Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Salo Z-Stealth mikit
1
petrip
03.10.2011 18:20:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko jollain kokemuksia kyseisistä mikeistä?
 
SVilolla näyttää olevan yksi klippi sivuillaan ja sen perusteella ainakin vaikuttaa ihan lupaavalle. Itselläni oli aikanaan PRS:n EG Lindy Fralinin "Domino"-mikeillä, jotka toimivat käsittääkseni samalla periaatteella kuin Z-Stealth. Liekö sitten ollut ulkonäkö tai fyysinen sopimattomuus stratoihin, kun eivät yeistyneet sen enempää. Aikaa siitä on jo sen vertaa, ettei oikein selvää muistikuvaa olivatko hyvät vai ei. Sanotaan, että ihan ok. Ei olisi pahitteeksi saada häiriöitä pienemmäksi noiden mikkien kanssa, vaikka nykyisen tilanteen kanssa tulen ihan hyvin toimeen.
 
BPNCS:stä en ole oikein innostunut. Kallis ja näyttää vähän työläältä asentaa.
 
jyrkalt
03.10.2011 18:39:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla tollaset mikit oli kitarassa kiinni ja kitara sittenmmin tuli myytyä.
Mikit oli mun mielestä aika hemmetin hyvät. Karvan verran ehkä tuu hotit. Eipä ollut muuten mitään motkottamista eikä tuo outputti mitenkään ongelma ollut mulle. Päinvastoin nuo oli mulle ekat sinkkumikit joilla pystyi vaan soittamaan ja ei tarvinut niitä mikkejä miettiä.
Ulkonäköhän niissä on "hieman" erikoinen mutta jos visuaalinen puoli ei ole este hyville mikeille niin siinä tapauksessa varauksetta voi suositella. Saundi niissä on mielestäni ihan kultaa.
 
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
svilo
03.10.2011 19:10:30 (muokattu 03.10.2011 19:53:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petrip:
 
BPNCS:stä en ole oikein innostunut. Kallis ja näyttää vähän työläältä asentaa.

 
Höpsis, sama ku laittais uudet mikit, ja sen jälkeen voit ostella mitä mikkejä vaan ;)
 
Mutta Salon mikit ovat kyllä hyvät..
 
/sv
 
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
petrip
03.10.2011 21:17:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jyrkalt: Mulla tollaset mikit oli kitarassa kiinni ja kitara sittenmmin tuli myytyä.
Mikit oli mun mielestä aika hemmetin hyvät. Karvan verran ehkä tuu hotit. Eipä ollut muuten mitään motkottamista eikä tuo outputti mitenkään ongelma ollut mulle. Päinvastoin nuo oli mulle ekat sinkkumikit joilla pystyi vaan soittamaan ja ei tarvinut niitä mikkejä miettiä.
Ulkonäköhän niissä on "hieman" erikoinen mutta jos visuaalinen puoli ei ole este hyville mikeille niin siinä tapauksessa varauksetta voi suositella. Saundi niissä on mielestäni ihan kultaa.

 
Mikeistä on olemassa kahta voimakkutta: Vintage ja Blues. Muistatko kummat sulla mahtoi olla? Vai onko tuossa tapahtunut tuotekehittelyä matkan varrella?
 
jyrkalt
03.10.2011 22:49:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petrip: Mikeistä on olemassa kahta voimakkutta: Vintage ja Blues. Muistatko kummat sulla mahtoi olla? Vai onko tuossa tapahtunut tuotekehittelyä matkan varrella?
 
Mä muistelisin että mulla oli nuo bluesit.
Muistaakseni nämä oli ne hotimmat. (?)
Nii juu ja mulla oli tallassa humbucker eikä single coilia. Ehkä sen takia noi sinkut oli vähän kuumemmat kuin mihin olin tottunut aikaisemmin.
 
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «