Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lopputyö tekeillä harmonikansoittajista
1 2
mrasanen
04.03.2016 11:08:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

uutta tekstiä jälleen blogissa, tervetuloa lukemaan.
 
http://rytmiharmonikka.blogspot.fi/ … tekeilla-harmonikansoittajista.html
 
RytmiHarmonikka-blogi osoitteessa rytmiharmonikka.blogspot.fi facebook.com/rytmiharmonikka
okabass
04.03.2016 18:52:49 (muokattu 04.03.2016 18:53:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lopputyö tekeillä harmonikansoittajista
 
Loppuuko ne nyt tähän ihan varmasti?
 
riff
04.03.2016 18:58:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

okabass: Loppuuko ne nyt tähän ihan varmasti?
 
On tätä odotettu!
 
Kyynisyys on realismia.
EP
04.03.2016 19:02:13 (muokattu 04.03.2016 19:03:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pthääähäää!! :D
 
Kauheeta, anteeks..
 
Timi
04.03.2016 19:10:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hihii!Osasin odottaa.Ei vaiskaan.Nännipelien soittajia on hirmuisen taitavia ja sit "Nuotiosoittajia"Joiden kanssa on paljon hauskempaa.
 
Vaikea.Mutta varma!
EP
04.03.2016 19:49:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timi: Hihii!Osasin odottaa.Ei vaiskaan..
 
No mulle ei kyllä tullu tollanen assosiaatio mieleenkään..
 
blaekie
05.03.2016 00:12:44 (muokattu 05.03.2016 00:23:41)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

okabass: Loppuuko ne nyt tähän ihan varmasti?
Blogin pito vai harmonikan soitto ?
 
Timi: -.....Nännipelien soittajia on hirmuisen taitavia ja sit "Nuotiosoittajia"Joiden kanssa on paljon hauskempaa.
 
Musta tuntuu vähän samalta. Faija oli tyypillinen se ehkä pienessä hönössä Metsäkukkia soittava hanuristi. Ei taitava, mutta riittävän viihdyttävä. Jäi jotenkin hyvä fiilinki siitä soitosta.
 
EDIT:
Lainasin blogitekstiäsi: "..tekee Kalevalaisen jäsenkorjauksen lopputyönsä keväällä 2016 harmonikansoittajien fyysisistä ongelmista ja niiden hoitamisesta"
 
Jos et tykkää huonoa, mutta sen enempää asiaa tuntematta, kuulostaa tuo lauseen osa ulkopuolisesta vähintäänkin hassulta :-)
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
half
05.03.2016 00:19:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blaekie: Blogin pito vai harmonikan soitto ?
 

 
Musta tuntuu vähän samalta. Faija oli tyypillinen se ehkä pienessä hönössä Metsäkukkia soittava hanuristi. Ei taitava, mutta riittävän viihdyttävä. Jäi jotenkin hyvä fiilinki siitä soitosta.

 
Meillä on yhteinen kollektiivinen kokemus.
 
http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw
pekkajau
05.03.2016 00:40:21 (muokattu 05.03.2016 00:48:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isävainaa oli kova mandoliinimies. Valitettavasti en osannut häntä arvostaa ajallaan. Kerran rämpytteli jotain pullopohjamaniskallaan ja en tunnistanut kappaletta. Kertoi sen olevan Satumaan. Saatana kun siinä vaiheessa mulla ei vielä ollut mitään kosketusta be-bobin tai free-jazzin maailmaan.Hiihtelin siihen aikaan vain huonosti voidelluilla suksilla ja jäin koulun hiihtokilpailuissa viimeiseksi!
 
Hätä keinot keksii!
blaekie
05.03.2016 01:03:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: ...Hiihtelin siihen aikaan vain huonosti voidelluilla suksilla ja jäin koulun hiihtokilpailuissa viimeiseksi!
 
Kuset housussa, lapaset märkinä, ja muutenkin otti pattiin ? ;-)
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
pekkajau
05.03.2016 01:21:19 (muokattu 05.03.2016 01:23:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blaekie: Kuset housussa, lapaset märkinä, ja muutenkin otti pattiin ? ;-)
 
Seiväshypyssä maksoin kaiken takasin ja housut olivat täynnä sahajauhoja.
 
Hätä keinot keksii!
EP
05.03.2016 02:04:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

half: Meillä on yhteinen kollektiivinen kokemus.
 
Harrastelija/ kyläpelimanneja on ihan mukava kuunnella vaihteeksi.
 
Eläkeläissoittaja
05.03.2016 17:01:44 (muokattu 05.03.2016 17:02:55)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pääosin vanhojen ukkojen harrastelijahaitaristikerhot, joita joku vetää, ovat kauheaa kuuultavaa pääosin. Sovitukset odottaessanne-meiningillä kaikki vetävät esim. Metsäkukkia-valssia silti omina sovituksinaan, sormituksin korvakuulolta Am-sävellajista eri koplarit jokaisella soittimessaan päällä ja kurttujen vireissäkin voi olla eroja. Voihan niitä olla hyviäkin kerhoja soittajineen hyvän osaavan vetäjän johdolla, mutta ennakkoluuloni niitä kohtaan ovat tuota luokkaa, miten asian yllä llmaisin. Mitä useampi haitari soi yhtaikaa, niin ei se voi MILLÄÄN hyvältä kuulostaa. Haitari, harmonikka muutoin on upea paljesoitin osaavien käsissä. Minun soittamiseni harmonikalla on harrastelijatasoa ja etenkin teknisesti. Kesämökillämme kiusaan soitollani kesäilloin kuitenkin usein naapureitani, enkä ole selvinpäin soittaessani. Eivät ole ampuneet minua vielä haulikolla toistaiseksi ;-)
 
Eläkeläissoittaja
05.03.2016 17:04:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Harrastelija/ kyläpelimanneja on ihan mukava kuunnella vaihteeksi.
 
Ei ole! ;-)
 
KanttoriPiiparinen
05.03.2016 18:53:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eläkeläissoittaja: Minun soittamiseni harmonikalla on harrastelijatasoa ja etenkin teknisesti. Kesämökillämme kiusaan soitollani kesäilloin kuitenkin usein naapureitani, enkä ole selvinpäin soittaessani. Eivät ole ampuneet minua vielä haulikolla toistaiseksi ;-)
 
Omituisen pitkämielisiä nämä minunkin naapurini ovat olleet. Kokemus kuitenkin osoittaa sen, että Metsäkukkia ja Aavan meren tuolla puolen ovat mökin laiturilla varmaa kamaa. Tulevatpa vielä tarjoamaan taikajuomaakin. Tai sitten he kaikki ovat paatuneita masokisteja.
 
Nuotin vieressä on aina tilaa...
EP
05.03.2016 19:48:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KanttoriPiiparinen: Omituisen pitkämielisiä nämä minunkin naapurini ovat olleet. Kokemus kuitenkin osoittaa sen, että Metsäkukkia ja Aavan meren tuolla puolen ovat mökin laiturilla varmaa kamaa. Tulevatpa vielä tarjoamaan taikajuomaakin. Tai sitten he kaikki ovat paatuneita masokisteja.
 
Tai sitten pitää olla vaan anteeksiantavainen luonne?
Kuuntelu on eri asia kun yhdessä soittaminen! :D
 
artope
05.03.2016 19:57:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarvii varmaan ostaa haitari ja opetella soittamaan. Tuohon rantaan laiturille sitten vaan "keikalle", kun ei muutakaan tällä hetkellä tunnu irtoovan...
 
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
KoskPaavo
05.03.2016 20:01:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artope: Tarvii varmaan ostaa haitari ja opetella soittamaan. Tuohon rantaan laiturille sitten vaan "keikalle", kun ei muutakaan tällä hetkellä tunnu irtoovan...
 
Digipelin saat samaan hintaan, tulee vähän uudempia soundeja bassollakin. Joku Whiter Shade b-3 diskantilla toimii ihan hyvin. Bassolla vaan kromiotua laskua.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
levesinet
05.03.2016 20:20:56 (muokattu 05.03.2016 20:31:40)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö se ollut niitä juhannusillan taikoja että järven selällä veneessä seisten palje auki voi nähdä rannalla tulevan leskensä?
 
Eivät ole ampuneet minua vielä haulikolla toistaiseksi
Olis sekin lopputyö.
 
KanttoriPiiparinen
05.03.2016 20:46:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artope: Tarvii varmaan ostaa haitari ja opetella soittamaan. Tuohon rantaan laiturille sitten vaan "keikalle", kun ei muutakaan tällä hetkellä tunnu irtoovan...
 
Suosittelen. Etkä koskaan arvaa mistä mökistä heräät aamulla.
 
Nuotin vieressä on aina tilaa...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «