.2022 20:10:01 | |
---|
Ei ollut tarkoitus ostella mitään kun juuri 3 kitaran verran vähensin kamoja....mutta minkäs itselleen mahtaa. Tällä viikolla tuli ensin keskiviikkona tilattua elämäni ensimmäin epiphone, sg special p-90 Pelham blue värillä. Oli tuosta se Gibsonin versio mutta tuli sekin myytyä, niin tästä pikkurahalla ainakin visuaalisesti samankaltainen peli mitä tuijotella. Tänään tuli sitten heräteostettua kylkeen vielä Gibsonin sg standardi. Edellinen stankku sg ei kauaa viihtynyt minulla koska ei ollut järin hyvä. Tämä antoi paremman ensivaikutelmankin jo, korjaava kokemus. Ja onhan se vaan hieno soitin! "If a record takes more than a week to make, somebody's fucking up." - Steve Albini |
msalama 30.01.2022 06:45:02 (muokattu 30.01.2022 08:15:34) | |
---|
No enhän minä taaskaan mitään ostanut, mutta taannoin sovin vaihtokaupan Crate Vintage Club 30 - Epiphone Les Paul Standard. Otin ihan vapaaehtoisesti 50€ myyntihinnoissa takkiin, mutta minkäs teet koska soittamattomia kitaroita ei meillä nurkissa makuuteta ja kyseinen kombohan on tunnettu paitsi jumalaisen hyvästä saundistaan, niin myös jäähdytysongelmistaan. Ja siksi taidankin ottaa siitä takalevyn kokonaan pois ja korvata tuuletuksen takia metalliritilällä! Tosin tiedä sitten kuinka paljon mokoma muuttaa vehkeen saundia, mutta kokeillaan. Joten nyt on päästy HB:sta eroon ja saatu tilalle Cube 80X, ja huomenna sitten lähtee Epi ja tilalle tulee VC30. Eli styrkkareiden yhteismäärä nyt siis kolme tuon ennestään olleen Super Twin-modin kanssa ja sillähän pärjääkin jo yhden loppuelämän :) Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |
kekehe: Fender International color series Stratocaster Sienna Sunburst 1982 ja Vibrolux Reverb 1976 tuli samalta ystävälliseltä myyjältä. Strato on viimeisiä kolmen pultin kaulalla, maaliskuu 1982 kaulassa. H. Gastelum leima kaulassa myös. Nätti saarnibody mutta painava niin kuin nämä tuppaa olemaan, 4,4 kg. Tämä siis suunnilleen sama kuin 1976 alkaen tehdyt. Muuten kaikin puolin mainio peli. Kaula mukava D tai U, mikit alkuperäiset, 016730 kelaiset joista tallamikki X1 (7,8 KOhm). Kitarassa on kirkas ja selkeä soundi verrattuna leppäbodyiseen Fernandesiin jossa toki vintagetyyppisemmät mikit. Fender soi voimakkaasti ja sustain erikoisen hyvä. Vibrolux Reverb on alkuperäiskuntoinen, muutama pikkuosa sisälle vaihdettu, en tiedä tarkemmin. Eminence alnico elementeille erityismaininta. Oikein hyväsoundiset. https://muusikoiden.net/dyn/users/173283.jpg Huh, aika painava Strato. Yli kilo pitäis saada pois omaan makuun. |
JuSu 30.01.2022 21:12:44 | |
---|
msalama: Eli styrkkareiden yhteismäärä nyt siis kolme tuon ennestään olleen Super Twin-modin kanssa ja sillähän pärjääkin jo yhden loppuelämän :) Kylläpä kyllä. Aivan saletisti. =) Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
kekehe 31.01.2022 07:49:03 | |
---|
Jucciz: Huh, aika painava Strato. Yli kilo pitäis saada pois omaan makuun. Juu olen tietoinen painosta mutta olen tottunut tuollaisiin painoihin kasarilta asti. 75mm leveä hihna auttaa myös. Toisaalta taas omaan makuuni muuten parempi kuin vintage tyyppiset kun on ruutia ja eottuvuutta enemmän kuin niissä. En käytä plekua, tämä soi voimakkaammin ja soundaa myös hyvälle. Mutta... toki vielä parempi olisi jos olisi alle 4 kg. Its only Rockn Roll |
PIM 01.02.2022 16:47:10 | |
---|
Perustele! tuli yks päivä ukaasi emännältä ja sellainenhan löytyi sopivasti tänä aamuna tori.fistä. Malli tarkemmin sanoen HB Te-52. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
msalama 01.02.2022 16:52:05 (muokattu 01.02.2022 16:54:27) | |
---|
Kylläpä kyllä. Aivan saletisti. =) :D Mutta kun nyt on tosi kyseessä. Tämmösen kirkonrotan pitäis nääs jollain aikajänteellä saada raavittua säästämällä 70-lukuisen Tele Deluxen hinta läjään ja sitä ennen ON PANTAVA HANKINNAT JÄIHIN Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |
jakezzz 02.02.2022 15:24:20 (muokattu 02.02.2022 15:27:02) | |
---|
kekehe: Juu olen tietoinen painosta mutta olen tottunut tuollaisiin painoihin kasarilta asti. 75mm leveä hihna auttaa myös. Toisaalta taas omaan makuuni muuten parempi kuin vintage tyyppiset kun on ruutia ja eottuvuutta enemmän kuin niissä. En käytä plekua, tämä soi voimakkaammin ja soundaa myös hyvälle. Mutta... toki vielä parempi olisi jos olisi alle 4 kg. Toihan aikakautensa keskipainoinen. Ittellä on ollut/on edelleen noita ton aikakauden rompeita ja lähes poikkeuksetta painavat. Pahin taitaa olla tällä hetkellä raatona oleva Lead II joka painaa ilman rautoja/elektroniikkaa tasan 5kg, siitäkin huolimatta, että on stratoa pienempi body ja kirveellä veistetyllä uima-altaalla. Toi viiskiloinen ei soi, ei sitten mitenkään, mutta vastaavaa sarjaa oleva, rautoineen 4,5 kiloinen soi mahtavasti. pidä tunkkis |
kekehe 02.02.2022 18:05:02 | |
---|
jakezzz: Toihan aikakautensa keskipainoinen. Ittellä on ollut/on edelleen noita ton aikakauden rompeita ja lähes poikkeuksetta painavat. Pahin taitaa olla tällä hetkellä raatona oleva Lead II joka painaa ilman rautoja/elektroniikkaa tasan 5kg, siitäkin huolimatta, että on stratoa pienempi body ja kirveellä veistetyllä uima-altaalla. Toi viiskiloinen ei soi, ei sitten mitenkään, mutta vastaavaa sarjaa oleva, rautoineen 4,5 kiloinen soi mahtavasti. Noissa Lead II kitaroissa muuten oli X1 mikit kanssa. Samat kuin tuossa mun tulokkaassa tallamikkinä. Itselläni oli eka kunnon sähkökitara Lead II. Painoa en muista kun silloin siitä ei välitetty niinkään. Its only Rockn Roll |
msalama 03.02.2022 05:49:31 | |
---|
ilman rautoja/elektroniikkaa tasan 5kg No huh huh, siinäpä CBS:n kammottavuutta kerrakseen. Poraa se täyteen painonpoistoreikiä =) Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |
jakezzz 03.02.2022 14:13:10 (muokattu 03.02.2022 14:15:09) | |
---|
msalama: No huh huh, siinäpä CBS:n kammottavuutta kerrakseen. Poraa se täyteen painonpoistoreikiä =) Juu! Taitaa olla sellasta hiekkapuuta, ettei edes takassa pala. Squierit ja LTD:t palaa hyvin. Nimim. on palanut toritinkaajien kanssa hermot, niin oli parempi tuikata takkaan, niin sai makkaraakin paistettua. pidä tunkkis |
msalama 04.02.2022 06:06:22 | |
---|
palanut toritinkaajien kanssa hermot Eikö auta, jos/kun laittaa ilmoitukseen että hinta on tiukka? Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |
msalama 04.02.2022 08:26:49 (muokattu 04.02.2022 08:28:28) | |
---|
Strato on viimeisiä kolmen pultin kaulalla, maaliskuu 1982 kaulassa. Aika jänskä. Mä olen itse sen verran postimerkkeilijäluonne, että alkaisin varmaan sinuna selvittämään, kuinka lähellä tuo kyseinen peli on sitä ihan vihoviimeistä CBS:n pyhänhäpäisystratoa :D Koska vika vuosihan tuo -82 ainakin oli. Ja vaikka jotkut haukkuukin noita International Colors-kitaroita, niin musta ainakin ne antikvat ja nuo siennat on hyvän näköisiä. Aika kiva 2-tone toi sunkin Strato on... Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |