HaloOfFlies 21.10.2012 11:47:15 (muokattu 21.10.2012 11:48:20) | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Joees 21.10.2012 15:07:40 | |
---|
velipesonen: Ehkä Rolling Stones on löytänyt uuden musiikillisen suunnan mutta me emme ymmärrä sitä. Kyllä tuon ymmärtää oikein hyvin. Hyvä pätkä, soundit futaa, soitto toimii ja biisi kulkee. Hemmetin jees. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Jussiman 21.10.2012 15:11:55 | |
---|
Mä veikkaan että Rollareilta on ideat jo loppu. Uusi biisi oli melko lailla tusinatavaraa. Lisäksi tosiaan arvelen että Mick oli ainoa joka oli edes biisin teossa mukana. Mutta eiköhän ole aika selvää että bändin aika on jo mennyt. Se elää vain nostalgian ja vanhojen riffien voimalla. |
Kefiiri 21.10.2012 15:41:29 | |
---|
Jussiman: bändin aika on jo mennyt. Se elää vain nostalgian ja vanhojen riffien voimalla. Joskus vanha riffi on parempi kuin pussillinen uusia =) |
velipesonen 21.10.2012 16:34:50 | |
---|
Rollarit on julistettu kuolleiksi jo tuhat kertaa. 1981 Amerikoissa kuvatun Let's Spend the Night Together -elokuvan tultua teattereihin vuonna 1983 yleisesti ihmeteltiin että kuinka ne papat vielä jaksaa. A man with lots of uncorrected personality traits. |
jra 22.10.2012 10:31:21 (muokattu 22.10.2012 10:31:56) | |
---|
velipesonen: Rollarit on julistettu kuolleiksi jo tuhat kertaa. 1981 Amerikoissa kuvatun Let's Spend the Night Together -elokuvan tultua teattereihin vuonna 1983 yleisesti ihmeteltiin että kuinka ne papat vielä jaksaa. Meillä näytettiin koululaisnäytöksenä(!) tuo joskus 80-luvun puolessa välissä oikein isolta kankaalta, ja siellä sitä porukalla ihmeteltiin että onpas karun näköisiä pappoja. Steel Wheels -kiertueella, tai oliko jo Urban Jungle -osuus, näin vanhukset itä-Berliinissä, ja onnittelin itseäni että tulipahan nähtyä tämäkin ihme ennen kuin kuolo tai kansaneläke ukkelit korjaa - siitä taitaa olla 22 vuotta ja risat, Keef oli tuolloin 46 vuoden kunnioitettavassa iässä. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
kaljataiteilija 22.10.2012 15:11:22 | |
---|
velipesonen: Rollarit on julistettu kuolleiksi jo tuhat kertaa. 1981 Amerikoissa kuvatun Let's Spend the Night Together -elokuvan tultua teattereihin vuonna 1983 yleisesti ihmeteltiin että kuinka ne papat vielä jaksaa. Isäni näki Rollarit Yyterissä -65 ja kaipa ne papat jo silloin hyvin jaksoi :) had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Jussiman 22.10.2012 16:55:09 | |
---|
No jos Rollarit oli 80-luvulla huonossa kunnossa, niin entäpä nyt 30 vuotta myöhemmin? Ei ketkään jaksa ikuisesti jatkaa, eivät edes Rollarit. |
Flash 22.10.2012 17:14:24 | |
---|
Jussiman: No jos Rollarit oli 80-luvulla huonossa kunnossa, niin entäpä nyt 30 vuotta myöhemmin? Ei ketkään jaksa ikuisesti jatkaa, eivät edes Rollarit. Jaggerhan on kyllä edelleen kuosissa. Enitenhän se aina huolettaa se kitaristikaksikko... Live Music Is Better! |
Flash: Jaggerhan on kyllä edelleen kuosissa. Enitenhän se aina huolettaa se kitaristikaksikko... Jaggerin laulu tuota Doom and Gloomiakin mun mielestä kantaa. Kova jäbä, ei siinä mitään. Mutta ei mua kiinnostaisi Rollareitten keikalle enää lähetä. Pariin otteeseen on nähty, ja kyl se mulle riittää. |
HaloOfFlies 22.10.2012 17:28:47 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Andy Six 22.10.2012 19:11:54 (muokattu 23.10.2012 09:36:54) | |
---|
Keep it simple... |
Numb 22.10.2012 20:01:58 | |
---|
Andy Six: She's So Cold on kylläkin Emotional Rescue-levyllä,eikä Undercoverilla.... Juu, Undercoverilla on She was Hot :P Mun mielestä sen platan paras raita, hienosti putoaa siitä perusränttätäntästä "sulaneeseen" kertsiin. |
Number 9 22.10.2012 22:00:45 | |
---|
Lainasin Let It Bleed-levyn. En tosin ole kunnellut vielä. Please, dont wake me, no, dont shake me,
leave me where i am, im only sleeping
-John Lennon
Are you sleeping? Brother John?
-Brian Wilson |
Jii-Gee 22.10.2012 22:28:05 | |
---|
|
GrooverMan 23.10.2012 08:27:24 | |
---|
Lueskelen Rolling Stones omin sanoin -kirjaa ja yksi kohta hämmentää. Kun Mick Taylor lähti Stonesista joulukuussa -74, bändi järjesti koesoiton uusille kitaristikokelaille, mukana oli mm. Jeff Beck, joka Charlien mukaan olisi saanut paikan jos ei olisi häipynyt paikalta (!). Lisäksi Charlie kertoo yhden soittajan olleen Jimmy Page. Oon kuullut tän huhun aiemminkin, mutta ajattelin sen olevan vaan sensaationhakuista journalismia 70-luvulta, mutta ei kai Charliella olisi syytä valehdella asiasta. Jos Jimmy tosiaan kävi koesoitossa, mikähän siinä on ollut meininkinä? Zeppelin oli kuitenkin tohon aikaan maailman isoin bändi jossa Jimmy toteutti omaa visiotaan. Oiskohan kyseessä ollut koesoitto vaan jotain yhtä kiertuetta varten? Harmillisesti kirjassa ei mennä asiaan yhtään tarkemmin, enkä nyt googlellakaan tunnu saavan asiasta lisätietoa. Only thing that's scarier than dying is not dying at all. - Dawes |
Flash 23.10.2012 08:49:48 | |
---|
Tuo että Rollareihin oli tyrkyllä vaikka ketä kertoo aika paljon bändin statuksesta. Edes Led Zeppelin ei ollut mitään siihen verratuna ja jopa (vai pitäisikö sanoa etenkin) Jimmy Pagekin tiesi sen. Monet koesoitossa käyneistä tosin varmaan halusivat vain jammailla bändin kanssa ilman vakavaa aikomusta liittyä mukaan. Live Music Is Better! |
velipesonen 23.10.2012 08:51:28 | |
---|
Minä nyt vähän epähienostuneesti olen sitä mieltä että Stones on parempi kuin Zeppelin joten ihmekös tuo jos Jimmy Pagekin sen tietää. Muutenkin mietityttänyt tuo Stonesin ja Zeppelinin suhde, ainakin Keefin mielestä olivat jonkinlaisessa musiikillisessa kilpailuasetelmassa 70-luvulla. A man with lots of uncorrected personality traits. |
GrooverMan 23.10.2012 09:09:39 | |
---|
Flash: Tuo että Rollareihin oli tyrkyllä vaikka ketä kertoo aika paljon bändin statuksesta. Edes Led Zeppelin ei ollut mitään siihen verratuna ja jopa (vai pitäisikö sanoa etenkin) Jimmy Pagekin tiesi sen. Juu kertoo statuksesta, Rollarit oli yksi isoimmista tohon aikaan ja kaiken lisäksi tuon ajan mittapuulla olleet kehissä ikuisuuden. Sen sijaan en usko että Jimmy piti Rollareita suurempana ja parempana kuin Zeppeliniä. Zeppelin oli kuitenkin just sellanen bändi ku Jimmy halus, oli sen alusta asti itse rakentanut. Monet koesoitossa käyneistä tosin varmaan halusivat vain jammailla bändin kanssa ilman vakavaa aikomusta liittyä mukaan. Tämä saattais jopa pitää paikkansa. Olihan erityisesti Keith ja Jimmy hyviä kavereita ja jopa studiossa pyörivät yhdessä (vrt. Scarlet -biisi). Mutta mutta, olisko jollain ihan jotain tietoa eikä pelkkää arvailua noista sessioista? Vai eikä asiasta vaan löydy enempää haastattelumatskua asianosaisilta tai edes paikallaolleilta? Only thing that's scarier than dying is not dying at all. - Dawes |
Number 9 24.10.2012 21:34:44 | |
---|
Number 9: Lainasin Let It Bleed-levyn. En tosin ole kunnellut vielä. Nyt on kuunneltu. Olipahan loistava lätty, ei heikompia kapppaleita yhtään. Please, dont wake me, no, dont shake me,
leave me where i am, im only sleeping
-John Lennon
Are you sleeping? Brother John?
-Brian Wilson |