Muusikoiden.net
09.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tapoinko tanssiravintolat
1
Roweami
14.12.2014 20:39:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viipeellä tulee mieleen moinen kymysys.

Anonymous-jazz
15.12.2014 01:17:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä elävä musiikki palaa vielä, mutta K. Åken on ensin palattava sinne mistä tänne tulikin, eli Hong Kongiin.

Jos minä olisin kulttuuriministeri, niin ensimmäisenä tekisin laki-aloitteen, että tämän maan jokaiseen karaokebaariin olisi pakko hommata live-autotune. Ei vaan kestä kuunnella näitä epävireisiä karaokelaulajia enää. Kun on vielä absoluuttinen korva, niin korvia kirvelee kuunnella epävireistä ja humalaista karaokelaulua.

"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
KanttoriPiiparinen
15.12.2014 08:43:57 (muokattu 21.12.2014 19:36:23)

Anonymous-jazz: Kyllä elävä musiikki palaa vielä, mutta K. Åken on ensin palattava sinne mistä tänne tulikin, eli Hong Kongiin.

Jos minä olisin kulttuuriministeri, niin ensimmäisenä tekisin laki-aloitteen, että tämän maan jokaiseen karaokebaariin olisi pakko hommata live-autotune. Ei vaan kestä kuunnella näitä epävireisiä karaokelaulajia enää. Kun on vielä absoluuttinen korva, niin korvia kirvelee kuunnella epävireistä ja humalaista karaokelaulua.

Se autotunekaan ei korjaa löysää jakopään hihnaa. Mikäli satun ryhtymään Suomen kulttuuriministeriksi, tulen lakkauttamaan kaikki karaokebaarit. Åke Kara saisi tehdä ainoastaan kotikäyntejä ja baareissa soittaisivat oikeat muusikot.

Nuotin vieressä on aina tilaa...
Seba
15.12.2014 08:57:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Kyllä elävä musiikki palaa vielä, mutta K. Åken on ensin palattava sinne mistä tänne tulikin, eli Hong Kongiin.

En kyllä ymmärrä miksi absoluuttisella sävelkorvalla varustetut menisi missään tilanteessa karaokebaariin kiduttamaan itseään.

EP
15.12.2014 10:30:01

Aika useinhan se on aivan hirveää, eikä kestä absolutisti, vaan jos ryyppäis niin ehkä kestäis paremmin? :D

"Paskapuhetta, mutta otan sen silti!"
Yön siivet
15.12.2014 21:47:42

Karaåken ideahan on se, että kaikki saavat laulaa, myös he, jotka eivät osaa. Siihenhän idea perustuu, ihmisten nolaaminen on niin hemmetin hauskaa. Myös suomalaisten mielestä. Jos näihin baareihin menee oikeasti kuuntelemaan, niin käyrä kilahtaa katosta läpi alta aikayksikön. Niinpä meikäflikka on käynyt vain hauskuuttamassa itseään.

Olen laulanutkin eikä vuoroa kaikissa paikoissa enää saanut, kun vetäjä huomasi, että osaan - oikeesti.

:-)
EP
16.12.2014 18:51:56

Roweami: Viipeellä tulee mieleen moinen kymysys.

Kyllä mikset käyny enempi, oisit ees tanssinu ..mutta ei.
Esson paarissa vaan levyautomaattiin nojailit! Prr..

okabass
17.12.2014 07:27:01

Roweami: Viipeellä tulee mieleen moinen kymysys.

Et, kyllä syyllinen on hovimestari.

In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
half
19.12.2014 12:35:10

Siitäs saivat paskaläävät upoksiin kustuine ja homeisine takahuoneineen. Jos todistettavasti tapoit ne, niin aloitamme kansanliikkeen Mannerheim-ristin myöntämiseksi sinulle. Lisäksi on aloitettava rikostutkinta siitä, että montako soittajaa nämä kusilat ovat tappaneet.

http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw
pte57
19.12.2014 14:16:05

Yön siivet:
Olen laulanutkin eikä vuoroa kaikissa paikoissa enää saanut, kun vetäjä huomasi, että osaan - oikeesti.

Aivan, huomattu on.
Siis minähän en laula, ainakaan liidiä, mutta solistin kanssa olen istunut iltaa karaokepaikoissa. Normaali laulunlukijan "jee! hyvä meininki! - vastaanotto vaihtuu
maahankatseluksi kun joku osaava luikauttaa laulun. Karaoken idea on häpeämättömyys ja myötähäpeän tunteminen yleisön ja esittäjän.

Roweami
19.12.2014 21:51:15

okabass: Et, kyllä syyllinen on hovimestari.

Olet kyllä lähempänä oikeaa kuin minä.

Roweami
19.12.2014 21:55:40 (muokattu 19.12.2014 22:59:03)

half: ..Jos todistettavasti tapoit ne, niin aloitamme kansanliikkeen Mannerheim-ristin myöntämiseksi sinulle..

Kiitos vain kunniasta, mutta en ota vastaan.

Pystyin kaatamaan kannatuksellani ehkä vain yhden, kuinka sinun laitasi.

Olen laulanut Kara Åkea, vain yhden ainoan kerran julkisesti (seki oli jälkemme hiekassa, ruåttiksi).

Yön siivet
19.12.2014 22:02:58

Niinpä, pte57, vaikka en ma kyllä suostu myötähäpeämään kenenkään puolesta mitään kun mun mielestä se on ahdasmielisyyttä - ja suurta sellaista. Eikä humalainen hoilaajakaan häpeä enää mitään kun estot on huuhdeltu kurkusta alas ja ääni pääse ylös vaikka se muistuttaisi varista tai hiirtä, jotta-jotta ...

EP
19.12.2014 22:32:35

pte57: Aivan, huomattu on.
Siis minähän en laula, ainakaan liidiä, mutta solistin kanssa olen istunut iltaa karaokepaikoissa. Normaali laulunlukijan "jee! hyvä meininki! - vastaanotto vaihtuu
maahankatseluksi kun joku osaava luikauttaa laulun. Karaoken idea on häpeämättömyys ja myötähäpeän tunteminen yleisön ja esittäjän.

Muutamia 'karaokelaulajien' laulukilpailuja ollu seuraamassa, siis ei mitään känniläisiä.
Ihan vaan katsastamassa solistiehdokkaita.
Normibaarikaraoketouhua ei kyllä kestä, ei hävetä vaan vituttaa.

Yön siivet
19.12.2014 22:55:15

"Normibaarikaraokessa" on ollut joskus hävyttömän hauskaa. Well, ei sillä hauskalla karaoken kanssa tekemistä tainnut olla. Huom: en muuten ole humppelissa koskaan, asun maalla ja kuljen omalla kulkuneuvolla.

Olen kilpaillut kaksi kertaa, vaikka ekan kerran jälkeen ajattelin; ei ikinä enää. Järjestäjät ja tuomarit luulevat ja kuvittelevat vissiin, että karaoken laulajat ovat järkeä vailla, idiootteja, jotka eivät näe, kuule eivätkä huomaa mitään ympäriltään laulamisen lisäksi. Ekassa kilpailussa yksi tuomari oli niin kännissä, että ainut arvio esityksestä oli pitkä rivi v-alkuista naisen elintä, ainoastaan. Siis niiin hyvä, ettei sanotuksi saaa ... Heh.

ferodoz
20.12.2014 15:26:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: ei hävetä vaan vituttaa.

Yleensä sitä joutuu vielä kuuntelemaan samalla ku roudaa kamoja suuntaan tai toiseen. Se saa mut oikeesti nykyään ihan raivon partaalle ja tekis mieli antaa poikittaista mailaa ottaan.

Just a face in the crowd.
Veksi
20.12.2014 18:41:21

Et kai sinä yksin ole kaikkia tappanut?

Elämä on kovaa, ilman kovaa ei olisi elämää? ( Eemeli )
baron
21.12.2014 18:10:03 (muokattu 21.12.2014 18:13:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yön siivet:Olen kilpaillut kaksi kertaa, vaikka ekan kerran jälkeen ajattelin; ei ikinä enää. Järjestäjät ja tuomarit luulevat ja kuvittelevat vissiin, että karaoken laulajat ovat järkeä vailla, idiootteja, jotka eivät näe, kuule eivätkä huomaa mitään ympäriltään laulamisen lisäksi. Ekassa kilpailussa yksi tuomari oli niin kännissä, että ainut arvio esityksestä oli pitkä rivi v-alkuista naisen elintä, ainoastaan. Siis niiin hyvä, ettei sanotuksi saaa ... Heh.

En osaa laulaa enkä laula (paitsi kännissä karaokessa:-) mutta oon voittanut kerran karaokekilpailut!
Se oli helppoa, menin istumaan tuomareiden pöytään ja tarjosin jokaiselle tuopit.

Mutta: Jos karaokessa laulaisivat vain hyvät se olisi suunnilleen sama kuin jos jukebox soittaisi. Karaokesta tekee karaoken se että kaikki laulavat.

You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Yön siivet
21.12.2014 23:10:21

Niiih, ja karaoken perusideaa ajatellen juttu menee täydellisen oikein ja hyvin kun joukon huonoin voittaa.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti