Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Klassinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä tutkintotasoa tämä biisi edustaa?
1
Madcatz
22.09.2012 14:40:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjesta!
 
Osaisko kukaan kertoa, mitä tasoa Rachmaninovin g-molli preludi op 23 no 5 edustaa (esim MOT, C-tutkinto, jne)? Itte harjoittelen kyseistä biisiä, mutta tää asia vaivaa mua..
 
R85
23.09.2012 10:33:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Madcatz: Morjesta!
 
Osaisko kukaan kertoa, mitä tasoa Rachmaninovin g-molli preludi op 23 no 5 edustaa (esim MOT, C-tutkinto, jne)? Itte harjoittelen kyseistä biisiä, mutta tää asia vaivaa mua..

 
no siban luettelo laittaa sen B-kurssiin. Kyse on kuitenki tän tason biisein myös siitä, että miten hyvin ne soittaa ja se määrää sitten myös että "mitä tasoa" ne on lopullisesti.
 
Siban listan mielestä se on siis hyvin soitettuna B-kurssikamaa.
 
ThomSai
24.09.2012 08:19:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On muuten mahtava teos :) Ehdottomasti Rachmaninovin paras preludi. Ite soittelen 3/3 -tasoa musiikkiopistossa, eikä mun opettaja ainakaan vielä antais mun soittaa tota. Oon kyllä itekseni vähän kokeillu.
 
Madcatz
25.09.2012 14:13:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ThomSai: On muuten mahtava teos :) Ehdottomasti Rachmaninovin paras preludi. Ite soittelen 3/3 -tasoa musiikkiopistossa, eikä mun opettaja ainakaan vielä antais mun soittaa tota. Oon kyllä itekseni vähän kokeillu.
 
Haha jep samaa mieltä! Ja samaa tasoa suunnillee oon mäki, 3/3 viime keväänä tehtynä. (: Maikka oli sitä mieltä et tos vois olla kivasti haastetta, ja sitä siinä oliki! Vaikee biisi! Ja nii paljon tulkinnan varassa et kuulostaako hienolta!
 
Ja kiitti toiselle kommentoijalle infosta! (:
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «