Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tamara Lund
1 2 3
Sertzo S
22.07.2005 08:32:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...mittaamaton aina sykkivä on.
 
Ton kuolemattoman one-linerin ansiosta Tamara tulee säilymään laivakeikkasetissä ja nyt myös muistoissamme todennäköisesti aina. RIP.

 
Kukas tuossa biisissä muuten uruttaa Hammondeja? Onko L. Mårtensson?
 
pekkajau
22.07.2005 09:20:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun soiton ja vaatteet hän haukkui kerran oikein Turun sanomissa, mutta ei ole kaunan aika.
 
Oli se joskus kuulema äitellyt vähän muillekin! Aikoinaan kuulema laulettiin yleisesti kun Tamara pongas uuden miehen kai tämän romanialaisen?... jotta:"Sun tulisuudelmasi vuoksi Aatos (Tapala) lentää!"
 
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Chysleri
24.07.2005 21:56:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osanottoni sukulaisille,ystäville ja tuttaville.Tykkään Tamaran tulkitsemasta Lapin tangosta.
 
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
Jaskaa pakoon
26.07.2005 18:16:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta millekäs tahdinosalle tulee "Mä oon mikä oon" toinen isku, eli 'oon'?
baron
26.07.2005 18:30:31 (muokattu 26.07.2005 18:46:19)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta millekäs tahdinosalle tulee "Mä oon mikä oon" toinen isku, eli 'oon'?
 
Kolmannelle?
 
Eiks se oo se vanha kina miten cha cha menee:
 
Onks se
yks-kaks-cha-cha-chaa
vai kaks-kol-cha-cha-chaa
 
Edit: Kävin lunttaamassa, mutta en kerro, arvuutelkaa muutkin.
 
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
oprahk
26.07.2005 19:12:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun soiton ja vaatteet hän haukkui kerran oikein Turun sanomissa, mutta ei ole kaunan aika.
 
Oliko se se kun joku kitaristi ei osannut introa biisiin tankomarkkinoilla? Muistan lukeneeni jutun. Ja kommentit vaatteistakin muistan. Mitä sulla oli päällä?
 
Osanottoni.
 
Olo on kuin orvokilla 8-)
Jaskaa pakoon
26.07.2005 19:21:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin lunttaamassa, mutta en kerro, arvuutelkaa muutkin.
 
Eiks ookin jänskä? Tai niinku ovela? Ei mikään lapaluulla naputeltu, vaikka säveltäjä onkin Planula!
isojussi
27.07.2005 00:57:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolmannelle?
 
Eiks se oo se vanha kina miten cha cha menee:
 
Onks se
yks-kaks-cha-cha-chaa
vai kaks-kol-cha-cha-chaa
 
Edit: Kävin lunttaamassa, mutta en kerro, arvuutelkaa muutkin.

 
Ei tarvii arvata, kun tietää: Kakkoselle ja neloselle. Mä tulee ykkösen heikolle.
 
Jorma Panulan säveltämä hieno biisi. Mulla on ollu kunnia johtaa orkesteria, kun Tamara on vetäny sitä biisiä.
 
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
isojussi
27.07.2005 00:59:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...Onks se
yks-kaks-cha-cha-chaa
vai kaks-kol-cha-cha-chaa..

 
Nåjåå.
 
Tanssijat ajattelee tokalla tavalla soittajat lukee lapuista ekalla tavalla. Siähen perustu mun vastaus.
 
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
baron
27.07.2005 08:48:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nåjåå.
 
Tanssijat ajattelee tokalla tavalla soittajat lukee lapuista ekalla tavalla. Siähen perustu mun vastaus.

 
http://www.eijkhout.net/rad/dance_specific/chacha3.html
 
Oikea cha chan rytmi (soitettuna) on
 
|chaa, kaks, kol, cha-cha|chaa, kaks, kol, cha-cha|
 
Siihen mä perustin mun vastauksen.
Toivelaulujen sovitus, jotka nuotit Panulan piisistä mulla on, on pistänyt siihen down-beatin eikä back-beatin kuten kuuluisi olla eli se ton linkin mukaan ei ole cha cha.
 
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
isojussi
27.07.2005 10:28:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

....Toivelaulujen sovitus,...
 
Niinpä.....
 
Mitäs jos mietitään vaan melodiaa ja aletan laskee järjestyksessä tahtiviivalta eikä sitäpaitti halota hiuksia tämmösessä threadissa.
 
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
baron
27.07.2005 10:38:22 (muokattu 27.07.2005 10:39:17)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niinpä.....
 
Mitäs jos mietitään vaan melodiaa ja aletan laskee järjestyksessä tahtiviivalta eikä sitäpaitti halota hiuksia tämmösessä threadissa.

 
Mieti, miten istutat claven?
 
(No joo, annetaan olla)
 
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
R.Syke
27.07.2005 10:46:51 (muokattu 27.07.2005 10:48:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mieti, miten istutat claven?
 
Näytät sille herkullista rumpunuottinippua ja sanot: 'Istu!'
 
Jaskaa pakoon
27.07.2005 10:52:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä MOMO on minusta oikein hengästyttävän hieno sävellys. Yksi kaveri sanoi, että jo Panula olisi säveltänyt esim. Sibeliuksella, hän olisi tehnyt melodian ensin normaaliin paikkaan ja kopioinut sen ja istuttanut iskua myöhemmäksi.
 
Toinen, mistä pidän, on se tango, jossa on aukko seinässä. Sen sijaan kaikki kansanlaulusovitukset eivät millään uppoa meikäläiseen. Jouduin vetämään niitä aikoinaan kamarikuorossa.
insight
27.07.2005 11:53:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parhaimpia naislaulajiamme kautta aikain. Jumalan tykö.
 
magnetman 004
27.07.2005 14:16:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko se se kun joku kitaristi ei osannut introa biisiin tankomarkkinoilla? Muistan lukeneeni jutun. Ja kommentit vaatteistakin muistan. Mitä sulla oli päällä?
 
Osanottoni.

 
Osanotto sureville, ja pahoittelut huonosta huumorista.
 
Olipa hyvinkin tangojen semifinaali, jossa ensimmäisellä kerralla Romanialaisen kitaran rubatointroa soittaessani mustan takin hiha otti yllätyksekseni yhteen kielten kanssa. Paha vain, laulaja oli juuri Tamaran ykkösnyrkki, eikä päässyt finaaliin (vaikka oli mielestäni parhaita laulajia).
 
Päällä meillä oli mustat puvut. Järjestävä seura tarjosi takkien alle vielä hienot? t-paidat, mutta olisi varmaan pitänyt soittaa 300 tangoa aamukymmenestä puolille öin kuhunkin vuorokaudenaikaan sopivassa asussa (shaketti, smokki...) Niihin semifinaaleihin sopisi mielestäni jokin urheilullisempikin asuste...
 
Soitan ennemmin kuin puistelen matot.
aisa
29.07.2005 07:56:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näytät sille herkullista rumpunuottinippua ja sanot: 'Istu!'
 
veikkaan että tuo toimii...
 
petriä ammuttiin tuala mettässä.
Jonte
29.07.2005 13:28:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Autiona katu öinen nyt valvoo...
 
Olin viisivuotias kun Sinun Omasi tuli levylle ja sitä soitettiin radiossa. Muistikuvani mukaan tähän biisiin liittyy kaikki mahdollinen mutsin tekemä paapominen ammekylpyineen, kuivailuineen, pyllyn rasvauksineen, iltasapuskoineen ja -satuineen sekä nukahtamisrituaaleineen. Tämä kaikki Tamaran äidillisen äänen ja Rami Sarmaston hienon biisin taustoittamana. Niinpä siitä on tullut yksi suosikkikappaleistani, ja olemme viime aikoina omalla bändillä soitelleet sitä. Sattui ajankohtaiseen saumaan, kun esitimme sen ravintolatansseissa heinäkuussa tyttäreni (15 v.) laulamana. Heti perään Tamara sitten muutti parempaan paikkaan. Tämä tuntuu ja liikuttaa. -Jonte
 
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
jon lord
29.07.2005 13:59:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks se
yks-kaks-cha-cha-chaa
vai kaks-kol-cha-cha-chaa.

 
Vähän off topicikia mutta soitin aikanaan yhden vanhemman rumpalin kanssa joka oli peto lattari kompeissa. Cha cha chan kompinkin se käänsi oudosti ja piti laskea koko ajan ykkösiä että pysy mukana mutta oli helvatan kiva vetää.
 
Kukko
31.07.2005 17:34:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osanotto sureville, ja pahoittelut huonosta huumorista.
 
Olipa hyvinkin tangojen semifinaali, jossa ensimmäisellä kerralla Romanialaisen kitaran rubatointroa soittaessani mustan takin hiha otti yllätyksekseni yhteen kielten kanssa. Paha vain, laulaja oli juuri Tamaran ykkösnyrkki, eikä päässyt finaaliin (vaikka oli mielestäni parhaita laulajia).
 
Päällä meillä oli mustat puvut. Järjestävä seura tarjosi takkien alle vielä hienot? t-paidat, mutta olisi varmaan pitänyt soittaa 300 tangoa aamukymmenestä puolille öin kuhunkin vuorokaudenaikaan sopivassa asussa (shaketti, smokki...) Niihin semifinaaleihin sopisi mielestäni jokin urheilullisempikin asuste...

 
olikos tämä vuonna 2003?
 
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «