Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 58 9 10 11 12
nirzin
14.12.2016 12:16:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Näinhän se usein.. "Easy come easy go"!
Jotenkin arvostan sellaisia jotka on tehny pitkään työtä uran eteen, eikä menestys ole tullu välttämättä helpolla...

 
Hmmm, kukahan olisi hyvä esimerkki tällaisesta? ... Ihan on kielen päällä.... Ai niin, Saara Aalto.
 
EP
23.12.2016 14:51:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Eikös arvioinniksi riitä huikeat kyvyt. Katri-Helenalla tai Tarja Ylitalolla ja vastaavilla ei olisi mitään jakoa niissä pippaloissa.
 
Vaikee sanoo, enhän mä anna tolle ja vastaaville kisoille oikeen mitään arvoo.
Laulussa mulle merkitsee taito tietenkin, mut ihan yhtä paljon soundi ja tunne/ laulajan tekstin sisäistäminen laulaessaan.
Kaikki ulkomusiikillinen sitten perässä, jos yleensä tarpeen, joskus on joskus ei.
 
Ukko
23.12.2016 17:39:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Laulussa mulle merkitsee taito tietenkin, mut ihan yhtä paljon soundi ja tunne/ laulajan tekstin sisäistäminen laulaessaan.
Kaikki ulkomusiikillinen sitten perässä, jos yleensä tarpeen, joskus on joskus ei.

 
Ja Saaralla ei sitä taitoa ole ?
 
COVS jäsen nro 6
EP
23.12.2016 18:17:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Ja Saaralla ei sitä taitoa ole ?
 
.........................
EP: Samoin, enkä ole kyseenalaistanu hänen taitojaan missään kohtaa tulkoon sekin todettua jos jollekin epäselvää.
 
pekkajau
24.12.2016 01:22:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Vaikee sanoo, enhän mä anna tolle ja vastaaville kisoille oikeen mitään arvoo.
Laulussa mulle merkitsee taito tietenkin, mut ihan yhtä paljon soundi ja tunne/ laulajan tekstin sisäistäminen laulaessaan.
Kaikki ulkomusiikillinen sitten perässä, jos yleensä tarpeen, joskus on joskus ei.

 
Taidan ymmärtää mitä tarkoitat:
https://www.youtube.com/watch?v=L9ZbJrxloQ8
 
Hätä keinot keksii!
pekkajau
24.12.2016 01:30:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juice teki tämänkin paljon rehellisemmin!
https://www.youtube.com/watch?v=33Bjk3N-Zc4
 
Hätä keinot keksii!
pekkajau
24.12.2016 01:55:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hesalainen tuli Lappiin lomalle ja kysyi Lapin Jounilta että onko tänä vuonna teillä täällä Lapissa paljon lakkoja? Jouni vastasi: "Ei! Koska meillä ole täälhä mittään töitähkään!"
 
Hätä keinot keksii!
Dädä
24.12.2016 02:06:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: So what? Monelta muultakin on noi biisit taittunu ..ja paremminkin!
 
No jos taittuu niin miks ei muut osallistu,tai sinä.Siitä kokeilemaan vaan kaikki kynnelle kykenevät. Ootko musiikin ammattilainen vai muuten vaan hölmöläinen tai hiacen omistaja.
 
EP
24.12.2016 02:11:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dädä: No jos taittuu niin miks ei muut osallistu,tai sinä.Siitä kokeilemaan vaan kaikki kynnelle kykenevät..
 
Kun lukee aiemmat niin pitäis ymmärtää, että tarkoitin biisien aiempia/ alkuperäisiä esittäjiä.
 
Hyvää joulua vaan :)
 
pekkajau
24.12.2016 02:22:30 (muokattu 24.12.2016 02:23:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Ja Saaralla ei sitä taitoa ole ?
 
Aikalailla sama mulle mitkä jonkun Saaran taidot ovat. Eivät vaikuta millään tavalla minun arkielämään tai vuorokausirytmiin.
 
Hätä keinot keksii!
Ukko
24.12.2016 08:54:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Aikalailla sama mulle mitkä jonkun Saaran taidot ovat. Eivät vaikuta millään tavalla minun arkielämään tai vuorokausirytmiin.
 
No eipä täälläkään, artistista riippumatta. Mitenkään Saaran kykyjä väheksymättä.
 
COVS jäsen nro 6
pekkajau
24.12.2016 23:45:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saara kyllä aidosti osaa ja sen rehellisyys on jotenkin liikuttavaa.
 
Hätä keinot keksii!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 58 9 10 11 12

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «