Aihe: Sonor vai Yamaha
1 2 3 4 5
Vallu-Veke
29.06.2012 18:32:25
Speedy: 70-luvulla ois varmasti ollu kova sana mersun tähti basarin etukalvossa..=)

Totta, muttei olisi 70-luvulla ihan kaikille kelvannut mersun tähti, koska se symbolisoi enemmän pääoman valtaa ja kapitalistista rappiota. Suurinpiirtein 50% porukasta olisi pitänyt Ladan-merkkiä tuhannesti komeampana. Juuri myös sen takia myös, koska se edusti merkkinä laatua, johon kapitalistinen järjestelmä ei koskaan yltänyt :)
Speedy
29.06.2012 18:40:45 (muokattu 29.06.2012 18:41:30)

Vallu-Veke: Totta, muttei olisi 70-luvulla ihan kaikille kelvannut mersun tähti, koska se symbolisoi enemmän pääoman valtaa ja kapitalistista rappiota. Suurinpiirtein 50% porukasta olisi pitänyt Ladan-merkkiä tuhannesti komeampana. Juuri myös sen takia myös, koska se edusti merkkinä laatua, johon kapitalistinen järjestelmä ei koskaan yltänyt :)

Niin kyllä, mutta meinasinkin että se olisi vähän modattu..

http://upload.wikimedia.org/wikiped … ge.png/220px-Peace_button_large.png
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
statistiÖ
29.06.2012 22:37:40

Vallu-Veke: Rummuissa on mielestäni sellainen ominaissoundi?

Rummuissa ON (merkkikohtainen) ominaissaundi. Ehdottomasti haluan kopistaa, merkin perusteella en ottaisi mitään JA sama toisin pän.....
-Dr.DW-
29.06.2012 22:42:30
statistiÖ: Rummuissa ON (merkkikohtainen) ominaissaundi. Ehdottomasti haluan kopistaa, merkin perusteella en ottaisi mitään JA sama toisin pän.....

Heh, ai että kopistamisen perusteella? =P
Voihan vastoinkäymiset.
statistiÖ
29.06.2012 22:45:46

tomboarmageddon: Seuraavaksi jos ostan rumpuja ostan sowot.

Katselin niitäkin :) Jos mulla olisi enempi kilometrejä, kipittäisin Kumulaan..
statistiÖ
29.06.2012 22:47:59

-Dr.DW-: Heh, ai että kopistamisen perusteella? =P

Jos se kuulostaa hyvältä, se on se. Poisluettuna tekniset ongelmat..... Jotenkin luulin, että kyse on äänestä ;)
-Dr.DW-
29.06.2012 23:04:51
statistiÖ: Jos se kuulostaa hyvältä, se on se. Poisluettuna tekniset ongelmat..... Jotenkin luulin, että kyse on äänestä ;)

No, sitä mieki... Ajattelin vaan olla taas se leppäkertun paras kaveri=D
Voihan vastoinkäymiset.
-Dr.DW-
29.06.2012 23:33:55
statistiÖ: :) mistä tuo on peräisin? Sä olet varmaan kaikkien paras kaveri.

Siis leppäkertun paras kaverihan on siis "pilkunnussija"=D
Voihan vastoinkäymiset.
Blitz
30.06.2012 00:15:06
Yamaha keskittyköön perämoottoreihin, ja Sonoria kannattaa harkita sitten kun täytät 50.
"haake doesn't have a brain - machines don't need to think"
-Dr.DW-
30.06.2012 02:21:40 (muokattu 30.06.2012 02:23:24)
Blitz: Yamaha keskittyköön perämoottoreihin, ja Sonoria kannattaa harkita sitten kun täytät 50.

Haise pahalta.

...Jännä sinänsä, että jotkut tuumaa että Yamaha ei tee ku hyviä soittimiä=P

Yamaha on kyllä onnistunut valloittamaan markkinoita, suunnalla ja toisella...
Toisin kuin King.

E: Nimim. Yamaha motor corp. vannoutunut fani.
Voihan vastoinkäymiset.
kincy
30.06.2012 08:21:15

Yamaha tekee ihan hyviä moottorikelkkoja, mutta ei voita Ski-Doon tekeleitä.
Speedy
30.06.2012 10:05:12

Yamaha tekee ihan hyviä vaikka mitä, mutta ei voita missään..=)
-Dr.DW-
30.06.2012 10:43:51 (muokattu 30.06.2012 10:44:52)
kincy: Yamaha tekee ihan hyviä moottorikelkkoja, mutta ei voita Ski-Doon tekeleitä.

Kerpele... Ski-Doo tarkoittaa Apassikielellä "Mustat kädet"... Siitä voipi jo jotakin päätellä... Ja siksihän ne lentokoneetkin tippuu taivaalta, kun Rotax:in moottoreita niihin tunkeevat=P
No ei... Ihan kelpo laitteitahan nekin on.

Editoin typon pois.
Voihan vastoinkäymiset.
jazzmies
30.06.2012 10:57:54
Siis arvon tietämätön kansa - Yamaha on alunperin vuonna 1887 perustettu piano- ja urkutehdas, ja yhtiön logossa on kolme äänirautaa. Nuo muut valmistushaarat ovat paljon uudempaa perua.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
-Dr.DW-
30.06.2012 10:58:47
jazzmies: Siis arvon tietämätön kansa - Yamaha on alunperin vuonna 1887 perustettu piano- ja urkutehdas, ja yhtiön logossa on kolme äänirautaa. Nuo muut valmistushaarat ovat paljon uudempaa perua.

Kyllä mie tiesin=D
Voihan vastoinkäymiset.
jazzmies
30.06.2012 12:12:48
-Dr.DW-: Kyllä mie tiesin=D

Senkin lempo kun kiusaat nuorta miestä!
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
VeKrio
30.06.2012 23:26:26

Sonorissa mua on tosi pahasti risonut se älytön viritysavaimen/-ruuvin malli. Sitten kun setissä on jokin tavallis-ruuvinen virppa niin aina saa olla kahta avainta etsimässä. Erittäin erittäin ärsyttävää.

Fiilis ratkaisee paljon. Mulle Yamaha on aina ollut se merkkien merkki rummuissa, ja ovat vuosien mittaan vaan parantaneet valikoimaansa. Lisäksi tomiripustussysteemi on simppeli ja erittäin toimiva ja kiva. Club Customit on ihan supermainiot pannut.
"Tuon väristä meillä on."
Vallu-Veke
01.07.2012 00:02:45
VeKrio: Sonorissa mua on tosi pahasti risonut se älytön viritysavaimen/-ruuvin malli. Sitten kun setissä on jokin tavallis-ruuvinen virppa niin aina saa olla kahta avainta etsimässä. Erittäin erittäin ärsyttävää.

Fiilis ratkaisee paljon. Mulle Yamaha on aina ollut se merkkien merkki rummuissa, ja ovat vuosien mittaan vaan parantaneet valikoimaansa. Lisäksi tomiripustussysteemi on simppeli ja erittäin toimiva ja kiva. Club Customit on ihan supermainiot pannut.

Mutta löytyykö Sonorista vai Yamahasta sitä soivaa botnea, kuten kysyjä tuossa tuumaa. Ruuvit on varmaankin ihan sivuseikka, kun soundien kanssa pelataan.
Speedy
01.07.2012 00:03:31

VeKrio: Sonorissa mua on tosi pahasti risonut se älytön viritysavaimen/-ruuvin malli. Sitten kun setissä on jokin tavallis-ruuvinen virppa niin aina saa olla kahta avainta etsimässä. Erittäin erittäin ärsyttävää.

Eihän niitä enään ole.. Tai kait johonkin SQ2:n saa tilauksesta jos haluaapi..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)