Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nuppi toimii, mutta ylösalaisin.
1
MrFunk
02.11.2011 22:26:48 (muokattu 02.11.2011 22:35:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Engl Blackmore nuppi kyseessä.
 
Uutena ostin ja kahden vuoden aikana saanut kolme kertaa viedä vikaselvitykseen (putkienvaihtoreissut erikseen) kun vahvistin alkaa vinkumaan. Särökanavalla tietysti. Vinkuu helvetin lujaa ja ei auta muu kuin sammuttaa koko paska. Vinkuu vaikka kitaraplugi ei olisi edes kiinni nupissa.
 
Huolloissa ollaan vika saatu aina kuukaudeksi kahdeksi häviämään. Putkia olen vaihtanut. Alkuperäisillä että uusilla perusputkilla vinkuu. Viime kerralla kaksi kuukautta sitten tarkistettiin ja huollettiin:
 
- Etu- ja pääteputket
- Johdot (kolvaukset tarkistettiin ja parannettiin)
- Putkien istukat
- Virrankulku
 
Tänään käänsin lootan ylösalaisin, eli kahva lattiaanpäin, ja vinkuna katosi.
 
Kontaktihäiriö ilmeisesti? En oikein tiedä mitä helvettiä tälle tekisin, kun vahvistinhuollon äijäkään ei näköjään saa(osaa laittaa/jaksa laittaa) sitä kuntoon.
 
EDIT: Ja särökanavan EQ -asetuksista ei ole kiinni ja virta tulee maadoitetusta rasiasta.
 
HeavyMachinery
02.11.2011 22:55:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinnä on Richard Hughin feedbackki....
 
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
ReBeat
02.11.2011 23:03:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaiuttimen kauttako se vinkuu? Mä hakisin metsästä puukepin (ei kovin märkää), laittaisin konehuoneen auki, virrat päälle ja vinkunan ollessa valloillaan tökkisin ainakin etuasteen komponentteja ja kaikkia johtimien liitoksia kepillä.
 
HeavyMachinery
03.11.2011 00:12:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ReBeat: Kaiuttimen kauttako se vinkuu? Mä hakisin metsästä puukepin (ei kovin märkää), laittaisin konehuoneen auki, virrat päälle ja vinkunan ollessa valloillaan tökkisin ainakin etuasteen komponentteja ja kaikkia johtimien liitoksia kepillä.
 
Tai ottaisin vaan rumpalin kapulan niin ei tarvii lähteä reenikseltä metsään. (haastavaa,varsinkin stadis...)
 
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
YarZoo
03.11.2011 00:19:48 (muokattu 03.11.2011 00:50:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dildolla voi myös tökkiä ja se eristääkin sopivasti..
 
Voi hitto kello on jo noin paljon, piti mennä jo aikaa sitten maaten...
 
edit: Piti sanomani että joskus puhallusspray (paineilma) on paljastanut kiukuttelevan komponentin/ kylmäjuotoksen.
 
S.N.A.F.U
HeavyMachinery
03.11.2011 00:29:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

YarZoo: Dildolla voi myös tökkiä ja se eristääkin sopivasti..
 
Voi hitto kello on jo noin paljon, piti mennä jo aikaa sitten maaten...

 
Voihan sitä tökkiä mulkullakin mutta kannattaa muistaa ehkäisy/eristys....
 
Nuqqumaa täältä tulen--->
 
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
oamkbonor
03.11.2011 06:27:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä olet käyttänyt sitä korjauksessa? Pajojakin on jos jonkinlaisia niin että kannattaa käyttää jossain toisessakin paikassa josko vika hoituisi.
 
TTV
03.11.2011 07:14:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oamkbonor: Missä olet käyttänyt sitä korjauksessa? Pajojakin on jos jonkinlaisia niin että kannattaa käyttää jossain toisessakin paikassa josko vika hoituisi.
 
Juu ja kannattaa sille huoltojannulle kertoa tuosta ylösalaisintoimivuudesta, saattaa nimittäin johtaa ratkaisun äärelle nopeastikin. Onko muunlaisella asentokulmalla vinkunaa poistavaa vaikutusta?
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
MrFunk
03.11.2011 23:00:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muissa asennoissa en käytännön syistä ole sitä testannut. Turun Active-Antennissa olen korjaillut. En oikein tiedä muutakaan paikkaa.
 
Arvostaisin kovasti jos joku tietäisi Turun lähistöllä sijaitsevaa vahvistinhuoltoa.
 
ReBeat
03.11.2011 23:05:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MrFunk: Arvostaisin kovasti jos joku tietäisi Turun lähistöllä sijaitsevaa vahvistinhuoltoa.
 
Tuolta kannattaa ehkä kysyä: http://www.tubesound.fi/
 
uduwudu
04.11.2011 01:17:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MrFunk: Arvostaisin kovasti jos joku tietäisi Turun lähistöllä sijaitsevaa vahvistinhuoltoa.
 
Mä olen pari vahvistinta huollattanut täällä: http://www.sinetech.fi/
dr_solo666
05.11.2011 14:49:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

uduwudu: Mä olen pari vahvistinta huollattanut täällä: http://www.sinetech.fi/
 
Kannatetaan, Sinetech muutti juuri Piispanristille. Siihen vanhan Bilteman lähistölle.
 
MrFunk
05.11.2011 22:33:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosi paljon kiitoksia. Soitan heti maanantaina Sinetechiin. Kas kun eivät moiset firmat ole silmiin osuneet.
 
hevikukko
07.11.2011 00:32:37 (muokattu 07.11.2011 00:34:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei pahalla mutta ehkä huvittavimpia vikoja näin luettuna otsikko pelkästään, mitä olen kuullut/näkenyt! Ei saisi nauraa, mutta kuiteskin :DD
ENGL Upsidedowner
 
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «