Muusikoiden.net
11.12.2016

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: USB-keyboardia
1
LP Fan
24.08.2011 20:31:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli olen alottelemassa elektronisen musiikin tekoa. Kitaraa olen monia vuosia soittanut joten teoria on suht koht kunnossa. Nyt kysynkin kokeneimmilta alan harrastajilta neuvoa synan ostoon. Budjetti olisi siinä 100-200 euroa. Saako tällä ensinnäkään mitenkään laadukasta peliä? Aloittelia siis olen, joten mitään kovin ihmeellistä tuskin on vielä tarve siis ostaa.

Morphia
28.08.2011 13:10:24

LP Fan: Eli olen alottelemassa elektronisen musiikin tekoa. Kitaraa olen monia vuosia soittanut joten teoria on suht koht kunnossa. Nyt kysynkin kokeneimmilta alan harrastajilta neuvoa synan ostoon. Budjetti olisi siinä 100-200 euroa. Saako tällä ensinnäkään mitenkään laadukasta peliä? Aloittelia siis olen, joten mitään kovin ihmeellistä tuskin on vielä tarve siis ostaa.

Jos tarkoituksesi on ostaa pelkästään USB - keyboard, niin kyllähän niitä vähän reilulla satasella saa jo ihan hyviäkin pelejä. Itselläni on monen vuoden ajan ollut käytössä Midistudio - 2, ja olen ollut laitteeseen erittäin tyytyväinen. Hyvä tatsi koskettimissa ( ei liian muovinen ); lisäksi joukko ominaisuuksia joita en ole itse toistaseksi edes tarvinnut. Hintaa sillä taisi olla 125€

M-AUDIOlla on kuulemani mukaan myös ihan päteviä vehkeitä. Esim. Oxygen

Halvemmallakin ( halvimmat alle 50 € ) tietysti saa esim Thomannilta tilaamalla. http://www.thomann.de/fi/cat.html?g … sterkeyboardit_49_kosketinta&oa=pra

En kuitenkaan tiedä näistä sen enempää, kun en ole päässyt kokeilemaan. Voi olla vähän lelumaisen oloisia nuo halvimmat, mutta tämäkin on pitkälti makuasia.

She's not broken.
krushing
07.09.2011 11:40:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/fi/novation_nocturn_49.htm

Nää on hintasekseen yllättävän jees. Axiomit ja Oxygenit toki myös...

Henri Henri Olavi
08.09.2011 19:31:20

Meikältä ääni Axiomille! Toimii heittämällä kaikkien softien kanssa ja konepellin alta löytyy menoa vaativampaankin tarpeeseen.

Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
LP Fan
11.09.2011 12:26:57

Kiitos vinkeistä. Päätin ostaa M-Audio Oxygenin. Sain vielä kakskymppiä alennusta!

Morphia
11.09.2011 12:51:19 (muokattu 11.09.2011 12:51:33)

Noniin, hienoa. Hyvä valinta. Eipä muuta kun antoisia hetkiä konemusiikin parissa.

She's not broken.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti