Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eräänlainen kaupallinen deitti-ilmoitus..
1
cosmob83
21.05.2012 13:34:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,
Nyt tulen kaapista ulos ja esitän asiani ääneen (ja varmaan tämä kuuluisi ennemmin tuonne wanted palstalle, mutta täällä osuu ehkä enemmän asianharrastajien silmiin). Olen perinteisemmän bändiharrastuksen lisäksi tässä viimeisen vuoden perehtynyt elektronisen tanssimusiikin saloihin, tarkemmin Tranceen. Yksin opiskelu on ihan jeesh, mutta olen tullut siihen tulokseen että päästäkseen tästä eteenpäin olisi hyvä löytää yhteiskumppania. Eli etsisin:
 
A) Henkilöä/henkilöitä (pitäen kuitenkin porukan pienenä, max 3 henkeä) joiden kanssa duunata trance/house raitoja.
 
B) Tai jos ihmiset eivät halua kirjoitella biisejä yhdessä, niin ainakin sitten semmoinen tiukka pieni porukka joka antaa palautetta toisillensa, kuuntelee toistensa raitoja ja keskustelee omista tuotantoprosesseista.
 
Päämääränä olisi tehdä mainstream trancea (eli siis kaupallista ja sellaista joka julkaistaan), tai vaihtoehtoisesti housea. Itse en ole Housen saloihin perehtynyt, mutta ainahan sitä voi aloittaa.
 
Itsestäni lyhyesti: Musiikkia olen harrastanut n. 14 vuotta (pääinstrumenttina kitara, koskettimet menee jotensakkin). Musiikinteoria jotensakkin hallussa. Miksaaminen ja tuottaminen on sitten vähän uudempaa. Trance demoa löytyisi:
http://soundcloud.com/raskal83/black-snow
 
Minulla pieni kotistudio Helsingissä (joten jos löytyy ihmisiä jotka haluavat kirjoitella biisejä yhdessä, niin pitäisi varmaan pääkaupunkiseudulla asustella). Pääsekkarina Cubase 6.5, mutta Pro Tools 10 löytyy myös. Yamahan Hs50 monitorit ja Hs10 subbari. Tuo demo raita on miksattu vielä luurit päässä (ei ollut silloin mahdollisuutta miksata monitoreilla).
 
Kiinnostaako? Vastaile tähän tai pistä privaviestiä. Hakusessa siis pieni porukka, jotta kommunikointi pysyy tiiviinä ja määrätietoisena. Over and out..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «