Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 586 87 88 89 90371 372 373 374 375
Secreterial
15.09.2012 19:01:21
Melkoset debyytit nakkasivat Buttner ja Powell! Buttnerille täys 90-minuuttinen, ja melko hyvin näytti kaveri pärjäävän. Vahvasti pelasi hyökkäyksessä, ja pisti hyviä palloja sisään. Kaiken kruunasi se hieno läpipujottelu ja maali. Antoi kyllä hyvät näytöt, ja itse ainakin tykkäsin. Antaa Evralle kyllä ihan kunnolla kilpailua, jos vain jatkaa yhtä hyvin.

Powellin häkki oli komea. Varsin tyylikäs oli se ensimmäinen kosketus, jolla puolustaja pelasi itsensä ulos. Päälle vielä komea viimeistely.
"I never bluff" - Cordell Walker
Van Hannes
15.09.2012 19:03:46
Secreterial: Melkoset debyytit nakkasivat Buttner ja Powell! Buttnerille täys 90-minuuttinen, ja melko hyvin näytti kaveri pärjäävän. Vahvasti pelasi hyökkäyksessä, ja pisti hyviä palloja sisään. Kaiken kruunasi se hieno läpipujottelu ja maali. Antoi kyllä hyvät näytöt, ja itse ainakin tykkäsin. Antaa Evralle kyllä ihan kunnolla kilpailua, jos vain jatkaa yhtä hyvin.

Powellin häkki oli komea. Varsin tyylikäs oli se ensimmäinen kosketus, jolla puolustaja pelasi itsensä ulos. Päälle vielä komea viimeistely.

Toisen Manchesterilaisjoukkueen debytantti Javi Garcia nakkas myös maalin. Ilahduttavasti Stoke pelasi kotonaan tasan cityä vastaan.
touhis
15.09.2012 19:09:16
Nyt voidaan alkaa odottelemaan millaisia sakkotuomioita qpr-chelsean kättelyjupakasta seuraa. Ferdinand jätti kättelemättä leijonasydäntä ja myös ashley cole kikkaili jotain. Alkuhetkiä lukuunottamatta matsi jäi aika vaisuksi ja varsinkin chelsea oli ihmeen aneeminen.

Peter crouchilta kierroksen 'nätein' maali stoke-man city -pelissä. :)
rockjihad
15.09.2012 19:11:43
touhis: Peter crouchilta kierroksen 'nätein' maali stoke-man city -pelissä. :)

Näin maalin jälkikäteen, se oli hieno.
blaahhh.
rockjihad
15.09.2012 19:45:15
DJKaaos: Onko meidän syytä uskoa, että tänään Liverpool voittaa?

Kelasitko seuraavana ottaa vaikka Bezin tohon avatariisi, jotta varmasti tulee tarpeeksi junttivaikutelma? Ja mitä kyssäriin tulee, ei voita - se on tasuri. Varma tieto.
blaahhh.
DJKaaos
15.09.2012 19:58:29
rockjihad: Kelasitko seuraavana ottaa vaikka Bezin tohon avatariisi, jotta varmasti tulee tarpeeksi junttivaikutelma?

En kelannut. Jos haluan toden teolla junttia fiilistä ilmoille, niin laitan sun lärvin avatarikseni.
Minä olen minä.
rockjihad
15.09.2012 20:01:49
DJKaaos: En kelannut. Jos haluan toden teolla junttia fiilistä ilmoille, niin laitan sun lärvin avatarikseni.

Melkein tunsin veitsen pistoksen sisimmässäni, mutta en sitten kuitenkaan tuntenut mitään.
blaahhh.
DJKaaos
15.09.2012 20:06:15
rockjihad: Melkein tunsin veitsen pistoksen sisimmässäni, mutta en sitten kuitenkaan tuntenut mitään.

Entäs Gervinhon maalit? Joko alkaa näyttämään siltä, että otsa ei sittenkään vie voittoa?
Minä olen minä.
rockjihad
15.09.2012 20:11:46
DJKaaos: Entäs Gervinhon maalit? Joko alkaa näyttämään siltä, että otsa ei sittenkään vie voittoa?

Pires MK.II - Hieno mies, kuten Poldikin. Oxosta ja Fiousta puhumattakaan, loistavaa kasvattiseuran kunnioitusta vielä pelin jälkeenkin.
blaahhh.
rockjihad
15.09.2012 21:32:36
Ja taas oikein ennustettu. Tietäjä olen minä.

http://www.youtube.com/watch?v=39YUXIKrOFk
blaahhh.
pekkap82
15.09.2012 21:55:23
touhis: Alkuhetkiä lukuunottamatta matsi jäi aika vaisuksi ja varsinkin chelsea oli ihmeen aneeminen.

Ehkä keskiviikon Juventus-ottelulla oli vaikutusta asiaan.
rockjihad
16.09.2012 16:10:29
Taitaa tää Anton Ferdinand olla vielä Evraakin suurempi nillittäjä.
blaahhh.
touhis
16.09.2012 20:00:24
Reading-tottenham 1-3 Defoe näytti että sokeakin kana löytää joskus jyvän... tällä kertaa kahdesti. Walesilaiselta hörökorvaltakin tuurikuti löysi tiensä sisään, joten pinnat pohjois-lontooseen. Kyle Walker näytti että alkaa olemaan mies, mikä on toki hyvä asia mutta muuten edelleen melko vammaisia otteita spursilta. Adebayorkin näytti melko vittuuntuneelta kun Dempsey pääsi sen sijaan vaihdosta sisään, oli tosi varsin pimennossa mutta ei välttämättä oma vika.

Edelleenkin olisin sitä mieltä että AVB voisi jo kohta myöntää ettei vaan osaa ja hakea espanjaan vagin tehtaalle asentamaan seattiin renkaita.
rockjihad
16.09.2012 20:24:08
touhis: Edelleenkin olisin sitä mieltä että AVB voisi jo kohta myöntää ettei vaan osaa ja hakea espanjaan vagin tehtaalle asentamaan seattiin renkaita.

Kenet haluaisit nähdä hänen tilallaan Tottien managerina?
blaahhh.
touhis
16.09.2012 20:31:57
rockjihad: Kenet haluaisit nähdä hänen tilallaan Tottien managerina?

Tuohon on hyvin vaikea vastata. Ehkä 'arryn olisi pitänyt antaa jatkaa, toisaalta Litmasen Jartsalla ei taida olla töitä juuri tällä hetkellä. En minä tiedä, mutta en kyllä olisi palkannut tuota noskilliä.
rockjihad
16.09.2012 20:37:19
touhis: Tuohon on hyvin vaikea vastata. Ehkä 'arryn olisi pitänyt antaa jatkaa, toisaalta Litmasen Jartsalla ei taida olla töitä juuri tällä hetkellä. En minä tiedä, mutta en kyllä olisi palkannut tuota noskilliä.

Jarkkiksen kykyihin valmentajana en kyllä luottaisi - valmentajamiehen-auraa en hänen persoonastaan millään muotoa.

Äri lähti pois, koska ne ei tulleet Levyn kanssa toimeen, joten se ei varmaan sinne palaa, mutta miten ois Mick McCarthy?
blaahhh.
touhis
16.09.2012 20:37:22
rockjihad: Kenet haluaisit nähdä hänen tilallaan Tottien managerina?

Eikun tony pullisin ja sen pr-mies ruddockin huoltajaksi. :)
touhis
16.09.2012 20:40:03
rockjihad: Jarkkiksen kykyihin valmentajana en kyllä luottaisi - valmentajamiehen-auraa en hänen persoonastaan millään muotoa.

Äri lähti pois, koska ne ei tulleet Levyn kanssa toimeen, joten se ei varmaan sinne palaa, mutta miten ois Mick McCarthy?

Vakavasti puhuen MM voisi olla ihan mahdollinen (kunhan seurajohdossa todetaan nykyinen utopia mahdottomaksi). Toisaalta joukkueessa on isompiakin ongelmia kuin väärä manageri mitä tulee pelaajamateriaaliin..
rockjihad
16.09.2012 20:42:51
touhis: Eikun tony pullisin ja sen pr-mies ruddockin huoltajaksi. :)

Ois kyllä varmasti rautainen kaksikko. Monesti ihmetellyt muutenkin sitä faktaa, että miten voi Ruddockin kaltainen karismaattinen, komea ja sivistynyt älykkö olla vieläkin vailla työtä?
blaahhh.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)