Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Menthoolin värinen strato valmiina
1
e0700719
16.08.2011 07:59:42 (muokattu 16.08.2011 10:34:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://picasaweb.google.com/100583 … 4105079/DropBox#5641304353541696818
 
Suomileppä body, jenkkivaahtera kaula, macassareebeni otelauta, gotohin täysteräs vibra, gotohin virittimet, fenderin noiseless mikit, muut elektroniikka fenderin osista. 22 Jumbonauhaa. 12" radius, bodyssä empire minttuväri ja koko kitarassa unica superia noin 16 pientä kerrosta. (15min välein kahdessa erässä ja viikko välissä)
 
Tämä oli toka strato minkä tein
 
Tuola albumissa on kuvia rakennusvaiheista kohdassa baby blue strato sekä myös oletusalbumissa jos kiinnostaa.
 
laurilaguitars.blogspot.com
Juzzu
16.08.2011 10:22:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komia! Hyvin komia!
 
e0700719
16.08.2011 10:34:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juzzu: Komia! Hyvin komia!
 
kiitoskoiitsokitsoisoko !1
 
laurilaguitars.blogspot.com
reverend
16.08.2011 11:59:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno on!
 
Mitäs tykkäät noista Noiseless mikeistä? Taitaa olla nuo torilta minulta ostetut. Itse en oikein pitänyt, vaikea sanoa mikä niissä mätti, ei vaan iskenyt.
 
e0700719
16.08.2011 12:19:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reverend: Hieno on!
 
Mitäs tykkäät noista Noiseless mikeistä? Taitaa olla nuo torilta minulta ostetut. Itse en oikein pitänyt, vaikea sanoa mikä niissä mätti, ei vaan iskenyt.

 
Toimivat mielestäni hyvin tuommoseen tiettyyn bluesiin, mutta eivät oikein särön kanssa
 
laurilaguitars.blogspot.com
JPHe
16.08.2011 14:50:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno kitara.
 
Hieman vaan häiritsee mikkien ja potikoiden keltainen sävy, joka ei muuhun värimaailmaan ihan istu...
 
Aika tasamusta macassar-eben -otelauta, koska yleensä se on aika raidallista. Samoin myös indoneesiassa aika vähiin käynyt puulaatu, jota ei taho mistään saada...
 
e0700719
16.08.2011 15:39:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPHe: Hieno kitara.
 
Hieman vaan häiritsee mikkien ja potikoiden keltainen sävy, joka ei muuhun värimaailmaan ihan istu...
 
Aika tasamusta macassar-eben -otelauta, koska yleensä se on aika raidallista. Samoin myös indoneesiassa aika vähiin käynyt puulaatu, jota ei taho mistään saada...

 
Otin tahallani nuo kellertävät mikit ja naviskat =) Makiasia. En tykkää ihan valkosesta ku tuo mieleen kickstartteri stratot. Tämä siis on mun mielipide.
 
Nyt en ihan muista onko tuo eebeni korvelta vai espanjan kimpasta. Voipi muuten olla ettei oo macassari.
 
laurilaguitars.blogspot.com
JPHe
16.08.2011 20:49:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

e0700719: Otin tahallani nuo kellertävät mikit ja naviskat =) Makiasia. En tykkää ihan valkosesta ku tuo mieleen kickstartteri stratot. Tämä siis on mun mielipide.
 
Nyt en ihan muista onko tuo eebeni korvelta vai espanjan kimpasta. Voipi muuten olla ettei oo macassari.

 
Macassar on todella harvinaista ja kallista, jos sitä jostain saisi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diospyros_celebica
Halvin vaihtoehto ja samalla mustin on yleensä Afrikkalaista tai sitten sieltä suurelta Afrikan saarelta, eli Madagaskarilta.
 
e0700719
16.08.2011 23:49:04 (muokattu 16.08.2011 23:51:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPHe: Macassar on todella harvinaista ja kallista, jos sitä jostain saisi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diospyros_celebica
Halvin vaihtoehto ja samalla mustin on yleensä Afrikkalaista tai sitten sieltä suurelta Afrikan saarelta, eli Madagaskarilta.

 
Joo mulla on mennyt nyt nuo nimet sekasin. Sovitaan että se on mustaa puuta mitä mulla tossa on :)
 
tuo makassari on hienompaa kuin brassi ruuspuu, vaan taitaa venge olla tuotakin uhanalaisempi ja sitä taas on saatavilla aika hyvin.
 
laurilaguitars.blogspot.com
mopar
17.08.2011 13:42:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno kitara!
 
Noista noiseles mikeistä en minäkään oikeen pitäny. Ei mielestäni niistä saanu sitä perus strato saundia. Mut ne on makuasioita...mut kuten sanoin, kitara on hieno.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «