Muusikoiden.net
10.12.2016

Klassinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sattuisiko joku tunnistamaan kappaleen?
1
tiptyper
10.11.2015 10:19:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kauan sitten äänittänyt tämän mielestäni hienon pianokappaleen ja yrittänyt kaiken aikaa turhaan löytää sen tekijää ja kappaleen nimeä, jotta voisin hankkia siihen nuotit. Kirjoitin lopulta itse nuotit osasta sitä ja opettelin soittamaan, mutta nuotintaminen on aika hidasta hommaa minulle. Onnistuin jotenkuten tekemässäni lyhyessä pätkässä mutta kesken jäi.

Olisin todella kiitollinen jos joku sattuisi tunnistamaan kappaleen ja kertoisi siitä!

Kappale löytyy osoitteesta viestin.com/tpk (tpk = Tuntematon PianoKappale).

filtteri
04.12.2015 13:08:49

tiptyper: Olen kauan sitten äänittänyt tämän mielestäni hienon pianokappaleen ja yrittänyt kaiken aikaa turhaan löytää sen tekijää ja kappaleen nimeä, jotta voisin hankkia siihen nuotit. Kirjoitin lopulta itse nuotit osasta sitä ja opettelin soittamaan, mutta nuotintaminen on aika hidasta hommaa minulle. Onnistuin jotenkuten tekemässäni lyhyessä pätkässä mutta kesken jäi.

Olisin todella kiitollinen jos joku sattuisi tunnistamaan kappaleen ja kertoisi siitä!

Kappale löytyy osoitteesta viestin.com/tpk (tpk = Tuntematon PianoKappale).

Moi :) Mua alkoi kiinnostaa tää sun ongelma, joten päätin ratkaista sen. Sain vastauksen lopulta Soundhound-applikaatiota käyttäen. Suosittelen käyttämään, jos älypuhelin löytyy. Tehokas ohjelma.

Kappale: Tapani Valsta - Three Waltzes, op. 17 III. In C Sharp Minor

https://www.youtube.com/watch?v=SWmwDiTwz-8

Ole hyvä! ^__^

sellisti
06.12.2015 09:53:35

filtteri: Kappale: Tapani Valsta - Three Waltzes, op. 17 III. In C Sharp Minor

https://www.youtube.com/watch?v=SWmwDiTwz-8

Säveltäjä näyttäis olevan kuitenkin Ilmari Hannikainen.

Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
filtteri
06.12.2015 10:37:20

sellisti: Säveltäjä näyttäis olevan kuitenkin Ilmari Hannikainen.

Oho, olinpas huolimaton :). Kiitos korjauksesta.

tiptyper
30.01.2016 19:56:06

filtteri: Oho, olinpas huolimaton :). Kiitos korjauksesta.

Tuhannet kiitokset sevittäjälle! Tuo musiikintunnistajasovellus vaikuttaakin tehokkaalta. En tajunnut edes ruveta kokeilemaan kyseisellä periaatteella vaikka olin kuullut tuollaisista. Ne siis tosiaankin toimivat!

Nyt sitten vain nuotteja ostamaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti