Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Omituisin "häävalssi", jonka olette joutuneet soittamaan?
1 2 3 4 57 8 9 10 11
omarklah
15.06.2006 13:26:40 (muokattu 15.06.2006 13:27:06)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..talu ?
 
Näin tämä homma toimii...
 
Tää sit sanois tälleen...
KoskPaavo
15.06.2006 13:27:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seija Simola lauloi tuon kauniisti, siis "Kun aika on"
 
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
R.Syke
15.06.2006 13:28:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..talu ?
 
Näin tämä homma toimii...

 
Siis tätähän kaikki odottivat. Tietysti. Piru, kun laiskottaa. Vetäskö päikkärit?
 
R.Syke
15.06.2006 13:30:06 (muokattu 15.06.2006 13:30:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seija Simola lauloi tuon kauniisti, siis "Kun aika on"
 
Joo. Hyvä tulkinta. Ja olen ollut vieressä, kun AK lauloi sen pelkän guitaran säestyksellä. Karvat siinä nousi iholla.
 
KoskPaavo
15.06.2006 13:35:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo. Hyvä tulkinta. Ja olen ollut vieressä, kun AK lauloi sen pelkän guitaran säestyksellä. Karvat siinä nousi iholla.
 
Minä olen ollut Seija Simolan vieressä säestämässä Varkauden Hotel Oscarissa kun lauloi tämän ja mm. "Et itkeä saa Argentina"n ja "Sulle silmääni annan".
Kuka on AK? Ahti Karjalainen,?
 
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
mack the knife
15.06.2006 13:38:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seija Simola lauloi tuon kauniisti, siis "Kun aika on"
 
Minä tiedän yhden, joka ei laulanu kauniisti sitä kappaletta. Ylä-äänet pää vinossa ja kaulajänteet viis senttiä ulkona eikä sittenkään lähellekään kohdalleen.
Ei se ole helppo biisi.
 
Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo...
paice60
15.06.2006 13:40:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä tiedän yhden, joka ei laulanu kauniisti sitä kappaletta. Ylä-äänet pää vinossa ja kaulajänteet viis senttiä ulkona eikä sittenkään lähellekään kohdalleen.
Ei se ole helppo biisi.

 
Milloinka sä olet mut nähnyt?
 
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
mack the knife
15.06.2006 13:41:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milloinka sä olet mut nähnyt?
 
Hähhäh! Et kai sä nyt sentään sitä ole yrittäny. Kyllä se on yks naispuolinen.
 
Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo...
paice60
15.06.2006 13:42:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hähhäh! Et kai sä nyt sentään sitä ole yrittäny. Kyllä se on yks naispuolinen.
 
Kyllä mä sitä olen laulanut. Ei niissä sanoissa ole mitään, mitä mies ei voisi laulaa (pidän itseäni miehenä).
 
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
Mase
15.06.2006 13:46:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä olen ollut Seija Simolan vieressä säestämässä Varkauden Hotel Oscarissa kun lauloi tämän ja mm. "Et itkeä saa Argentina"n ja "Sulle silmääni annan".
Kuka on AK? Ahti Karjalainen,?

 
Arja Koriseva?
 
Ostetaan dynaaminen mikki(SM58, e845...), tarjoa!
R.Syke
15.06.2006 13:51:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä tiedän yhden, joka ei laulanu kauniisti sitä kappaletta. Ylä-äänet pää vinossa ja kaulajänteet viis senttiä ulkona eikä sittenkään lähellekään kohdalleen.
Ei se ole helppo biisi.

 
-Aisa? No. Heh. Ei biisi varmaan ole helppo ammattilaisellekaan. Ihailen, kun joku vetää sen kohilleen.
 
antsah
15.06.2006 15:15:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä tiedän yhden, joka ei laulanu kauniisti sitä kappaletta. Ylä-äänet pää vinossa ja kaulajänteet viis senttiä ulkona eikä sittenkään lähellekään kohdalleen.
Ei se ole helppo biisi.

 
Minä kyllä pidin. En kyllä tiedä olitko sinä sillä nimenomaisella kerralla mukana.
 
Hiihtosankari
baron
15.06.2006 20:13:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Aisa? No. Heh. Ei biisi varmaan ole helppo ammattilaisellekaan. Ihailen, kun joku vetää sen kohilleen.
 
????
Tiedä kohilleen, mutta mä aloin soitella sitä Aaron ykkösen jälkeen.
 
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
mack the knife
15.06.2006 21:19:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä kyllä pidin. En kyllä tiedä olitko sinä sillä nimenomaisella kerralla mukana.
 
Nyt ei auta mietintämyssykään. Mistähän kerrasta ja missä on kysymys...
 
Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo...
paice60
15.06.2006 21:43:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Aisa? No. Heh. Ei biisi varmaan ole helppo ammattilaisellekaan. Ihailen, kun joku vetää sen kohilleen.
 
No vaatimattomana miehenä voin sanoa että vedän sen täysin , ainakin pirun likelle.
 
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
KoskPaavo
15.06.2006 21:45:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuon vois vetää jonkun kelloliikkeen juhlissa.
 
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
kuunsirppi
15.06.2006 21:52:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä olen ollut Seija Simolan vieressä säestämässä Varkauden Hotel Oscarissa kun lauloi tämän ja mm. "Et itkeä saa Argentina"n ja "Sulle silmääni annan".
Kuka on AK? Ahti Karjalainen,?

 
toi Argentiina on ihan mun lemppari-kappaleita karaookessa. Mieluummin
lontoonkielisenä
(älkää teilatko karaoke-laulajaa !)
 
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
Charade1
15.03.2020 18:39:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olikohan meidän häävalssitoiveet turhan omituisia kun niitä ei sitten kuitenkaan soitettu...?
Eli sovittiin kahdesta valssista, syksy ja kaksi onnellista. Muuten toive oli että kaksi ekaa settiä tanssimusiikkia ja toiset kaksi sitten vähän vauhdikkaampaa/tilanteen mukaan.
No en siinä jännityksessä edes alussa kuunnellut mutta sitten hoksasin että eihän tää edes ole valssia. Eli soittivat molemmat valssit triolina. Mene siinä sitten keskeyttämään ja kyselemään että mitäs jos soittaisitte mitä on sovittu...
 
Ei taidettu niin paljoa miellyttää vaikka kamat sai tuoda silloin kun heille sopi, kahvia, juotavaa ja iltapalaa sai hakea, heille oli oma "takahuone" vaikka sanottiin että kyllä vieraiden joukkoonkin mahtuu kun on musiikkialan ihmisiä sielläkin.
 
Se vaan että elämän ainoa häävalssi pilataan tuolla tavalla.
Kenelle tulee mieleen, kaikista viesteistä ja kysymyksistä huolimatta, tehdä noin?
 
Ja tätäkin valssia oli tosiaan treenattu edellisenä iltana tyyliin "pitkälyhytlyhyt".
 
Ja ei, en halunnut olla drama queen sinä iltana.
 
EP
15.03.2020 18:48:57 (muokattu 15.03.2020 18:55:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Charade1: Olikohan meidän häävalssitoiveet turhan omituisia kun niitä ei sitten kuitenkaan soitettu...?
Eli sovittiin kahdesta valssista, syksy ja kaksi onnellista. Muuten toive oli että kaksi ekaa settiä tanssimusiikkia ja toiset kaksi sitten vähän vauhdikkaampaa/tilanteen mukaan.
No en siinä jännityksessä edes alussa kuunnellut mutta sitten hoksasin että eihän tää edes ole valssia. Eli soittivat molemmat valssit triolina. Mene siinä sitten keskeyttämään ja kyselemään että mitäs jos soittaisitte mitä on sovittu...
 
Ei taidettu niin paljoa miellyttää vaikka kamat sai tuoda silloin kun heille sopi, kahvia, juotavaa ja iltapalaa sai hakea, heille oli oma "takahuone" vaikka sanottiin että kyllä vieraiden joukkoonkin mahtuu kun on musiikkialan ihmisiä sielläkin.
 
Se vaan että elämän ainoa häävalssi pilataan tuolla tavalla.
Kenelle tulee mieleen, kaikista viesteistä ja kysymyksistä huolimatta, tehdä noin?
 
Ja tätäkin valssia oli tosiaan treenattu edellisenä iltana tyyliin "pitkälyhytlyhyt".
 
Ja ei, en halunnut olla drama queen sinä iltana.

 
Eikös toi "Kaksi onnelista" ainakin ole 6/8, ei siis mikään perinteinen valssi.
 
E: Tämän vuoksi joskus voi olla vähän vaikea toteuttaa toivomuksia täysin tyydyttävästi.
 
WanhaWetäjä
15.03.2020 19:05:39 (muokattu 15.03.2020 22:15:39)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Charade1: Olikohan meidän häävalssitoiveet turhan omituisia kun niitä ei sitten kuitenkaan soitettu...?
Eli sovittiin kahdesta valssista, syksy ja kaksi onnellista. Muuten toive oli että kaksi ekaa settiä tanssimusiikkia ja toiset kaksi sitten vähän vauhdikkaampaa/tilanteen mukaan.
No en siinä jännityksessä edes alussa kuunnellut mutta sitten hoksasin että eihän tää edes ole valssia. Eli soittivat molemmat valssit triolina.

Tua noi...2 onnellista EI OLE valssi sanan varsinaisessa mielessä kuin ei myöskään Syksy joka on trioli JOS puhutaan Heidi Kyrön tai Souvarien Syksystä.
 
Mene siinä sitten keskeyttämään ja kyselemään että mitäs jos soittaisitte mitä on sovittu...
2 onnellista on 6/8 tahtilajin painotuksella oleva kappale jonka voi tosiaankin soittaa triolina tai puukorva kuulija voi kokea sen triolina.
 
Ei taidettu niin paljoa miellyttää vaikka kamat sai tuoda silloin kun heille sopi, kahvia, juotavaa ja iltapalaa sai hakea, heille oli oma "takahuone" vaikka sanottiin että kyllä vieraiden joukkoonkin mahtuu kun on musiikkialan ihmisiä sielläkin.
No eipä ollut musiikkialan ihmisiä paikalla silloin kun hää"valsseja" bandilta tilattiin.
 
Se vaan että elämän ainoa häävalssi pilataan tuolla tavalla.
Kenelle tulee mieleen, kaikista viesteistä ja kysymyksistä huolimatta, tehdä noin?

Jospa he soittivatkin ihan just niinkuin piti ko kappaleet soittaa? Kyseessähän ei todellakaan olleet perinteiset valssit joten saatte kyllä syyttää ihan itseänne biisivalinnoista JOS olitte ne valsseiksi mieltäneet.
 
Ja tätäkin valssia oli tosiaan treenattu edellisenä iltana tyyliin "pitkälyhytlyhyt".
Eikö tullut siinä kohtaa mieleen että eihän tämä edes ole valssi? Valssi menee painotuksella yks kaks kol | yks kaks kol, 2 onnelista yy kaa koo kaa kaa koo | yy kaa koo kaa kaa koo...pystyviivat ovat siis tahtiviivoja.
 
Suvivalssi ja mehtäkukkia sitten seuraaviin häihisi ja poljentona YY kaa koo|YY kaa koo että varmasti se ykkönen löytyy ;-)
 
Ja ei, en halunnut olla drama queen sinä iltana.
Luojan lykky että ei ole enää vuosiin tarvinut tehä hääkeikkoja, säädön määrä on loputon ja varsin usein juurikin morsiamet ovat niitä pahimpia säätäjiä.
 
EDIT EP kerkes ensin mutta minä vähän täydensin...
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 57 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «