Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Huuhaa-tietäjien suosikkijutut
1
KoskPaavo
14.08.2020 23:59:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun ykkönen on se "Kulttuurihommaa" , kertoo Shakespearen tyylillä kahden aatelisherran "ei niin ystävällismielisestä" tapaamisesta.https://www.youtube.com/watch?v=OCXi7nXEFu8
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Tuuleenhuutaja
15.08.2020 07:34:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on kattava kokoelma Martti Innasen tarinoita C-kaseteilla ja myös CD-formaatteina. Hallikaisen Joel ne minulle tallensi tuohon jälkimmäiseen formaattiin.
 
Prophet
15.08.2020 08:33:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä jokaisen armottoman Huuhaa-tietäjän ihmisoikeuksiin kuuluu mahdollisuus kuunnella äänitteitä Lauluja Jurvan Kynttyrästä ja Perseen Suti!.
 
https://www.discogs.com/Various-Lau … nttyr%C3%A4st%C3%A4/release/9519661
 
https://www.discogs.com/Martti-Huuh … nnanen-Perseen-Suti/release/9556176
 
Tuuleenhuutaja
15.08.2020 08:36:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Minun ykkönen on se "Kulttuurihommaa" , kertoo Shakespearen tyylillä kahden aatelisherran "ei niin ystävällismielisestä" tapaamisesta.https://www.youtube.com/watch?v=OCXi7nXEFu8
 
HOHOOOO!!! Voihan hevon vi**u! :D
 
KoskPaavo
15.08.2020 22:08:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuuleenhuutaja: Minulla on kattava kokoelma Martti Innasen tarinoita C-kaseteilla ja myös CD-formaatteina. Hallikaisen Joel ne minulle tallensi tuohon jälkimmäiseen formaattiin.
 
Mä sain vastaavat jo 80-luvun jKr -lopulla Matti Eskolta Sally Albatrossilla. Jollain siellä sattui olemaan huippumodernit kopioivat kasettivehkeet. Muistaakseni palkitsin solistin slabikaljakeissillä.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
16.08.2020 16:41:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huh, aika rankkaa tekstiä..
 
The 1
16.08.2020 19:42:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huuha Sanomat
-Kiuru kieltää koronan pelaamisen.

-Lassi voitti
 
-Kunnissa kaikki saavat lopputili.
 
-Martti kuula kipailut on peruttu mutta joutsenet saavat lentää
 
-Kylältä Lehikoisen lehmä sai.
 
The 1
16.08.2020 20:11:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The 1: Huuha Sanomat
-Kiuru kieltää koronan pelaamisen.

-Lassi voitti
 
-Kunnissa kaikki saavat lopputili.
 
-Martti kuula kipailut on peruttu mutta joutsenet saavat lentää
 
-Kylältä Lehikoisen lehmä sai.
Kosk.Paavo olisiko ollut kaljakeissi silloin 5 markkaa :)
koska slapi konjakki oli 8.00 markkaa :) jotain
 
KoskPaavo
16.08.2020 22:57:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The 1: Kosk.Paavo olisiko ollut kaljakeissi silloin 5 markkaa :)
koska slapi konjakki oli 8.00 markkaa :) jotain

 
Eipä se paljoa maksanut, verovapaata oli.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Tuuleenhuutaja
17.08.2020 06:55:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Eipä se paljoa maksanut, verovapaata oli.
 
Näin se oli!
 
sonorman
17.08.2020 19:52:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei viina koskaan kallista ole.
 
The 1
17.08.2020 20:25:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran oltiin yhdessä kippolassa missä portsarina oli kapiainen ja se sano siinä tauolla lähettekö aliupseerikerholle keikan jälkeen, no voitaimes lähteä :))). Tultiin kerholle portsari sano tiskiltä saa teräviä no heti sinne- mitäs teille kosssu vissyllä kolme kertaa
Ei täällä mitään vissyjä juoda montako teitä on-kolme paarimikko otti kossupullon ja avasi sen ja jakoi kossun kolmeen lasiin ,mitäs tämä nyt maksaa 2 markkaa no markat pöytään hymyssäsuin ja pöytään istumaan. Portsari tuli istumaan kansamme ja totesi tossa on toi automaatti sieltä voi ostaa kaljaa jos tuntuu siltä onko teillä kolikoita kalja maksaa IV pullo 50 penniä meinas mennä kossut rinnuksille :)
 
KoskPaavo
17.08.2020 20:32:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The 1: Kerran oltiin yhdessä kippolassa missä portsarina oli kapiainen ja se sano siinä tauolla lähettekö aliupseerikerholle keikan jälkeen, no voitaimes lähteä :))). Tultiin kerholle portsari sano tiskiltä saa teräviä no heti sinne- mitäs teille kosssu vissyllä kolme kertaa
Ei täällä mitään vissyjä juoda montako teitä on-kolme paarimikko otti kossupullon ja avasi sen ja jakoi kossun kolmeen lasiin ,mitäs tämä nyt maksaa 2 markkaa no markat pöytään hymyssäsuin ja pöytään istumaan. Portsari tuli istumaan kansamme ja totesi tossa on toi automaatti sieltä voi ostaa kaljaa jos tuntuu siltä onko teillä kolikoita kalja maksaa IV pullo 50 penniä meinas mennä kossut rinnuksille :)

 
Tuossa aito" Huuhaa-kertomus."
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
The 1
17.08.2020 23:31:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Umpirautaa umpirautaa.
Kaverini Turjan Erkki oli Martinkanssa keikalla tekivät kiertueen missä oli mukana myös Kunnar Pässi. Martti oli huikannut heippadei pojat siellä olisi nyt cinemassa elokuva lähdetttekö mukaan koskas se alkaa se alkaa noin kahden tunnin kuluttua joo mennään poika porukalla. Martti oli lähetynyt ulos ja tullut ja sulkeutunut huoneeseensa. Teatteri esitys alkoi Martti alkoi tuhnauttelmaan valtavia piruja sali haisi kuin rankkitynnyri ja Martti antoi tulla pierua alkoi jo kuulumaankin kun nosti vähänkin sali tyhjeni hetkessä ja paska haisi ja Martti jatkoi elokuvan seuraamista ja söi ja piereskeli.
 
The 1
17.08.2020 23:46:14 (muokattu 17.08.2020 23:58:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve Kosk Paavo Tarina on umpirautaa ja totta ja jos nuo automaatista ostettu IV kaljapullo 1 euroa tai kossupullo 5 markkaa mitä sillä on väliä kun tarina on tosi.Muuten ei huuhailla täällä ainakaan minun kanssani,se siitä. Kun kuitenkin suomessa prosentit ja pullon % kulkee aina käsikädessä laske siitä mikä sen pullon tain kaljapullon hinnaksi tuli
1978 The 1 Ilman veroja. Tämänkin varmasti tietää tilastotieteilijä mitä kossupullo maksoi 1978 ! soon moro
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «