Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Presets
1
Jmatazz
06.06.2009 05:00:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysin äskettäin kyseisen bändin ja iski lujaa! Varsinkin uusin levy viime vuodelta. Tajusin myös 5minuuttia sitten, että oon tietämättäni nähny kyseisen poppoon keikan Tukholmassa accelerator-festareilla 2007 ainakin osittain!perskeles! Digitalism tuli sentää katsastettua siellä.
 
Onko muut tutustunu tähän The Presets aussiryhmään?
 
Lenoldinho
22.06.2009 18:50:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jmatazz: Onko muut tutustunu tähän The Presets aussiryhmään?
 
Future Musicissa oli joskus vuosi sitten näiden haastattelu minkä jälkeen on tullut kyllä vallan kovasti tykkäiltyä. Apocalypso-levy (tosin vain itunesista) löytyy ja kyllä potkii. Pidän.
JanneeBDB
12.07.2009 16:05:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu kyllä tätä on tullut kuunneltua jonkin aikaa. Itselle iski kovaa nimenomaan tuo uusin levy. Ihan viime aikoina jäänyt hieman vähemmälle kuuntelulle, kun tuli pyöritettyä ehkä hieman liiankin kanssa levyä masiinassa :)
 
Olen itsekin muuten tajunnut jälkeenpäin, että olin Tukholmassa juuri tuolloin, kun nämä siellä esiintyivät (2007?), mutta jonkin ihmeen takia en ollut paikalla.
 
Toivottavasti The Presets vielä joskus nähtäisiin suomessakin, ehkä flowhon joku kerta?
 
labs, explosions, crystals
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «