Muusikoiden.net
15.04.2021
Musamaailma.fi - Soittimia rock-asenteella 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: löytyisikö nuotteja sanoja
1
anterojuto
28.09.2020 08:55:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaipaisin nuotteja kuumat kyyneleet.valkoiset ruusut.parhaiman vierellein saan.Kiitos.jutahtinen21@gmail.com

Anonymous-jazz
08.10.2020 02:31:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää ei oo nyt kettuilua, mutta suosittelisin musiikin teorian alkeita ja näitä kursseja kyllä järjestetään monissa kansalaisopistoissa.

Itse aikanaan yli 20 vuotta sitten jo toisen vuoden teoriaopiskelut riittivät siihen, että osasi jo blokata korvalla kappaleiden melodia ja bassolinjat sekä soinnut.

Eli sitten kun nämä oppii, niin enää ei tarvitse lähteä nettiin pyytämään nuotteja.

"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Tuuleenhuutaja
08.10.2020 07:33:31

Anonymous-jazz: Tää ei oo nyt kettuilua, mutta suosittelisin musiikin teorian alkeita ja näitä kursseja kyllä järjestetään monissa kansalaisopistoissa.

Itse aikanaan yli 20 vuotta sitten jo toisen vuoden teoriaopiskelut riittivät siihen, että osasi jo blokata korvalla kappaleiden melodia ja bassolinjat sekä soinnut.

Eli sitten kun nämä oppii, niin enää ei tarvitse lähteä nettiin pyytämään nuotteja.

Se on juuri näin! Pitää viitsiä itse opetella edes nuo perusasiat, jotta tuollaiset rallit osaa kirjoittaa nuoteille ylös ja jos vielä sitä korvaa on. Silloin voi jopa nimittää itseään muusikoksi. ;)

Elämä on aikamoista huuhaata.
EP
08.10.2020 14:17:50

Kaikki harrastajat ei osaa ja toiset taas ei ehdi.
Mutta hyvä, että auttajia löytyy.

On vain yksi genre: Musiikki!
artope
08.10.2020 15:44:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Kaikki harrastajat ei osaa ja toiset taas ei ehdi.
Mutta hyvä, että auttajia löytyy.

Aivan, mä en osaa nuotittaa (joo pitäisi opetella), no soinnuttaa osaan ja blokata sanoja, (kuulo ja näkö tallella...). Suurimmasta osasta biisejä löytyy juutuubi tai muu versio netistä.

Aikakin välillä kortilla ja joskus tarve saada pikaisestikin nuottia. Täältä saa mukavasti ja ystävällisesti apuja ja olen yrittänyt toimia samoin.

"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
Tuuleenhuutaja
08.10.2020 16:17:15 (muokattu 08.10.2020 16:18:47)

Autan toki, jos joitain lappuja minulta vielä löytyy. Voin jopa kirjoittaa jonkun nuotin sointu -ja bassolinjoineen, mutta katson sen työtehtäväksi, josta saatan pyytää kohtuupalkkion.:)

Elämä on aikamoista huuhaata.
Lunnu
08.10.2020 16:58:27

Anonymous-jazz: Tää ei oo nyt kettuilua, mutta suosittelisin musiikin teorian alkeita ja näitä kursseja kyllä järjestetään monissa kansalaisopistoissa.

jos blokkaa nuo kaikki niin ei jää enää paljoa plokattavaa

Nostalgy is not what it used to be
Veksi
08.10.2020 17:00:30

Eikös tuo nuottipuoli kuulu muuhun osastoon?

Vaikeata on,mutta olkoon!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2021, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti