Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Virka-apupyyntö: Muistojen pihlajan alla
1 2
pekkajau
29.08.2016 23:52:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Työ ootte vaan semmosia vitun tosikoita joita vitutttaa jos joku ei pysy jossain raamissa. Herätkää perkeleet!
 
Hätä keinot keksii!
EP
30.08.2016 01:50:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Työ ootte vaan semmosia vitun tosikoita joita vitutttaa jos joku ei pysy jossain raamissa. Herätkää perkeleet!
 
http://www.hs.fi/webkuva/sarjis/560/1306060732181?ts=905
 
Huvimestari
30.08.2016 08:08:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koska tästä virheestä nousi näinkin kova kohu, antakaapa neuvo millä toimenpiteellä keskusteluketjun aloittajana saan ketjun poistettua seinältä? Kysymääni asiaan olen saanut ja sain avun. Tälle samalle foorumille on näin ollen asiaa kirjautua seuraavan kerran ehkä kymmenen vuoden kuluttua.
 
Lippu korkealla ja tanko liukkaana!
Eläkeläissoittaja
30.08.2016 08:22:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys Huvimestari!
 
Ei otsikkoa ja keskustelua varmaankaan saa pois täältä, mutta haitanneeko se mitään. Täällä meissä soittajissakin on kaikenaista kengänkuluttajaa, "humoristia" ja suunsoittajaa, joista ei kannata liikaa välittää ja hernettä nenään ottaa. :)
 
Terv.ystäväsi oopperakaupungista
 
artope
30.08.2016 08:32:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä kyllä. Juurikin näin kuinka oopperakaupungin veli tuossa kertoi. Jos täällä kaiken todeksi ottaa, niin nenillensä saa kyllä varmasti. Meitä on täällä niin monta miestä kuin kieroa mieltäkin. Huumormielellä ja kieli poskella niin eiköhän pärjätä.
PS. Laseja tarviin minäkin...
 
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
Huvimestari
30.08.2016 17:53:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Useimmiten takuuvarmasti nenilleen ottaa se, joka vittuilee ennen esittäytymistä. Siinä paikassa täytyisi olla valmius ottaa tarvittaessa lajinaan takaisinkin. Sekin on taitolaji. Tämä ei minun maailmaani kaada eikä vie nenääni ruttuun. Virhettäni olen vilpittömästi pahoitellut niin kuin sivistyneen vilpittömästi kuuluu virhettä pahoitella. Hatarasti katsoin kun en ole juuri asustanut tässä foorumissa. Muistelin juuri, ennen tätä ko. kysymyspäivitystä vierailin foorumissa liki 10 vuotta sitten. Ja seuraavaan vierailuun, kuten aikaisemmin totesin, saattaa kulua aikaa saman verran.
 
Lippu korkealla ja tanko liukkaana!
pekkajau
30.08.2016 23:18:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huvimestari: Useimmiten takuuvarmasti nenilleen ottaa se, joka vittuilee ennen esittäytymistä. Siinä paikassa täytyisi olla valmius ottaa tarvittaessa lajinaan takaisinkin. Sekin on taitolaji. Tämä ei minun maailmaani kaada eikä vie nenääni ruttuun. Virhettäni olen vilpittömästi pahoitellut niin kuin sivistyneen vilpittömästi kuuluu virhettä pahoitella. Hatarasti katsoin kun en ole juuri asustanut tässä foorumissa. Muistelin juuri, ennen tätä ko. kysymyspäivitystä vierailin foorumissa liki 10 vuotta sitten. Ja seuraavaan vierailuun, kuten aikaisemmin totesin, saattaa kulua aikaa saman verran.
 
Tervetuloa lämpimästi vain takaisin foorumiin. Akat ne niitä sääntöjä tarvitsee Hermanni!
 
Hätä keinot keksii!
pekkajau
30.08.2016 23:22:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullakin on niin monta "työkaveria" (naisvaltainen ala) joilla on täysi valta siellä kotona ja ne on sitten niin saatanan suuttuneita... kun se sama homma ei toimikaan ihan samalla tavalla siellä työpaikalla! Säälittää niiden ukkoja jotka kotonaan joutuvat jotain "puuhailemaan" koko ajan penis maassa.
 
Hätä keinot keksii!
artope
31.08.2016 08:03:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Tervetuloa lämpimästi vain takaisin foorumiin. Akat ne niitä sääntöjä tarvitsee Hermanni!
 
Joo, kyllä täällä usseemminkin saa käydä kuin 10 vuoden välein. Välillä on tasokkaampaa keskustelua ja välillä ei. The end.
 
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
EP
31.08.2016 09:28:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Mullakin on niin monta "työkaveria" (naisvaltainen ala) joilla on täysi valta siellä kotona ja ne on sitten niin saatanan suuttuneita... kun se sama homma ei toimikaan ihan samalla tavalla siellä työpaikalla! Säälittää niiden ukkoja jotka kotonaan joutuvat jotain "puuhailemaan" koko ajan penis maassa.
 
Hahahaa.. sie se osaat noi vertauskuvat! Aamun piristys kiitos! :D
 
Eläkeläissoittaja
01.09.2016 19:12:33 (muokattu 01.09.2016 19:13:33)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minua huvittaa "jauhiaispeskan" useimmat kommentit. Kenttätyöntekijänä ollaan vain kerran kohdattu eka humppamiitissä. Hiljainen tarkkalijatyyppi oli silloin, muutoin turhaa metelöimättä.
 
Eläkeläissoittaja
01.09.2016 19:27:17 (muokattu 01.09.2016 19:29:03)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Työ ootte vaan semmosia vitun tosikoita joita vitutttaa jos joku ei pysy jossain raamissa. Herätkää perkeleet!
 
Minulla on mennyt liki 40-vuotta sopeutua eteläsavolaisuuteen, mutta Saimaa sinisine vesineen on avittanut asiaa.
Suomi on pieni maa ja täällä elämä ihanaa, on vielä vapaata tilaa vaeltaa. EU-ahdistaa.
 
synteettinen
11.09.2016 13:45:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artope: Joo, kyllä täällä usseemminkin saa käydä kuin 10 vuoden välein. Välillä on tasokkaampaa keskustelua ja -välillä ei. The end.
 
...saa varmaan, - ja aika monet käykin, vaikkapa viiden- tai kymmenen minuutin välein, mutta tuo kymmenen vuotta/ käynti on ihan riittävä tiheys tällä foorumilla, -ihan kuin kattelis Kauniita ja Rohkeita, eipä juuri menetä mitään ja pysyy riittävästi ajan hermolla...
 
Eläkeläissoittaja
11.09.2016 14:02:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä olin aika pitkänaikaa pois näiltä Muusikoiden.net eri palstoilta, mutta kun hylkäsin kyllästyneenä facebookin, niin palasin takaisin tänne. :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «