Muusikoiden.net
06.12.2016

Klassinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jouhet jouseen.
1
Sir
05.12.2006 12:09:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo eli osaisko joku sanoa et missä sais jouhitettua kontran jousen pk-seudulla edullisesti/laadukkaasti? ja mistä vois lähtee kyselee fiksausta, kun mun jousen kärjestä halkes se valkonen luuosa, joka tarvitaan et jousen voi jouhittaa.

Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli ja ne ne vasta paskaa onkin.
John Titor
06.12.2006 12:07:52 (muokattu 06.12.2006 12:08:29)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo eli osaisko joku sanoa et missä sais jouhitettua kontran jousen pk-seudulla edullisesti/laadukkaasti? ja mistä vois lähtee kyselee fiksausta, kun mun jousen kärjestä halkes se valkonen luuosa, joka tarvitaan et jousen voi jouhittaa.

Kun ei kukaan muukaan vastaa niin minä sitten:

http://www.musicfinland.com/classical/info.html

Ahlgren on ainakin pätevä korjaaja ja varsin mukava miekkonen.
Suuri osa klassisista basisteista teettää jouhitukset Haahdella, tuntuu osaavan sen homman. Toisaalta noi on sen verran perustason töitä, että eiköhän kuka tahansa ammattilaisista tee moiset kelvollisesti.

Hinnat on mun käsittääkseni hyvin pitkälle standardoitu, jouhituksesta saa maksaa jonkun 80e.

Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Sir
06.12.2006 18:42:58

Okka, tolle Haahdille jo soittelinkin, mut aattelin viel kysellä tääl jengiltä että onks kukaan mitään mieltä. Taidan lampsia sitten hänen pakeillensa. Kiits.

Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli ja ne ne vasta paskaa onkin.
Sävis
07.12.2006 13:38:41

Viulisteille yleensä se ainoa oikea on Vainion liike Apollonkadulla Helsingissä. http://www.ristovainio.com/

Skäppädubaa hubaa städää!
Tädää!
Milkop
11.12.2006 11:06:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asiaan etäisesti liittyen, osaattekos neuvoa mistä voisi mahdollisesti hommata itselleen mahdollisimman halvan viulun jousen? Kitaraa haluaisin soitella Jimmy Page-tyyliin, joten mikään laatuisa sen ei tarvitsisi olla. Ja jos mieluiten löytyisi kotimaasta, T-kaupasta ei jaksaisi ruveta tilaamaan. Saisiko F-Musiikista?

wrshredder
11.12.2006 13:33:35

Asiaan etäisesti liittyen, osaattekos neuvoa mistä voisi mahdollisesti hommata itselleen mahdollisimman halvan viulun jousen? Kitaraa haluaisin soitella Jimmy Page-tyyliin, joten mikään laatuisa sen ei tarvitsisi olla. Ja jos mieluiten löytyisi kotimaasta, T-kaupasta ei jaksaisi ruveta tilaamaan. Saisiko F-Musiikista?

Huuto.netissä saattais olla..

THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
ieerola
13.12.2006 00:24:07

Itse olen jouhittanut viulunjousta Antti Termosella Siilitiellä. Huomattavasti halvempi kuin muut täällä päin mutta hyvää jälkeä. Kaipa tuo bassonjousiakin jouhittaa.

seppo maikinmaalari
30.08.2010 21:58:16

vainioilla on jo pari vuotta ollut ammattitutkinnon suorittanut jousenrakentaja..

sillä taitaa olla omakin pulju

www.jousi-id.com

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti