SuurSmurffi 19.07.2011 17:37:37 | |
---|
Olen nyt kaksi päivää yrittänyt haulla etsiä mut ei tärppää. Tai en osaa. Sellainen kysymys että onko nykyaikana olemassa mitään maalia jota uskaltaa tuon diccon alle/väliin laittaa? Ilmeisesti tinneriliukoista pitäisi olla, mutta niitä ei saa enää käyttää kai? Valkoiseksi pitäisi kitara saada niin onko ainut vaihtoehto vaihtaa lakka? |
Antti1 19.07.2011 17:46:25 | |
---|
SuurSmurffi: Ilmeisesti tinneriliukoista pitäisi olla, mutta niitä ei saa enää käyttää kai? Mä en kommentoi muuhun viestiin mitään, kun en tiedä Diccosta tarpeeksi, mutta mitä ihmettä tää on? Ei saa käyttää tinneriä enää? Höpö höpö. Osta osta |
SuurSmurffi 19.07.2011 18:06:07 | |
---|
Antti1: Mä en kommentoi muuhun viestiin mitään, kun en tiedä Diccosta tarpeeksi, mutta mitä ihmettä tää on? Ei saa käyttää tinneriä enää? Höpö höpö. Monella foorumilla väitettiin että ainakaan automaaleissa ei saa tinneripohjaisia käyttää vuoden 2007 jälkeen. Tiedä sitten noista foorumeista. |
Kefiiri 19.07.2011 18:55:11 | |
---|
SuurSmurffi: Monella foorumilla väitettiin että ainakaan automaaleissa ei saa tinneripohjaisia käyttää vuoden 2007 jälkeen. Näin asia lienee automaalien suhteen. Valkoisen maalin päällä Dicco taitaa tuottaa kellertävän vintage-vivahteen, onko moinen tavoitteena? |
SuurSmurffi 19.07.2011 19:22:57 | |
---|
Kefiiri: Näin asia lienee automaalien suhteen. Valkoisen maalin päällä Dicco taitaa tuottaa kellertävän vintage-vivahteen, onko moinen tavoitteena? Ei haittaa vintaget. Mitä maalia tuonne voi sitten laittaa? |
jPekka 19.07.2011 19:34:18 | |
---|
SuurSmurffi: Ei haittaa vintaget. Mitä maalia tuonne voi sitten laittaa? En ole maalia kokeillut, mutta olen tässä kesän mittaan vedellyt Diccoa sekä StewMacin vesiohenteisten lakkojen että tärpättiohenteisen petsilakan päälle. Aikakaan toistaiseksi ei ole ilmennyt kuplimisia tai muita kummallisuuksia. YMMV, kuten vanha kansa sanoo. "Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä." |
okabass 19.07.2011 20:18:25 | |
---|
jPekka: YMMV, kuten vanha kansa sanoo. Täst mie piän. Vaikka olenkin hämäläinen. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
jPekka: En ole maalia kokeillut, mutta olen tässä kesän mittaan vedellyt Diccoa sekä StewMacin vesiohenteisten lakkojen että tärpättiohenteisen petsilakan päälle. Aikakaan toistaiseksi ei ole ilmennyt kuplimisia tai muita kummallisuuksia. YMMV, kuten vanha kansa sanoo. Nuo petsi jutut on tuttuja, mut sillä ei sitä valkoista saa. |
RkS 20.07.2011 09:49:01 | |
---|
SuurSmurffi: Nuo petsi jutut on tuttuja, mut sillä ei sitä valkoista saa. Itse olen maalannut kaksi rakentamaani kitaraa täysvalkoiseksi ja lakannut Diccolla päälle. Maalikaupasta valkoisinta automaalia, en kyllä muista tarkalleen mitä sorttia mutta ei mitään erikoismaalia. (Purkin kyljessä taisi lukea "1-komponenttimaali" jos en ihan väärin muista.) Lakkaus sujui ongelmitta eikä mikään kuplinut. Toisessa kitarassa tosin ilmeisesti pari liian paksua lakkakerrosta aiheutti heti sen nikotiiniefektin. Toisen kitaran lakkasin sitten ohuemmilla kerroksilla useampaan kertaan ja kellastumia ei tullut. Ajan myötä sitten... |
MPU 21.07.2011 18:48:14 | |
---|
Itse itseäni toistaen (haulla olis varmasti löytyny vastays): AKRYYLImaalit (esim Motipin spray) toimii mainiosti Diccon alla. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
futhermucker 21.07.2011 20:40:28 | |
---|
MPU: Itse itseäni toistaen (haulla olis varmasti löytyny vastays): AKRYYLImaalit (esim Motipin spray) toimii mainiosti Diccon alla. Marko Joo, itsehän vetäsin motonetin tuotetta, (saattoipa olla esim. MOTIPPIA) tulos nähtävillä omissa kuvissa. "Puuhaaminen yksinomaan voimistelun parissa tuottaa miehiä, jotka ovat rajumpia kuin heidän kuuluisi olla, kun taas yksinomainen musiikin harrastaminen tekee heistä liian pehmeitä." -Platon |
SuurSmurffi 21.07.2011 22:36:39 | |
---|
MPU: Itse itseäni toistaen (haulla olis varmasti löytyny vastays): AKRYYLImaalit (esim Motipin spray) toimii mainiosti Diccon alla. Marko Ok. Motippia sitten. Haulla en löytänyt. Kaks iltaa yritin etsiä. En varmaan osannut oikeilla hakusanoilla ettiä. Sorkke. Mutta kiitoksia vastauksista, tämä selvä. |