Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soittajille soppaa
1
isojussi
19.10.2016 18:05:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nonni!
 
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001933169.html
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Lucky 7
19.10.2016 20:28:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisko tullu jotain riitaa ja bändinen kaljoista löyty hyvä kohta näyttää kaapin paikka?
 
TÄ?
baron
19.10.2016 23:20:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olin kerran hääkeikalla jossa oli luvattu että kyllä soittajille soppaa riittää. Piti paikkansa, bäkkärillä oli helvetin iso kulho lohisoppaa!
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
EP
19.10.2016 23:35:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HOHO!! Mitähän tollastakin pitää oikeudessa riidellä, haloo?
 
pekkajau
19.10.2016 23:37:53 (muokattu 19.10.2016 23:38:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Mä olin kerran hääkeikalla jossa oli luvattu että kyllä soittajille soppaa riittää. Piti paikkansa, bäkkärillä oli helvetin iso kulho lohisoppaa!
 
Tuohan ihan parasta! Varsinkin jos siinä on katkarapuja!
 
Hätä keinot keksii!
EP
19.10.2016 23:40:11 (muokattu 19.10.2016 23:40:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Tuohan ihan parasta! Varsinkin jos siinä on katkarapuja!
 
Juu kun kaataa sopan pois ja täyttää viinalla!
 
..vitsi (huono)
 
pekkajau
19.10.2016 23:55:29 (muokattu 20.10.2016 00:00:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soittokaveri joka ei tiennyt hevon vitun vertaa kalasopan keitosta keitti omille 60-v juhliin muikkusoppaa kenttäkeittimellä. Ei kysynyt neuvoa. Se pisti sinne kaminaan kaikki ainekset kerralla ja keitti tuntitolkulla ja se oli vuosisadan sohjoa. Kalakeiton teko on taitolaji. Minä osaan!
 
Hätä keinot keksii!
Kumiankka
20.10.2016 02:05:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sopppatykkiä ei ole mutta saunan pata olisi. Joskus vuntsailin jotta tuossa voisi keittää soppaa mutta saunassa tuoksuisi sen jälkeen toisenlaiselle. Joku soppa oli armeijassa mitä oli aina jotoksen alkuruokana, kuulemma ruosteet ja muut varastotöhnät putsaantui kattilasta kun tuolla aloitti, kertoi keittiömiehet. Makaroonin pätkiä ja kissakoiraa ja perunakuutioita nyt ainaskin oli tai saatan muistaa väärin. Pataljoonasoppa nimellä voisi löytyä reseptikin.
 
baron
20.10.2016 09:21:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt luin koko jutun iltsikasta.
Onhan se ihan selvä että tarjoilija on kavaltanut, mahdotontahan olisi että jossain vuodessa parissa bändit olisivat pystyneet kittaamaan 200 kaljaa!
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Eläkeläissoittaja
20.10.2016 09:48:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Soittokaveri joka ei tiennyt hevon vitun vertaa kalasopan keitosta keitti omille 60-v juhliin muikkusoppaa kenttäkeittimellä. Ei kysynyt neuvoa. Se pisti sinne kaminaan kaikki ainekset kerralla ja keitti tuntitolkulla ja se oli vuosisadan sohjoa. Kalakeiton teko on taitolaji. Minä osaan!
 
HOHOOZZZ !!! :D Osaan minä kalakeiton ainakin tehdä. :)
 
EP
20.10.2016 11:39:46 (muokattu 20.10.2016 11:40:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Nyt luin koko jutun iltsikasta.
Onhan se ihan selvä että tarjoilija on kavaltanut, mahdotontahan olisi että jossain vuodessa parissa bändit olisivat pystyneet kittaamaan 200 kaljaa!

 
Heh, sula mahdottomuus!
 
Luulen myöskin, ettei tehny ko. kapakan kassaan kovin suurta lovee?
 
EP
26.01.2017 13:11:57 (muokattu 26.01.2017 13:15:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli tommonen juttu mieleen ku kerroin sen tuolla toisaalla..
 
Tampereen kupeessa Kangasalla oli aikanaan Ravintola Vehoniemenharju siellä harjun kupeella.
Omistaja ja paikan pitäjä oli nimeltään Susi.
Niin semmonen juttu kiersi ( en tiiä oliko totta?) siihen aikaan, että jollekin rumpalille tämä Susi oli ilmoittanut pitää soittaa hiljempaa ja oli käynyt muutaman kerran siitä huomauttamassa. Rumpali ei ollut uskonut vaan oli soittanut vaa lujempaa niin Susi oli lopulta alkanut kantamaan yksitellen rummun osia ulos. Lopulta oli ollut enää rumpali kapulat kädessä jakkaralla. En muista oliko kantanut tämänkin ulos?
 
E: En ny muista ton kyseessä olleen rumpalin nimee kestä juttu oli mut ulkonäöltä muistan vieläkin :D
Pitää kysyä yheltä kaverilta jos se muistais?
 
Kumiankka
26.01.2017 18:21:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jääkö tuo bändin kaljajuttu ikuiseksi mysteeriksi? Ihmetyttää jos poliisi ei ole selvittänyt asiaa kysymällä bändeiltä, vai oliko kuitenkin. Miten menee lainsäädäntö, joskus ennen muinoin keskiolut luokiteltiin elintarvikkeeksi eikä alkomaholiksi jolloin sitä pystyi myymään ja ostamaan velaksi.
 
pelkonen
26.01.2017 23:41:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kumiankka: Jääkö tuo bändin kaljajuttu ikuiseksi mysteeriksi? Ihmetyttää jos poliisi ei ole selvittänyt asiaa kysymällä bändeiltä, vai oliko kuitenkin. Miten menee lainsäädäntö, joskus ennen muinoin keskiolut luokiteltiin elintarvikkeeksi eikä alkomaholiksi jolloin sitä pystyi myymään ja ostamaan velaksi.
 
Niin, se oli joskus. Nyt liköörikonvehdit ovat alkoholia ja lakupiiput tupakkatarvikkeita, että mitenhän sen luokittelun laita mahtaa nykyään olla...
 
"Soittaminen on kuin Kenoa pelaisi: yksi osuu kohdalleen ja loput viereiseen".
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «