Aihe: TC-Helicon Harmony Singer
1
labrador
03.10.2024 21:35:52
Olen yrittänyt onkia kokemuksia TC-Helicon Harmony Singer -pedaalin käytöstä koskettimien (Yamaha PSR SX-900) ohjaamana laulustemmojen tuottajana. Muutaman hyvin sekavan vastauksen olen saanut. Pääasiassa ne harvatkin moittivat.
Soittimesta löytyy kyllä prosessori stemmalauluun, mutta on aika sekavakäyttöinen.
Omaatko kokemusta tai onko yleensä järkeä hankkia kyseistä pedaalia tuohon tarkoitukseen?
MakkeJ
07.10.2024 12:55:44
labrador: Olen yrittänyt onkia kokemuksia TC-Helicon Harmony Singer -pedaalin käytöstä koskettimien (Yamaha PSR SX-900) ohjaamana laulustemmojen tuottajana. Muutaman hyvin sekavan vastauksen olen saanut. Pääasiassa ne harvatkin moittivat.
Soittimesta löytyy kyllä prosessori stemmalauluun, mutta on aika sekavakäyttöinen.
Omaatko kokemusta tai onko yleensä järkeä hankkia kyseistä pedaalia tuohon tarkoitukseen?

Mulla on tämä ja se toimii suht ok. Taustoja laulelen ja näin saadaan lisää ääniä esim. choruksiin. Useimmiten otan signaalin kiipparistin kuulokeliitännästä (Nord Electro), joskus kitaristin potkulaudasta.
loud&proud
labrador
10.10.2024 11:56:22
MakkeJ: Mulla on tämä ja se toimii suht ok. Taustoja laulelen ja näin saadaan lisää ääniä esim. choruksiin. Useimmiten otan signaalin kiipparistin kuulokeliitännästä (Nord Electro), joskus kitaristin potkulaudasta.

Entä signaalin kaappaaminen mikseristä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)