Aihe: Guns N' Roses
1 2 3 4 560 61 62 63 64125 126 127 128 129
Stradlin
14.11.2015 20:47:39
The Jack: Izzy oli soittajana aika kehno, ja tuntuu että sävellyskynäkin on jo melko tylsä kun pian neljännesvuosisataan ei ole merkittävää materiaalia syntynyt.

Siis missä mielessä merkittävää?
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
The Jack
14.11.2015 21:01:17
Stradlin: Siis missä mielessä merkittävää?

Sillä tavalla että olisivat pahemmin mieleen jääneet. Ju Ju Hounds oli kohtalainen, mutta siitäkin on enemmän mielikuva "että sellaista kivaa countryrockia". Vaikka näitä biisejä olisi Guns N Roses pistänyt levylle, ei niistä olisi mitään uusia klassikkoja syntynyt. Sen sijaan Slash on pistänyt samassa ajassa ulos pari tusinaa hyvää biisiaihiota, joista olisi pienellä hiomisella ja Axlin vokaaleilla/sanoituksilla saanut upeaa materiaalia.
Dirtyh
14.11.2015 23:10:10

The Jack: Sillä tavalla että olisivat pahemmin mieleen jääneet. Ju Ju Hounds oli kohtalainen, mutta siitäkin on enemmän mielikuva "että sellaista kivaa countryrockia". Vaikka näitä biisejä olisi Guns N Roses pistänyt levylle, ei niistä olisi mitään uusia klassikkoja syntynyt. Sen sijaan Slash on pistänyt samassa ajassa ulos pari tusinaa hyvää biisiaihiota, joista olisi pienellä hiomisella ja Axlin vokaaleilla/sanoituksilla saanut upeaa materiaalia.

Toisaalta voisi ajatella että Axl:n ja Slashin panos sovittamisessa olisi nostanut Izzyn biisit sille tasolle että ne olisi jääneet mieleen. Mun mielestä Slashin sooloilla, Snakepitin ja Velvet Revolverin levyillä on yhteensä alle 10 sen tason biisiä että niitä voisi sanoa hyviksi. Loistavia biisejä ei ole yhtään.

Mutta tosiaan, uuteen levyyn ei kyllä pysty uskomaan senkään vertaan kuin tuohon come back kiertueeseen.
texan
14.11.2015 23:50:02
Katsotaan nyt ensin toteutuuko comeback kiertue vai ei. Axl:n touhuista ja mielialasta kun ei ikinä tiedä. Esiintyjänä Axl on kyllä parhaan teränsä jo menettänyt, aika väsynyttä se on nykyään.
nahkalipsi
15.11.2015 00:46:57 (muokattu 15.11.2015 01:29:08)
The Jack: Izzy oli soittajana aika kehno, ja tuntuu että sävellyskynäkin on jo melko tylsä

=D

(:facepalm:)
Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you
Pikku-Henry
15.11.2015 12:35:55
texan: Katsotaan nyt ensin toteutuuko comeback kiertue vai ei. Axl:n touhuista ja mielialasta kun ei ikinä tiedä. Esiintyjänä Axl on kyllä parhaan teränsä jo menettänyt, aika väsynyttä se on nykyään.

Niin. Olihan se 2000-2002 myös melko hirveää kuunneltavaa vaikka energiatasot olikin ihan okei! Sitten tuli 2006 ja vielä parempi 2010-era!

Toivoa sopii, että taas vähän pitemmän laiskan kauden jälkeen mies terästäytyis ja oikeastikin reenaisi itsensä kuntoon
Don't try and threaten me I've watched presidents die.
texan
15.11.2015 18:46:26
Nuorenahan Axl:lla energiaa ja ääntä riitti. Ei sitä ikää vieläkään ole niin paljon etteikö ääntä ja fysiikkaa Axl kuntoon saa jos vain haluaa. Kyllä sillä vielä sitä raspia äänestä on kuitenkin löytynyt lihavammassakin kunnossa.
JamieR
20.11.2015 12:30:07
Toivottavasti eivät tee reunionia. Rockin dinosauruksia kiertää maailmalla muutenkin ihan liikaa.
Basil79
20.11.2015 14:13:10
JamieR: Toivottavasti eivät tee reunionia. Rockin dinosauruksia kiertää maailmalla muutenkin ihan liikaa.

No liikaa ja liikaa. Eipä niitä nuorempiakaan dinoja hirveästi ole, jotka paikkaisivat aukon. Luulen arvaavani ketä tarkoitat.
JamieR
20.11.2015 16:41:50
Basil79: No liikaa ja liikaa. Eipä niitä nuorempiakaan dinoja hirveästi ole, jotka paikkaisivat aukon. Luulen arvaavani ketä tarkoitat.

Omasta mielestäni mitään aukkoa ei edes ole. Massiiviset stadionkiertueet ja miljoonia tienaavat rocktähdet eivät ole mikään itseisarvo. Ja monet bändit laiskistuvat kun tienaavat omaisuuksia. Menestys nousee hattuun ja sitten alkaa se Axl Roselle ja muille tyypillinen egomania ja ylimielisyys. Aika harva dinosaurus on selvinnyt siitä ja pystynyt luomaan uutta, toimivaa musaa.

Henkilökohtaisesti nautin enemmän klubikeikoista. Usein jättimäisillä areenoilla soundikin on huonompi, etenkin jos ei satu olemaan parhailla paikoilla. Itse olen aika pitkälti luopunut stadion/areenakeikoilla käymisestä, koska usein kokemus on ollut se että on pari tuntia kuunnellut puuroista soundia eikä ole nähnyt bändiä kuin monitoreista. Jos vaikka Olympiastadionilla päätyy takariviin, niin ei mitään kunnollista musaelämystä saa. Ja etenkin ärsyttää siinä tilanteessa se kun on joutunut maksamaan sen isoille bändeille tyypillisen lipun hinnan...Parempaa vastinetta rahoilleni olen saanut usein jollain 5 euron baari/klubikeikoilla.

Ja jopa coverbändit vetää joskus esikuviaan paremmin, etenkin jos ne coveroitavat artistit on nykyään noin 60-70v dinoja. Tämä on tietenkin pyhäinhäväistys sanoa, mutta let's face it; usein soittokyky heikkenee iän myötä ja ei vaan ole voimia vetää keikkoja samalla intohimolla kuin nuorena.

Tämä saattoi olla sitten se Gunnareiden huippuvaihe: https://www.youtube.com/watch?v=Vj7_A-3rar4

Nyt tehtävä reunion-kiertue vanhalla kokoonpanolla tuskin yltäisi läheskään samaan...
prää-prää
20.11.2015 19:32:10
JamieR: Menestys nousee hattuun ja sitten alkaa se Axl Roselle ja muille tyypillinen egomania ja ylimielisyys. Aika harva dinosaurus on selvinnyt siitä ja pystynyt luomaan uutta, toimivaa musaa.

Axlpa teki.
Krapulan parantaminen juomalla on yhtä vaikeaa kuin ripulin pieremällä.
teg
20.11.2015 20:07:00
Vaikka chinese democracyllä on hyvät hetkensä ( tässä mielestäni top 5 biisi koko bändin historiassa https://www.youtube.com/watch?v=r9-wvOkSmF4 ) , niin ei enää, please. Jos nyt menis niin, että Izzy ja Steven ei ois mukana, niinkuin huhut on viime aikoina kertoneet, niin vitut se mikään GnR ole. Kolme tyyppiä keräämässä fyrkat ja muutama maksettu tuuraaja. Ei todellakaan jatkoon tuolla idealla.
tommi m
20.11.2015 21:18:08
teg: Vaikka chinese democracyllä on hyvät hetkensä ( tässä mielestäni top 5 biisi koko bändin historiassa https://www.youtube.com/watch?v=r9-wvOkSmF4 ) , niin ei enää, please. Jos nyt menis niin, että Izzy ja Steven ei ois mukana, niinkuin huhut on viime aikoina kertoneet, niin vitut se mikään GnR ole. Kolme tyyppiä keräämässä fyrkat ja muutama maksettu tuuraaja. Ei todellakaan jatkoon tuolla idealla.`

"3 tyyppiä keräsi fyrkat" 91-96.
http://www.youtube.com/watch?v=iqKOOM2y1rk
HaloOfFlies
26.12.2015 22:08:58 (muokattu 26.12.2015 22:18:17)

Siellä on joku mystinen teaser pyörinyt USA:n leffateattereissa.

http://ultimateclassicrock.com/guns … ses-movie-teaser/?trackback=tsmclip

Lisäksi bändin virallisen kotisivun logo on muuttunut. Aiemminhan jo alettiin myydä T-paitoja joissa oli alkuperäiskokoonpanon kuva.

http://www.gunsnroses.com/

Joko nämä ovat vihjeitä reunionista, tai sitten kyseessä on maailmanluokan trollaus.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Tympee Huttunen
27.12.2015 18:30:20
JamieR: Omasta mielestäni mitään aukkoa ei edes ole. Massiiviset stadionkiertueet ja miljoonia tienaavat rocktähdet eivät ole mikään itseisarvo. Ja monet bändit laiskistuvat kun tienaavat omaisuuksia. Menestys nousee hattuun ja sitten alkaa se Axl Roselle ja muille tyypillinen egomania ja ylimielisyys. Aika harva dinosaurus on selvinnyt siitä ja pystynyt luomaan uutta, toimivaa musaa.

Henkilökohtaisesti nautin enemmän klubikeikoista. Usein jättimäisillä areenoilla soundikin on huonompi, etenkin jos ei satu olemaan parhailla paikoilla. Itse olen aika pitkälti luopunut stadion/areenakeikoilla käymisestä, koska usein kokemus on ollut se että on pari tuntia kuunnellut puuroista soundia eikä ole nähnyt bändiä kuin monitoreista. Jos vaikka Olympiastadionilla päätyy takariviin, niin ei mitään kunnollista musaelämystä saa. Ja etenkin ärsyttää siinä tilanteessa se kun on joutunut maksamaan sen isoille bändeille tyypillisen lipun hinnan...Parempaa vastinetta rahoilleni olen saanut usein jollain 5 euron baari/klubikeikoilla.

Ja jopa coverbändit vetää joskus esikuviaan paremmin, etenkin jos ne coveroitavat artistit on nykyään noin 60-70v dinoja. Tämä on tietenkin pyhäinhäväistys sanoa, mutta let's face it; usein soittokyky heikkenee iän myötä ja ei vaan ole voimia vetää keikkoja samalla intohimolla kuin nuorena.

Tämä saattoi olla sitten se Gunnareiden huippuvaihe: https://www.youtube.com/watch?v=Vj7_A-3rar4

Nyt tehtävä reunion-kiertue vanhalla kokoonpanolla tuskin yltäisi läheskään samaan...

Naurattaisi kovin jos tää gunnareiden comeback-porukka soittaisi yhtä huonosti:)
phiit
27.12.2015 18:51:24
Lastinen: Naurattaisi kovin jos tää gunnareiden comeback-porukka soittaisi yhtä huonosti:)

Juur näi, kyllä tääki poppoo oli Use Your Illusion kiertueella hivenen kovemmassa iskussa ku tässä
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
Lonesome
27.12.2015 18:52:42
Lastinen: Naurattaisi kovin jos tää gunnareiden comeback-porukka soittaisi yhtä huonosti:)

Nämä on näitä... Katselin "pitkästä aikaa" keikasta alun n. 20 min. ja Steven Adler veti hommaa hienosti (tuskin tarkasti). Mutta huonosti soittivat. Slash lähinnä pyöri ympyrää ja Axl kätteli yleisöä... ;)

Comebackit hoidetaan ammattimaisesti, ellei Axl ole edelleen tunnin myöhässä...:)

Steven Adler on olennainen osa gunnari-fiilistä ja meiningin rentoutta. Minun mielestäni.
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Stradlin
27.12.2015 19:11:01
Mun mielestä tuo Ritz ja GNR varmaan muutenkin tuohon aikaan on just niitä juttuja, ettei ole niin väliä miten soitetaan kunhan on hyvä meininki. Homma pysyy kasassa juuri ja juuri, mutta pysyy kuitenkin. Suosikkikeikkani näistä Gunnareiden tunnetuimmista taltioinneista ihan selkeästi, ainoa miinus on mtv:n sensuroinnit. Itse en niin niistä Illusion-kiertueen stadionkeikoista välitä. Kuitenkin comebackilta odottaisin tarkempaa soittoa, kun ukot eivät kuitenkaan enää mitään nuoria narkkareita ole ja tuskin missään pienillä klubeilla aikovat kiertää.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
AngieRainbow
27.12.2015 21:18:58
HaloOfFlies: Siellä on joku mystinen teaser pyörinyt USA:n leffateattereissa.

http://ultimateclassicrock.com/guns … ses-movie-teaser/?trackback=tsmclip

Lisäksi bändin virallisen kotisivun logo on muuttunut. Aiemminhan jo alettiin myydä T-paitoja joissa oli alkuperäiskokoonpanon kuva.

http://www.gunsnroses.com/

Joko nämä ovat vihjeitä reunionista, tai sitten kyseessä on maailmanluokan trollaus.

Mulla seisoo jo pelkästä ajatuksesta, että soittaisivat vielä yhdessä. Linkittäkää vaan noita juttuja mitä mediassa näkyy. Mä en kyllästy koskaan tähän spekulaatioon.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)