Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Konemusaan erikoistunutta masterointia ja miksausta
1
dewil
30.09.2015 15:45:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teen Kesthouse studiollani seitsemäntoista vuoden kokemuksella masterointi ja miksaustöitä, erittäin kilpailukykyiseen hintaan.
Olen tehnyt elektronista musiikkia useissa eri kokoonpanoissa ja projekteissa jo reilusti yli parikymmentä vuotta väitän ymmärtäväni mm. elektronisen musiikin päälle kosolti enemmän, kuin keskivertomasteroija!
 
Samalla kertaa mä tapaan myös kertoa plussia ja miinuksia biisituotannoista.
Voin sanoa täysin rehellisesti, että vaikka julkaisusi ei olisi kaupallista, kannattaa palveluihini silti panostaa.
Siinä oppii kummasti jo pelkästään vertailemalla alkuperäistä raitaa siihen, mitä mä olen sille tehnyt. Puhumattakaan siitä, että annat biisisi mun miksattavakseni. Sijoitus on pieni, hyötyyn nähden, varsinkin jos lähdetään siitä, että tätä tehdään rakkaudesta musiikkiin!
 
Teen nyt myös ensimmäisenä suomessa Stems -masterointeja. Kyse on pähkinänkuoressa moniraitaisesta mp4 formaatista, joka toistuu joko stereona, tai on purettavissa esim. Rummut, basso, synat, vox -raitoihin, mikä mahdollistaa melkoiset mashup mahdollisuudet DJ:lle, tai artistille keikkatilanteissa. Kunnon hiomisella ja paneutumisella, ko. raidat saa potkimaan yhdessä vielä piirun verran paremmin ja sointi voidaan tähdätä suoraan isompaan soundsysteemiin!
Meilaa jazmanautÄTgmail.com, niin kerron aiheesta lisää.
Kotisivuiltani löytyy myös lisätietoa aiheesta:
http://kesthouse.com
 
Dont Clone The Beat. Own The Beat.
efinque
31.10.2015 02:43:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Upeat sivut, pakko myöntää!
 
dewil
07.11.2015 23:24:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos, kaunis.
 
Dont Clone The Beat. Own The Beat.
TomiA.
27.01.2016 16:16:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kenties sitä voisi harkita kun tuo uusi masterointitapa rupeisi kiinnostamaan ja masteroinnista en suoraan sanoen tiedä yhtään mitään mutta koska minulla on suunnitella monia eri levytysprojekteja niin sitä tulee mietittyä että tarvitsiko jonkun yhteistyökumppanin masterointiin.
 
Pidetään yhteyttä jos on tarvetta.
 
Nimeni on Tomi Antinoja
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «