Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Säestysautomaatti plugaria?
1
shamaani74
17.06.2011 21:15:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällainen on pitkään pyörinyt mielessä: onko plugarina saatavana mitään vastaavaa kuin keyboardien säestystaustat? ja erityisesti sellainen jossa voisi soittaa rummuista alkaen instrumentit itse ja sitten vain sointuja painelemalla sävelkorkeuksia muuttelemaan. Tällaisia itse tehtäviä taustoja oli jo kauan sitten kotiuruissa, mutta enpä ole vielä törmännyt/löytänyt moderneista ohjelmista.
Käytössäni on Logic ja olisi erittäin loistavaa jos taustan saisi rakennettua normaalisti raidoille ja sitten tätä lyhyttä patternia voisi nauhoittaa/kokeilla eri soinnutuksilla ja täten nopeuttaa biisin ideointia ja tekoa.
Ideoita?
 
jPekka
17.06.2011 23:42:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Band in a Box on tietysti hyvinkin paljon sinne päin, mutta itsenäinen ohjelma eikä plugari. Eikös siitä ole mäkkäriversiokin?
 
"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
JPQ
18.06.2011 00:54:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mäkkäri versio näkyis olevan.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
shamaani74
19.06.2011 15:48:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuota olen joskus katsellutkin. Tietysti olisi hienoa että toimisi Logicissa ja saisi samantien haluamillaan soundeilla/efekteillä. Lisäksi olisi hienoa että nauhottaisi samantien midinä josta sitten voisi editoida ja muuttaa halunsa mukaan mitä haluaa. Pitääpäs laittaa ideaa tehtaalle.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «