Muusikoiden.net
03.12.2016

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Subbari combovahvistimen tueksi, onko järkeä?
1
Ramses Junior
04.08.2016 21:15:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,

Hankin hiljattain vanhan Crate KX-100 -kosketinsoitinvahvistimen, jonka läpi ajan äänet laitteistani:

- Rumpukone (Roland R8)
- 2 x syntetisaattoria (Arturia Microbrute ja Roland D-5)
- Efektinä TC:n Flashback x4 delay
-> Nämä kaikki Soundcraft EPM 06 -mikserin läpi, jonka vasemmasta kanavasta piuha vahvistimen inputtiin

Eli kaikki tulee monona, eikä haittaa minua.

Muuten hyvä setti ja Cratesta lähtee kiitettävästi mökää, mutta tahtoo aika pahasti puuroutua soundit kun oikein innostuu, ja alapää ei purista rintakehää ihan niin kovasti kuin toivoisin. Avuksi olen kokeillut samalla treeniksellä treenaavan basistin stäkkiä, josta otan siis tukea lähinnä basarille (puhutaan kuitenkin konemusiikista, kyllä kickin pitää tumahtaa sen verran että heikommille tulee rytmihäiriöitä). Tämä on toiminut ihan hyvin, mutta haluaisin pärjätä omillani, en lainakamoilla, eikä oman erillisen bassovahvistimen hankkiminen rantasaunoineen tunnu mielekkäältä.

Niinpä olen miettinyt, että toimisiko tuossa apuna aktiivisubbari? Jos tökkäisin piuhat mikseristä subbariin ja subbarista kosketinsoitinvahvistimeen? Tällä hetkellä koko aktiivi-PA-setin hankinta on poissuljettu budjettisyistä, sekin päivä lienee joskus edessä. Siihen asti pitäisi pärjätä näillä.

Täältä tulin nyt kysymään lähinnä pikaneuvoa, onko koko ajatus aivan järjetön vai toimisiko se ainakin teoriassa? On nuo PA-laitteet aika vieraita, varsinkin subbarit..

Kiitos ja kuulemiin,
Teemu

Akusti Väisänen
28.08.2016 21:36:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.thomann.de/fi/tamp_pa_4080.htm

Akusti Väisänen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti