Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kaulojen ja bodyjen yhteensopivuudesta
1
G T
28.07.2011 20:30:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli mua tässä mietityttää että miten hyvin eri valmistajien kaulat ja bodyt on yhteensopivia. Kun mulla lojuu epiphonen sg:n kaula ja oon ostamassa ESP LTD Viper-50:n bodyy niin mietin että sopiiko ne periaatteessa ilman hiomista yhteen vai ostanko sitten erikseen jonkun toisen kaulan tohon bodyyn?
 
Little Savage
28.07.2011 21:24:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sopii sillä ehdolla jos kaula taskut on samanlaiset ja tallat samoilla kohdilla. Vaikea kuitenkin uskoa että saat runkoon toisen valmistajan kaulaa ilman työtä. Voi olla että pelkällä hionnalla et hommasta selviä.
 
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana.
G T
28.07.2011 21:48:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Little Savage: Sopii sillä ehdolla jos kaula taskut on samanlaiset ja tallat samoilla kohdilla. Vaikea kuitenkin uskoa että saat runkoon toisen valmistajan kaulaa ilman työtä. Voi olla että pelkällä hionnalla et hommasta selviä.
 
Joo veikkaan kyllä ihan samaa varsinkin kun tossa Viperissa on normaalisti 24-nauhaa ja siinä sg:ssä vaan 22. /:
 
Jeszse
29.07.2011 08:19:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

G T: Joo veikkaan kyllä ihan samaa varsinkin kun tossa Viperissa on normaalisti 24-nauhaa ja siinä sg:ssä vaan 22. /:
 
Jos skaala on sama ni helpottaa jo hitusen. Ootko muuten se sälli joka multa on sähköpostitse ostamassa tota bodya? Mä voin kyl mitata sen kaulataskun, jos tarvii.
 
13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN!
G T
30.07.2011 14:19:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Jos skaala on sama ni helpottaa jo hitusen. Ootko muuten se sälli joka multa on sähköpostitse ostamassa tota bodya? Mä voin kyl mitata sen kaulataskun, jos tarvii.
 
Joo oon just se sama mutta en usko että sitä tarvii mittailla koska ostan varmaan jokatapauksessa ihan siihen kuuluvan kaulan joten ei sillä paljon välii oo.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «