Muusikoiden.net
11.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hurriganeskirja
1
baron
27.12.2015 19:32:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joulupukki toi (multa vinkin saaneena) Petri Laukan kirjan: Remu ja Hurriganes Kekkoslovakiassa"

Jo nimen olisi pitänyt varoittaa mutta menin halpaan.

Mulla on lukkarinrakkaus Hurriganesiin: Vuonna 1973 olin Keimolarokissa ja kaikessa rauhassa join auringonpaisteessa lasten tuttipulloissa salakuljettamaani viinaa kun stagelta alkoi kuulua sellaista että oli pakko mennä katsomaan. Ja siellä oli Hurriganes, joka ei silloin vielä ollut levyttänyt mitään ja josta en ollut mitään kuullut mutta veti mun suosikkiani 50-luvun rokkia siihen tyyliin että kukaan Suomessa ei ollut sitä tehnyt.

No kuvittelin että kirja olisi kertonut jotain Hurriganesin musiikista ja musaurasta. Sen sijaan se sisältää yllättävän tyhmän filosofian tohtorin luuloja 70-luvun Suomesta.
Esim luulee että Suomen maine velanmaksajana tulee siitä että meidän oli pakko maksaa jatkosodan jälkeiset sotakorvaukset ryssälle vaikka se tuli siitä että olimme ainoa maa joka maksoi USA:lle ekan maailmansodan jälkeiset lainat ym. ym.
Älkää ostako kirjaa jos musa kiinnostaa!!

You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
hollstro
28.12.2015 16:18:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirja on ihan hyvä, jos 70-luvun kulttuuri suomalainen sielunmaisema kiinnostaa. Asiaa on katseltu Hurriganesin suosion näkökulmasta.

vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
TiVe
29.12.2015 07:36:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaa mieltä - hyvä kirja. Ei kuitenkaan "fani-kirja" kuten kirjan esittelyssä kerrotaan.

2+2=~5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla.
EP
29.12.2015 13:31:57 (muokattu 29.12.2015 13:33:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron:
..Mulla on lukkarinrakkaus Hurriganesiin: Vuonna 1973 olin Keimolarokissa ja kaikessa rauhassa join auringonpaisteessa lasten tuttipulloissa salakuljettamaani viinaa kun stagelta alkoi kuulua sellaista että oli pakko mennä katsomaan. Ja siellä oli Hurriganes, joka ei silloin vielä ollut levyttänyt mitään ja josta en ollut mitään kuullut mutta veti mun suosikkiani 50-luvun rokkia siihen tyyliin että kukaan Suomessa ei ollut sitä tehnyt.

Kyllä määkin oon aina digannu sitä miten ne sai homman toimimaan triona!

E: Tosin mun kavereitten mielestä mun oma mielimusa on aina ollu paremmin"semmosia virsiä"! :D

No kuvittelin että kirja olisi kertonut jotain Hurriganesin musiikista ja musaurasta. Sen sijaan se sisältää yllättävän tyhmän filosofian tohtorin luuloja 70-luvun Suomesta.
Esim luulee että Suomen maine velanmaksajana tulee siitä että meidän oli pakko maksaa jatkosodan jälkeiset sotakorvaukset ryssälle vaikka se tuli siitä että olimme ainoa maa joka maksoi USA:lle ekan maailmansodan jälkeiset lainat ym. ym.
Älkää ostako kirjaa jos musa kiinnostaa!!

Mullakin on sitte ollu osittain väärä käsitys, vaikka noi molemmat velanmaksut oon kyllä kuullu!

On vain yksi genre: Musiikki!
baron
29.12.2015 16:31:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP:
Mullakin on sitte ollu osittain väärä käsitys, vaikka noi molemmat velanmaksut oon kyllä kuullu!

Kyllähän maine velanmaksajana tulee siitä että vapaaehtoisesti maksat etkä pakon edessä!

You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti