Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 517 18 19 20 21442 443 444 445 446
komero
06.11.2013 14:52:11
Muovinen: Mestaritason kasvattajat joutuvat joskus turvautumaan äärimmäisiin keinoihin lastensa pilaamiseksi. Minä esim soitan lapselleni ainoastaan saksalaisia mainossävelmiä.

Nikke Knattertonia kidutettiin yhdessä jaksossa soittamalla hänelle non-stopilla saksalaisia listahittejä. Meinasi murtua mies.
Hikkis
06.11.2013 15:23:18
Mulla ainakin sähkökitaran, vahvistimen ja pedaalin myynti ja vaihto akustiseen sujui oikein ripeästi. Vahvistin taisi mennä päivässä, kitara vaihtui akustiseen noin viikossa ja pedaalilla kesti noin kaksi viikkoa löytää uusi omistaja. Kun ei ihan maksimaalista voittoa tavoittele niin kyllä tuo kama tuolla torilla ihan hyvin liikkuu.
komero
06.11.2013 15:29:23
Hikkis: Mulla ainakin sähkökitaran, vahvistimen ja pedaalin myynti ja vaihto akustiseen sujui oikein ripeästi. Vahvistin taisi mennä päivässä, kitara vaihtui akustiseen noin viikossa ja pedaalilla kesti noin kaksi viikkoa löytää uusi omistaja. Kun ei ihan maksimaalista voittoa tavoittele niin kyllä tuo kama tuolla torilla ihan hyvin liikkuu.

Mulla kans meni viimeksi pedaaleja myytäessä melkein 6h, että olin sopinut kaikista neljästä pedaalista kaupat. Nyt on ollut ilmoitus (taas neljästä pedaalista) vajaan vuorokauden torilla ja parista pedaalista on kyselty, kauppoja ei sovittu. Hinta kannattaa kyllä pitää kohtuullisena jos haluaa saada myytyä. Jos jotain pedaalia myydään normaalisti hintaan 150e, niin kyllä minä voin sen hinnoitella 120-130e.
Old Joe
06.11.2013 19:52:29
ulipalsternak: Itse sain postissa erittäin hienon ilmakitaran, eikä lopulta edes maksanut mitään. Sillä olen nyt tyytyväisenä soitellut parisen viikkoa. Myyjää myös kiitin reilusta kaupankäynnistä.

Oliko ihan aito "Made in Heaven", vaiko hyvä kopio?
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä.
jarna68
07.11.2013 08:52:04
Mulla löytyy kaksikin Ticket to the Moon riiippumattoa joissa lukee, made in utopia.
Spiral
07.11.2013 09:19:23

jarna68:typerin lause mitä ilmoitukseen voi laittaa on, "tosiostaja soittaa"

Täysin samaa mieltä.
Tekstipohjaisessa kommunikaatiossa on sekin hyvä puoli että kummallekkin jää jälki siitä mitä on sovittu.
Laulava Kylätohtori
07.11.2013 09:32:26
Spiral: Täysin samaa mieltä.
Tekstipohjaisessa kommunikaatiossa on sekin hyvä puoli että kummallekkin jää jälki siitä mitä on sovittu.

Siitä on muuten välillä hyötyä ilman mitään riitatapauksiakin. Itse ainakin välillä pitää maksuvaiheessa tarkistaa, että mihin hintaan se myyjä lupasikaan sen tai päinvastoin - ihmettelee, miten halvalla tulikaan taas luvattua romua eteenpäin...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
phf
07.11.2013 13:23:34 (muokattu 07.11.2013 13:24:18)
On muuten vammasta sovittuun tapamiseen jättämättä tulematta, eikä siitä sitten ilmoita. Sitten on pidetty torilla varattuna ja vastailtu jengille että "sori, palaan asiaan" yms, ja ihan turhaan. Kaksi viikkoa pidin roikkumassa. Varmaan olikin ihan pätevät syyt, mut voisi edes sanoa että "ei sittenkään" tai jotain.
ulipalsternak
07.11.2013 15:35:55
Jaaha...ilmakitaran myyjä poistikin sitten profiilinsa :D
Ilmeisesti lämpimät kiitokseni kaupoista ja ilmakitaran upean soittotatsin kehuminen sai kaiffarin herkistymään totaalisesti.
Laulava Kylätohtori
07.11.2013 15:41:32
ulipalsternak: Jaaha...ilmakitaran myyjä poistikin sitten profiilinsa :D
Ilmeisesti lämpimät kiitokseni kaupoista ja ilmakitaran upean soittotatsin kehuminen sai kaiffarin herkistymään totaalisesti.

Ihme homma. Ei kaupoista, joihin molemmat osapuolet ovat enemmän kuin tyytyväisiä, pitäisi kenenkään mieltään pahoittaa... :)
Lancelot
07.11.2013 21:01:27
Mulla oli kerran ilmakitara huuto.netissä. Huudot oli pitkälti toista euroa, kunnes ylläpito jostain kumman syystä poisti ilmoituksen.
JaaGeRMaisTeR
07.11.2013 21:08:45
Lancelot: Mulla oli kerran ilmakitara huuto.netissä. Huudot oli pitkälti toista euroa, kunnes ylläpito jostain kumman syystä poisti ilmoituksen.

Muistan myös tälläsen tapahtuman. Oliko peräti vedetty yhdet mm-kisat sillä skeballa.
Lancelot
07.11.2013 21:10:17
JaaGeRMaisTeR: Muistan myös tälläsen tapahtuman. Oliko peräti vedetty yhdet mm-kisat sillä skeballa.

Kyllä taisi muuten olla! Olin unohtanu tuon:)
ulipalsternak
08.11.2013 14:12:42
Lancelot: Mulla oli kerran ilmakitara huuto.netissä. Huudot oli pitkälti toista euroa, kunnes ylläpito jostain kumman syystä poisti ilmoituksen.

Eihän tossa mitään filunkia ole, jos rehellisesti ilmoitetaan, että kyseessä on ilmakitara.
Filunki astuu kuvaan vasta siinä, jos kyseiselle happikepille ilmoitetaan olemassa olevan, ihan oikean kitaran merkki ja muut tuntomerkit.
MikaHekkanen
08.11.2013 15:00:11
blues guitar: Mulla olis myynnissä Jimi Hendrixin vanha ilmakitara. Itse en tee sillä mitään kun se on vasenkätinen. :D

Missäm kunossa tämä Ilma Kitara on?
Onk takuu jäljelläM?
Zombiekoirat joutuvat helikopterin roottorin lapojen pyörteisiin, jolloin niiden päät katkeavat veren iloisesti tirskahdellessa - rheinone
Laulava Kylätohtori
08.11.2013 15:06:34
blues guitar: Mulla olis myynnissä Jimi Hendrixin vanha ilmakitara. Itse en tee sillä mitään kun se on vasenkätinen. :D

Voin ostaa, jos pistät muutaman kuvan spostiin...
LesPaul70
08.11.2013 15:14:56

Jumatsuka! En ikinä tiennytkään että Henkka soitteli myös sillä mallilla! Pakko olla feikki. En usko, jollet postaa videota, jossa Henkka veivaa ilmakitaraa.
Mikä biisi? http://muusikoiden.net/dyn/users/83923.jpg
Jos tunnistat, laita pikaviesti!
Numb
08.11.2013 15:29:18

LesPaul70: Jumatsuka! En ikinä tiennytkään että Henkka soitteli myös sillä mallilla! Pakko olla feikki. En usko, jollet postaa videota, jossa Henkka veivaa ilmakitaraa.

En nyt löytänyt kuvaa siitä, kun henkka veivaa ilmakitaralla. Sen sijaan tässä kuva, jossa hän on rakentamassa ilmakitaraa: http://i158.photobucket.com/albums/ … odaysgold/JimiHendrixGuitarBurn.jpg

Lieneekö myynnissä oleva juuri tämä Hendrixin itsensä rakentama? Jos on, niin se kannattaisi laittaa myyntiin johonkin ihan oikeaan huutokauppaan - hinta olisi varmasti kuusi- jos ei jopa seitsennumeroinen.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
Laulava Kylätohtori
08.11.2013 15:38:20
Numb: En nyt löytänyt kuvaa siitä, kun henkka veivaa ilmakitaralla. Sen sijaan tässä kuva, jossa hän on rakentamassa ilmakitaraa: http://i158.photobucket.com/albums/ … odaysgold/JimiHendrixGuitarBurn.jpg

Lieneekö myynnissä oleva juuri tämä Hendrixin itsensä rakentama? Jos on, niin se kannattaisi laittaa myyntiin johonkin ihan oikeaan huutokauppaan - hinta olisi varmasti kuusi- jos ei jopa seitsennumeroinen.

Hendrix oli ihan omaa luokkaa soittamisessa, ja näyttää olevan myös melko epätavanomaiset otteet (ilma)kitaranrakennuksessakin... :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)